3. Balul.

24 3 0
                                    

Astazi la scoala v-a fi un bal, la care nu stiu daca sa merg sau nu. Daca merg voi face sigur niste tampenii pe acolo daca nu merg voi sta acasa si voi indura vocile enervante ale parintiilor, oricum e prea devreme ca sa aleg acum, e de abea ora 10:00 si balul e la 19:00.
Stau in banca mea la scoala si ma gandesc, dar la nimic legat de lectie, de fapt nici titlul lectiei nu il stiu.

-Jess.

Am auzit o voce in soapta care ma striga.

-Da..

Era Ella, nu stiu ce voia.

-Vi la bal?

-Nu stiu.

-De ce? Nu ai partener? Sti ca poti merge cu Justin?

Am stat putin si am privito incruntata. Nu imi place de Justin, e un baiat prea cuminte, ier eu o fata prea rebela.

-Nu merg cu Justin.

-Atunci?

M-am oprit pentru o secunda sa ma gandesc si o voce zgomotoasa se aude.

-Jess, Ella daca nu va opriti din vorbit va trimit la director.

Era profa, m-am intors la banca mea si am continuat sa stau ca inainte. Dupa ce ora s-a terminat am iesit din clasa si m-am indreptat catre toaleta.

-Jess!!

Vocea Ellei se auzi din spatele meu.

-Da?

-Nu mi-ai raspuns.

-La?

-La intrebare! Cu cine vei merge la bal, daca mergi?

Singurul baiat care imi trecuse prin cap in momentul ala era Roby.

-Pai, am cunoscut un baiat ieri.

S-a oprit si s-a uitat atenta la mine penteu cateva secunde.

-Ai cunoscut un baiat?! Cum il cheama? La ce scoala invata?

-Il cheama Roby si la scoala....nu prea merge.

S-a oprit, a inchis ochii, a suspinat adanc si m-a prins de brate.

-Jess...

A spus ea calma, oar apoi a expirat usor.

-Jess...tu nu esti asa, tu nu esti fata aia rebela, tu esti o fata cuminte si punctuala, ce s-a intamplat cu tine?

-Ella, oamenii se schimba!

Ella a tacut, nu a mai zis nimic, si-a luat mainile de pe mine si s-a indepartat incet.

-Bine, ok, am inteles...faci ce vrei...dar daca ti se intampla ceva sa nu zici ca nu ti-am spus.

Dupa ce a spus aceste cuvinte a plecat de langa mine. Eram trista, suparata si dezamagita ca nimeni nu ma intelege. Cand am vrut sa ma indrept catre casa mea, Justin a aparut.

-Buna.

-Buna..

-Esti bine?

-Nu prea...

S-a uitat la mine cu niste ochi blanzi.

-Ce ai patit?

-Nu stiu nici eu...

-Jess...sa sti ca eu te...

Nu a apucat sa zica tot si Roby a aparut.

-Roby!

Am zis eu cu o voce fericita. Justin era in spate si se uita la mine.

-Am venit sa iti spun ca trebuie sa plec..

Un inger cazut.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum