Am deschis trapa si am observat o lumima im capat...M-am uitat la Sky si el l-a mine si ne-am zambit unul altuia......
-Mergem?
-Mergem.
Am raspuns eu. Am coborat treptele ude cu grija, simteam cum piciorul imi aluneca pe trepte.
-Jess. A grija...e posibil sa fie si serpi e aici.
-Serpi?
-Da, serpi.
-Ve..ve..veninosi...?
Am spus inghititnd in sec si cu o voce tremurata.
-Asta nu stiu...
Am continuat sa cobor si brusc Sky s-a oprit. Din neatentie am alunecat putin, dar norocul meu a fost ca Sky era in fata mea, ceea ce m-a ajutat sa ma opresc la timp inainte de a-mi sparge capul.
-Uite...
-Ce?
-Inscripti pe pereti...
-Si cufarul cu cheia?
-Nu il vad....
In timp ce eu si Sky luminam pertii plini de inscriptii, ceva lung, gros si alunecos se plimba pe tavan.
-Sky....
-Dap?
-Nu suntem singuri...
-Ce vrei sa spui?
Si in momentul ala un sarpe imens a aparit in fata noastra.
****************************
-Stai linistita, nu te speria.
Mi-a soptit Sky la ureche. Simteam cum sarpele ne inspectacu atentie, observa fiecare miscare si in momentul respectiv i se declansau reflexele.
Sarpele observand ca noi nu miscam, s-a lasat usor in jos pe pamant si am simtit cum se inconvoia printre picioarele mele. Doua maini puternice m-au prins de mijolc si ma ajutau sa ma calmez. Sky incerca sa faca, cativa pasi in spate cu mine. Din neatentie am calcat pe un bat si acesta a facut un zgomot in mementul in care s-a rupt. Sarpele s-a agitat si a pornit atacul, iar in acel moment am luato la fuga prin pestera respectiva. In final am ajuns la o prapastie? Se putea fi si mai jos de atat? In mijlocul prapastiei era un cufar care statea pe o bucata de stanca. Prapastia era imensa si rotunda, nu prea aveai cum ajunge la cufar.-Sky! Si acum ce facem?
-Prinde asta!
A aruncat el catre mine o franghe cu un carlig la capat.
-Arunca asta catre stanca.
Am facut ce mi s-a spus si carligul s-a agatat de stanca. Am tras de franghe sa fiu sigura ca e prinsa bine.
-Acum....sti sa iti ti echilibrul?
-Poate...
-Vino dupa mine.
Sky mergea pe franghea subtire, sub el era gol, daca, cadea de pe franghe putea fi ucis. In spatele meu, era sarpele care inca ne fugarea.
-Jess! Hai!
Am pus piciorul pe franghe si incercam sa imi tin echilibrul, din pacate sarpele nu s-a lasat si a hotarat sa vina dupa noi. Franghia se misca in stanga si in dreapta sinteam cum imi pierd echilibrul. Sky a reusit sa ajunga la cufar, insa eu am cazut pe spate picand in golul intunecat.
********************************
M-am lovit de pamantul impietrit si am simtit cum osele ma dureau de la cazatura. O data cu mine a cazut si sarpele, acesta murind la contactul cu pamantul impietrit. Eram fericita ca am scapat de sarpe, dar ma intrebam unde este Sky, daca acum cauta un mod de a ma ajuta. Priveam in sus si nu vedeam decat un punct luminat la cateva mile, ala trebuia sa fie locul de unde am cazut. Nu aveam nici o sacapare asa ca m-am dus intr-un colt si m-am ghemuit.
CITEȘTI
Un inger cazut.
EspiritualIn aceasta carte este vorba de o fata, care a murit si nu a ajuns nici in rai nici in Iad. Sufletul ei umbla liber pe pamant, fara ca nimeni sa stie, era blocata practic. Dar intr-o zi gaseste un corp de fata care era proaspat ingropat si intra in a...