De-a lungul vietii mele am fost o adolescenta rebele in adevaratul sens al cuvantului. Am facut toate tampenile si prostiile posibile. Acum sunt un spirit liber. Nu ma pot duce nici in Iad nici in Rai, aunt imchisa pe pamant, exact ca alte spirite. Practic asta inseamna ca sunt un inger cazut.
Acum stau si imi privesc inmormantarea corpului meu. Eram o fata bruneta cu parul lung si aveam ochii albastri. Am murit la varsta de 19 ani, deoarece fumul de tigara si drogurile mi-au afectat organele.
Toti jelesc dupa mine, de fapt nu ma simt speciala pentru asta, e normal sa se intample asa ceva. Parintii mei plangeau ce-l mai mult. Ei bine, acum vad si ei cum e sa fi singur pe lume si nimeni sa nu te observe. Am fost mereu o umbra pentru cei din jur si acum sunt o umbra in adevaratul sens al cuvantului. M-am plictisit sa vad cum jelesc dupa mine asa ca am plecat din acel loc. M-am dus pe unde imi venea prima data. Am inceput sa privesc prin casele oamenilor si sa fac lucruri nebunesti cat sunt un spirit. Acum nu voi fi niciodata certata. Intram in casele oamenilor si gaseam moduri prin ai speria. Dupa un timp m-am plictisit de asta asa ca am plecat sa gasesc altceva de facut. Ma plimbam prin cimintir si am observat ceva. O inmormantare proaspata, de fapt acum ingrupau o adolescenta cam de vreo 18 ani. M-am indreptat catre corpul respectiv si am intrat in el. Am reusit sa readuc corpul acestei fete la viata. De fapt eu am inviat! Toti erau uimiti de ceea ce vazusera. Fata era chiar draguta. M-am ridicat din sicriu si noua familie m-a luat acasa la ei crezand ca sunt fiica lor, ma uitam in spate si am vazut sufletul acestui corp. Era fericit ca acum corpul are o noua viata, dar trista ca e posibil sa fi picat in maini rele. Eu distrug totul in jurul meu, de aceea nimeni nu ma vrea prin preajma, nici traficanti nu vor compania mea le e frica de mine! Pot spune ca in viata trecuta aveam nopti cand ieseam afara cu tot felul de arme care faceau omul sa se abtina si sa se uite la mine.
Cand am ajuns in noua casa "parintii mei" mi-au aratat casa pe interior, deoarece cand m-am trezit le-am spus ca am uitat tot, doar pentru un sigur motiv si ala fiind ca sa cunosc casa.-Jess, sa vi sa mananci dupa ce iti schimbi hainele.
-Ok, mama.
Trebuia sa ii spun asa, chiar daca eu stiam ca nu e mama mea.
M-am imbracat in alte haine, unele negre, clar si am mers la bucatarie sa mananc.-De ce te-ai imbracat asa?
-Asa cum?
-In negru.
-Ca...asa vreau.
-Tu purtai mereu alb sau haine colorate.
-Mi-am schimbat stilul.
Dupa ce am mancat, mancarea pregatita de mama, m-am ridicat de la masa, pentru a ma duce in "camera mea".
-Vezi ca o sa te reinscriu la scoala.
-De ce?
-Cum de ce? In primul rand tie iti place sa mergi la scoala, iar in al doilea rand ai 18 ani.
-Da, da sigur scuze....
-O sa il sun pe domnul director.
M-am dus in camera mea si m-am pus in pat...atunci am vazut un telefon pe o noptiera, era un telefon alb cu o husa pufoasa si roz. Ieach. Am intins mana catre telefon si i-am dat husa jos. Arata mult mai bine asa. L-am aprins si am inceput sa umblu prin el. Chiar daca nu era al meu. In momentul cand am vrut sa intru in galeria photo, mama intra in camera.
-Am vorbit cu directorul.
-Si?
-Maine mergi la scoala din nou.
-Bine, da-mi bani sa imi cumpar alta husa.
-Ce are asta? Cand ti-ai luat-o erai asa fericita.
-Am zis sa imi dai bani!
Mama a ramas putin socata, pentru ca eu am tipat la ea. Nu se astepta sa tip.
-Jess, ce e cu tine?
-Nu am nimic..sunt bine, daca nu mai cunoscut pana acum nu e vina mea.
-Te stiu mai bine si decat ma stiu pe mine. Deci zi ce ai?
-Nu, am nimic.
Mama s-a suparat si a plecat din camera mea trantind usa dupa ea.
M-am intins in pat si am adormit instant.
CITEȘTI
Un inger cazut.
SpiritualIn aceasta carte este vorba de o fata, care a murit si nu a ajuns nici in rai nici in Iad. Sufletul ei umbla liber pe pamant, fara ca nimeni sa stie, era blocata practic. Dar intr-o zi gaseste un corp de fata care era proaspat ingropat si intra in a...