Continuam sa tremur in somn, stiam ca Roby cu Sarah inca sunt in fata scutului. Ma tot gandeam cum as putea scapa din acea grota fara ca ei sa ma prinda.
-Neatza.
Vocea Sareih se auzi. In momentul ala a aparut si Roby.
-Neatza Jess, te-ai mai gandit?
-La ce? Nu o sa ies de aici.
-Treaba ta...pun pariu ca iti este foame...si eu am un sandwish cu sunca.
Numai cand auzeam cuvantul "mancare" si "foame" simteam cum organela ma mancau de interior.
-Nu, imi e foame...
-Cum spui tu, draga...
Intr-e timp s-a trezit si Jack. Acesta m-a privit putin, iar apoi a intors capul catre Roby si Sarah.
-Ei inca sunt aici?
-Nu au plecat toata noaptea.
Am vorbit eu in soapta cu Jack.
-Daca susotiti nu inseamna ca nu v-a auzim!
Spuse Roby.
Am stat in grota si am asteptat ca printr-o minune sa ne scape cineva de cei doi.
-Hey, Jess. Vreau sa ii dai un mesaj Ellei din partea mea.
Desigur....Ella, as putea sa o sun sau sa ii trimit un sms sa vina sa ne scape de ei.
-Ce fel de mesaj?
-Uite cum sta treaba...noi va vom lasa in pace cu, conditia ca o faci pe Ella sa vina aici.
-Vrei ca eu si Jack sa mergem la ea sa o aducem aici si tu sa o capturezi pe ea in locul meu si cand ma duc la ea sa ii transmit un mesaj?
-Bingo, esti foarte desteapta.
-S-a facut!
Roby i-a zambit sadic Sareih si ea i-a raspuns cu acelasi zambet.
-Jess, esti sigura? Esti sigura ca vrei sa ii faci asta celei mai bune prietene?
-Jack.....nu mai suport sa stau aici.....
Jack a suspinat adanc si si-a mutat privirea catre peretele din piatra.
-Cum spui tu....
Mi-a raspuns acesta. M-am ridicat de pe pamant si m-am dus catre iesirea din grota. Am facut un pas in fata si Roby s-a dat in spate pentru a ma putea face sa am incredere in el ca nu imi v-a face rau, cu toate ca in capul lui se afla multe moduri de torturari pentru mine.
-Deci, care e mesajul?
-Vreau sa ii transmiti ca v-a avea o surpriza in seara asta la sanctuar si vreau sa vina.
Am dat aprobator din cap, iar apoi am luato la fuga spre iesirea din padure. Cand am ajuns in fata casei lu Ella, am batut la usa. Imi trageam aerul in piept de la cat efort am depus sa ajung pana la ea.
-Imediat!
A raspuns o voce de dincolo. Iar apoi mi-a deschis usa.
-Hey, Jess...ce e cu tine?
-Ella...
CITEȘTI
Un inger cazut.
SpiritualIn aceasta carte este vorba de o fata, care a murit si nu a ajuns nici in rai nici in Iad. Sufletul ei umbla liber pe pamant, fara ca nimeni sa stie, era blocata practic. Dar intr-o zi gaseste un corp de fata care era proaspat ingropat si intra in a...