Özel bölüm-1

82.2K 4.1K 219
                                    

-Eylül'ün Anlatımından-

''Ya Deniz yapmasana.''

''Ama çok eğlenceli.''

''Ben eğlenmiyorum.''

''Ben eğleniyorum yetmez mi?''

''Yetmez. Benimde eğlenmem lazım.''

''Hmm bir düşünelim bakalım. Nasıl eğlenebilirsin?''

''Sakın bir çılgınlık yapayım deme.''

''Artık çok geç.''

Beni kucağına aldı ve koşarak deniz'e atladı. Su buz gibiydi. Ufak bir çığlık atmama sebep olmuştu. Ya da ufaktan biraz daha fazla.

''Seni mahvedeceğim Deniz.''

''Hadi ama Eylül. Bu çok eğlenceli.''

''Su buz gibi farkında değilsin heralde.''

''Ah canım. Gel ben seni ısıtırım.''

Kollarını bedenime sarıp beni kendine biraz daha çekti.

Şimdi siz neler olduğunu merak ediyorsunuz değil mi? Hemen anlatayım.

Bildiğiniz gibi lise son sınıftım ve en son kareneleri almış ve lisedenkurtulmuştum. Tabi şu Berke tarafından kaçırılma felaketini saymazsak her şey yolundaydı.

Neyse ki Deniz gelip beni o pisliğin elinden kurtarmıştı.Yinede yaşadığım olay bana biraz ağır geldiğinden zor günler geçiriyordum. Deniz olmasaydı kendimi toparlayamazdım heralde. Ama o her zaman yanımdaydı. Beni bir anlığına bile bırakmamıştı. Belki o da korkuyordu bana tekrar bir şey olmasından.

Neyse tekrar o kötü günleri hatırlamak istemiyorum.

Gelelim şu sınav şeysine. Biliyorsunuz ki YGS ve LYS olan  her son sınıf öğrencisine giren -evet sınavın öğrencilere girmesinden bahsediyorum.- sınavlardan kurtulmuştuk. Beklediğim kadar iyi geçmesede kötü de değildi. Hatta net sayımız Deniz'le birbirine yakın olduğundan aynı üniversiteye gitme ihtimalimiz bile vardı. Ve benim tek istediğim şey onunla aynı üniversitede okumaktı.

Şimdi ise sınav stresini ve kaçırılma olayını atlatmak için tatile gelmiştik. Deniz'le beraber. Ailelerimiz olmadan. Onları ikna edene kadar canımız çıksada bunu başarmıştık. Tabi Betül ve Bora'da bizimleydi. Zaten Betül olmasaydı annemler izin vermeyebilirdi. Ama sonuç olarak izin almıştık ve şuan Deniz'le birlikte buz gibi suyun içindeydik.

''Eğer hasta olursam seni öldüreceğim Deniz.''

''Beni öldürürsen kim sana çorba yapacak?''

''Merak etme ben bulurum birilerini.''

''Benden kurtulmak o kadar kolay değil tatlım.''

Gülümsedim ve yanağına öpücük kondurdum. Onu seviyordum. Onu her şeyden çok seviyordum. Ve yanımda olması kendimi güvende hissetmeme sebep oluyordu. Bu tarif edilemeyecek kadar güzel bir duyguydu.

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba. Söz verdiğim gibi özel bölümler yayınlayacağım. Umarım seversiniz. Bu henüz ilk özel bölüm olduğu için biraz kısa oldu diğerleri daha uzun olacak. Hala benimle olduğunuzu göstermek için lütfen oy verin ya da yorum yapın. Kısacası bir yaşama fonksiyonu gösterin :D Sadece Arkadaş'ı yazmayı özlemişim. Ve sizleri de. <3

SADECE ARKADAŞ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin