-Ce?!Ce ai patit Jess?
-Ella, deseara...la luna plina te asteapta ceva pregatit la snctuar.
-Ce?
-Trebuie sa te duci si sa vezi, nu iti pot spune.
-Bine, am sa ma duc, acum intra in casa sa te odihnesti putin.
Am intrat in casa si m-am asezat pe primul loc liber gasit. Ma intrebam unde a disparut Jack? Stateam sa imi trag sufletul, inca eram nespus de obosita.
-Jess, vrei sa te intinzi?
-Nu, multumesc. Ai o tigara?
-Parca te-ai lasat de fumat.
-Parca m-am lasat de multe.....
-Ce e cu tine azi?
Nu am intentionat sa ii raspund...si nici ea nu a continuat sa ma intrebe ce am.
-Uite, i-a.
Mi-a inmanat ea tigara....
-Mersi...
-Daca Justin ar fi aici, crede-ma ca nu te-ar lasa nici sa te gandesti ca sa fumezi...
-Justin nu e aici...deci nimeni nu are ce sa imi faca...
Ella, era uimita de schimbarea mea, adica la inceput cand am cunoscuto in viata asta ea era uimita cum de prietena ei cea mai buna s-a schimbat asa mult dupa acea "moarte" si cu timpu eu m-am schimbat in bine, iar acum cand Justin a fost capturat am revenit inapoi la fosta infatisare......Oare Justin e devina pentru asta? El fiind ceea ce e, m-a facut sa ma schimb doar stand in permanenta cu mine. Habar nu am....
-Ella, trebuie sa plec acasa, nu uita sa te duci deseara in padure.
-Aaa....sigur...
Am iesit pe usa si m-am indreptat catre casa mea.
-Nu pot sa cred ca ii faci asta.
Vocea lui Jack s-a auzit in drepta mea.
-Crede-am ca ai murit sau ca te-a atacat ceva....
-Tu nu auzi ce iti spun? Cum ii poti face asta?
-Ce sa fac?
Ma face-am pe nestiutoarea, doar pentru a fi nesimtita.
-Te gandesti doar la tine, doar la scopul tau.
-Nu, ma gandesc la Justin....
-EI da? Nu se vede, daca te gandeai la el, nu o trimite-ai pe Ella in padure, pentru a fi sacrificata sau mai stiu eu ce. Te duceai tu cu un plan in minte si il scapai pe fiul meu de acolo!
-Nu imi spune tu ce sa fac! Nu esti tatal meu, nu esti familia mea! Lasa-ma in pace.
-Bine, cum spui tu, dar o sa ai nevoie de mine, o sa vezi.
Am continuat sa merg pe drum pana acasa. Cand am ajuns in fata usii, m-am gandit ca daca o sa bat la usa toti o sa fie incantati ca m-am intors acasa dupa doua zile, dar m-am gandit ca daca nici nu au observat lipsa mea? Mi-am pus norocul la incercare, oricum nu imi pasa de reactia lor. Am batut la usa si in momentul ala mama a deschis usa cu bratele deschise. Coborand scarile Leo era foarte fericit sa ma vada, eu doar i-am zambit putin ca sa ii arat macar putin ca imi pasa.
-Jess...te...te-ai intors...unde ai fost?
-Nu conteaza...
-Da, nu conteaza, tot ce conteaza e ca esti bine.
-Mda.....
Leo a venit catre mine si m-a imbratisat.
-Ma bucur ca esti bine.
Mi-a soptiti el si dupa m-a sarutat.
-Suntem impreuna?
-Da...nu iti aduci aminte? Acum o luna...in ploaie....
-Ah, da, imi aduc aminte.
Am zis eu si apoi m-am dus in camera mea. Niste pasi se auzeau urcand scarile in urma mea. Am intrat in camera si m-am asezat pe pat, apoi cineva a batut la usa.
-Intra.
Leo a intrat in camera mea.
-Ahmmm, Jes, esti ok?
-Oarecum, de ce?
-Nimic...
Trixey e intrat in camera la mine si a sarit in patul meu cu doua papusi in maini.
-Jess, hai joaca-te cu mine!
-Nu am chef acum.
-Dar, Jess...
Fetita s-a intristat. Leo s-a uitat la mine si eu i-am tras o privire mai rautacioasa....
-Jess, macar mai sti ceva de Jus...
Nu am lasat-o sa termine si i-am pus mana la gura.
-Despre cine?
A intrebat Leo.
-Nimic....
Cei doi au iesit din camera si m-au lasat sa trag un pui de somn. Dupa cateva ore m-am trezit si m-am uitat la ceas, era ora 20:00. M-am ridicat din pat si am sarit pe geam ca sa ma duc in padure sa vad daca Ella a venit. M-am ascuns dupa un copac gros si am privit toata scena. Ella era pe o piatra si astepta, brusc o cusca a cazut peste ea capturando. Roby si ceilalti s-au dus la ea, bombaneau ceva, dar nu imi dadeam seama ce. Am fost atenta la toate miscarile si am vazut cum o duceau pe Ella in lumea lr, atunci am iesit de dupa copac si Ella mi-a cerut ajutor strigandu-ma, dar nu am intentionat sa o ajut, doar am stat si am privit cum trece prin portal in cealalta lume. Dupa tot ce am vazut m-am intors acasa si m-am pus iar in patul meu adormind instant, dar dupa o ora si ceva m-am trezit din cauza ca un gand ma tot rodea, faptul ca o vedeam pe Ella speriata in acea cusca si eu aveam posibilitatea sa o ajut si nu am facut-o.....
CITEȘTI
Un inger cazut.
SpiritualIn aceasta carte este vorba de o fata, care a murit si nu a ajuns nici in rai nici in Iad. Sufletul ei umbla liber pe pamant, fara ca nimeni sa stie, era blocata practic. Dar intr-o zi gaseste un corp de fata care era proaspat ingropat si intra in a...