20. Un nou ajutor.

10 2 0
                                    

Eram in camera mea si ma pregatea-am pentru o noua zi de liceu. Leo bate la usa canerei mele si apoi intra dupa ce eu l-am aprobat ca poate intra. Acesta vine incet catre mine ma prinde de la spate si m-a saruta usor pe gat, eu ma intorc si creez contact intre buzele mele si ale lui, dupa care urmeaza un sarut.

-Buna dimineata.

Spune Leo incet.

-Buna dimineata si tie.

-Esti gata?

-Da.

Am iesit din camera si am plecat la bucatarie unde ma astepta un bol cu cereale si lapte. M-am asezat la masa si am inceput sa ma servesc. Dupa ce am mancat am plecat cu Leo catre statie asteptand autobuzul. In statie era un baiat blond cu parul lung si dat pe fata. O masina neagra a sosit langa acesta si acesta a disparut ca o fantoma. Cand am ajuns la scoala am vazut langa tasnitoarea de apa acelasi baiat din statie. Am vrut sa ma apropii de el, dar m-a oprit cu privirea. In momentul ala m-am intors si am hotarat sa ma duc la clasa. M-am asezat in banca si in banca din spate se afla baiatul dubios. M-am uitat atenta la el si acesta ma privea foarte suspicios.

-La ce te tot uiti, Jess?

Leo, observa ca ma comport ciudat.

-Pai...La nimic..Nimic.

Leo a tacut si nu a mai scos niciun cuvant. Eu am hotarat sa nu ma mai uit in spate si sa fiu atenta la ora. Dupa ore am mers la toaleta si m-am lovit de acel baiat. Acesta s-a incruntat la mine.

-De ce ma tot urmaresti? Uita-te pe unde mergi.

A zis el foarte rautacios. Nu l-am bagat in seama asa ca am continuat de drumul meu. Am intrat in baie si m-am pus sa imi refac machiajul. In timp ce imi retusam rimelul in oglinda a aparut o fata dubioasa, ceea ce m-a facut sa ma sperii si sa cad pe spate. M-am ridicat su m-am uitat in spate. Fata era inalta, blonda si cu ochii albastri ca cerul.

-Trebuie sa il gasesti.

A spus ea.

-Pe cine?

-Pe Skyler.

-Cine e S....

Nu am apucat sa termin si aceasta a disparut. Am iesit din baie si in fata usii de la intrare era baiatul cel blond care parea sa astepte ceva.

-Buna. Imi par rau pentru mai devreme.

Mi-a zis acesta oprindu-ma din mers.

-Sunt Skyler, apropo. Imi poti spune Sky.

Deci baiatul acesta este Skyler. Dar, cine era fata cea din baie? Si de ce trebuia sa il gasesc pe Skyler?

-Sunt, Jessica. Imi poti spune Jess.

Sky, imi zambi si apoi m-a lasat sa ies din caldire...
Leo era in statie si ma astepta.

-Hey, Jess!

-Imediat vin!

Am zis eu grabind pasul.

-Ai vorbit cu el?

-Da...il cheama Skyler. Atat stiu....

-Bine, hai sa mergem.

Autobuzul a sosit si noi ne-am asezat pe ultimele scaune. Cand am ajuns im statia de acasa mi-am adus aminte ca trebuia sa merg sa o i-au de la scoala pe Trixey.

-Ce e? De ce te-ai oprit?

-Am uitat sa merg sa o i-au pe Trixey.

-Ma duc eu, du-te tu acasa.

-Bine...

Am intrat in casa si eram singura in toata casa. Am urcat la etaj si m-am dus la mime in camera. Pe pat era Sky. Ce cauta aici?

-Ce cauti aici?

-Eu sunt noul ajutor

**********************

Am ramas uimita, adica...Cum ma v-a ajuta el?

-Tu?

-Mai vezi si pe altcineva?

-Dar, cum sa ma ajuti tu? Si cu ce?

Sky s-a ridicat si a venit catre mine.

-Uite ce e. Eu am fost trimis de catre o vrajitoare sa te ajut. Daca nu vrei ajutorul meu....Nu am ce sa iti fac.

-Stai...Ce vrajitoare?

-Lixi...

-Nu am auzit de ea...

-Ma rog...Vrea sa te ajut. Sa te ajut sa Il salvezi pe Justin.

-Cum ma poti tu ajuta cu asta?

-Simplu....Sunt un fel de vrajitor, doar ca....Cu magie diferita.

-Diferita in ce sens?

-In sensul ca pot sa i-au infatisarea oricui....Si asa il vom putea scapa pe Justin.

-Ce vrei in schimb?

-Nimic.

-Nimic?

-Exact, nimic.

Dar, cum era posibil asa ceva? Sa existe cineva care nu vrea nimic in schimb?

-De fapt....Sa zicem ca ar exista ceva..

-Ce?

-Vreau sa imi readuci sora la viata...

-Cine e sora ta?

-Gabrielly.

Gabrielly era fata care a murit si careia i-am luat eu corpul....Chestia ciudata este ca ....Parintii ei, care sunt acum ai mei, imi zic Jess.

-Avea si alt nume?

-Da.

-Care ar fi acela?

-Jessica Prestown.

-Si pe mine ma cheama Jessica...

-Da, dar nu si Prestown. Deci facem intelegerea?

In momentul ala Leo a intrat in camera mea si a ramas putin blocat la cele auzite...

Un inger cazut.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum