8. Decizia.

9 2 0
                                    

Toata noaptea m-am gandit la ce mi-a zis ieri Lobo. Ce sa fac? Oare e bine sa accept doar ca sa imi salvez prietenii?  Sicer nu stiu...

-Justin...

-Ai ales? Sa sti ca nu trebuie sa o faci daca nu vrei...

-Justin, tu nu intelegi...daca nu o fac o sa...

-Stiu, stiu ce se v-a intampla, dar nu uita..eu sunt aici ca sa te protejez pe tine, nu tu pe mine.

-Ouch, Justin...

Pentru cateva minute s-a lasat liniste intre noi. Niste pasi se auzeau venind.

-Sunteti gata?

-Gata pentru ce?

-Sa deveninti ingeri cazuti ca noi.

Nu am raspuns, dar am mers dupa ei ca sa ne tramsforme, aveam un plan...unu foarte bun..
Cand am ajuns in sala tronului unde era Lobo acesta s-a indreptat catre mine.

-Deci...te-ai mai gandit?

-Da, m-am gandit....

-Okey...dupa transformare trimiteti-o la mine in dormitor...

Ne-au luat fortat de maini si ne-au tras pana am ajuns intr-un salon imens cu multe chestii ce contin laboratoarele..

-Puneti-va aici...

Ne-am pus pe niste scaune...

-Care e primu?.

-Eu.

An raspuns la intrebarea lui Roby.

M-a luat de mana si m-a tras catre o masa mare de aluminiu. M-a legat de masa si niste ustensile ascitite cu tuburi care aveau un lichid rosiatic in ele se indreptau catre mana mea.
Acul m-a intepat in mana facandu-ma sa urlu de durere pentru cateva secunde.
Dupa intepatura Roby m-a dezlegat de pe masa.

-Esti gata.

Simteam cum infatisarea mea se achimba..si cum ochii imi deveneau nergii, iar niste aripi negre imi ieseau din spate. Simteam cum aveam puetere delina si am folosit toata puterea salvandul si pe Justin, care nu a apucat sa fie transformat. L-am luat de maini si  am iesit pe fereastra zburand cu acesta.

-Asta era planul tau Jess?

-Da...asta..

Justin si-a deschis aripile si si-a luat zborul.
Am zburat pana langa o padure...locul de unde am iesit din portal.

-Si acum, cum deschidem portalul?

-Incerc ceva..

Justin a inceput sa spuna niste cuvinte care sunau a rugaciune...
Prin aceste cuvinte lumina vazuta ieri la deschiderea portalului s-a aratat si acum, asta insemnand ca portalul catre lumea nostra se v-a deschide...
In departare se vedeau niate puncte negre pe cer.

-Hai, Justin grabeste-te...

Lumima provocata de portal stralucea din ce in ce mai tare.
Portalul s-a deschis in ultimele secunde, iar noi am reusit sa scapam inchizand portalul in urma noastra.

-Am reusit!!!

Am strigat eu fericita si i-am sarit in brate.

-Hai vi la mine?

L-am intrebat eu.

-Ma chemi la tine? Dupa tot ce ti-am facut? Dupa faptul ca te-am minstit?

-Justin...te iert, acum inteleg adevaratul motiv pentru care ai facut asta.

-Bine, hai sa mergem....

Un inger cazut.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum