-Eylül'ün Anlatımından-
Sabah uyandığımda her tarafım tutulmuştu. Neden mi? Çünkü Deniz'le birlikte koltukta uyuyakalmıştık. Bugün cumartesiydi. Yani okul yok. Şu cümlenin güzelliğine bakar mısınız ya. Bugün babamlar dönüyor. O yüzden sadece birkaç saatimiz var. Bunu da Deniz'in uyanmasını beklemekle geçiremem.
Şimdi biz sevgiliyiz ya. Bu yüzden Deniz'i öperek uyandırmamı falan bekliyorsunuz heralde. Eğer böyle düşünüyorsanız yanlıyorsunuz. Tamam kabul o benim sevgilim ve ben ona çok aşığım. Ama o aynı zamanda o benim en yakın arkadaşım. Bu yüzden geleneklere devam ediyoruz. Yani eskisi gibi uyandıracağım onu. Nasıl mı? Tabiki de çığlık atarak.
İyice yaklaştım Deniz'e. Sesimi belirli ölçüde yükselterek başladım çığlık atmaya.
''aaaahhhhhhaa''
Yerinden sıçrayarak uyandı bizimkisi. Gerçekten komik görünüyordu. Saçları dağılmış, uykulu gözleriyle fazlasıyla komik.
''Ne? Noldu? İyi misin? Hırsız falan mı girdi? Sana bir şey yaptı mı? Polisi arayalım hemen.''
Ve işte klasik Deniz. Kendi kendine hemen yazdı senaryosunu. Polisi aradın mı diye soruyor bir de ya.
''Deniz bir nefes al istersen. Hırsız falan yok merak etme''
''Sabah sabah neden çığlık attığını sorabilir miyim acaba?''
''Uyandırmak amaçlı şey etmiştim ben.''
''Hmm demek uyandırmak amaçlı şey ettin öyle mi?''
''Hı hı''
''O zaman ben şimdi güldürmek amaçlı gıdıklacağım seni.''
"Ya ama yani şey."
"Elimden kurtulamayacağını biliyorsun."
"O zaman ben şimdiden kaçmaya başlayayım."
"İyi edersin."
Vakit kaybetmeden ayağa kalktım ve evin içinde kaçmaya başladım. Ben kalkar kalmaz Deniz'de peşimden gelmeye başladı.
"Ya gelmesene."
"..."
"Heyy kime diyorum."
"..."
"Sen benim yumruğumu hiç yemedin galiba."
dedim ve elimi havada yumruk yaptım. Bana bakıp alayla gülümsedi.
"Ne gülüyorsun ya?"
"Sence o yumruk bana etki eder mi?"
"Neden olmasın?"
"Dene istersen."
"Bak sonra çok fena olur."
"Tamam gel hadi."
"Emin misin?"
"Kesinlikle."
"Peki. Bunu sen istedin."
dedim ve Deniz'in yanına gittim. Birine ilk defa yumruk atacaktım ve bu kişi sevgilimdi. Tabiki de ciddi olarak yapmayacaktım bunu.
Elimi havaya kaldırdım tam vuracağım sırada Deniz elimi tuttu,beni kendine çekti ve dudağımdan öptü. Bu bende şok etkisi yarattığı için onu itekledim hemen.
"İlk öpücüğüm aldın Deniz."
"Benden başkası alamazdı zaten."
"Benim için önemliydi."