Am ajuns la timntita unde era inchis Sky. Jessica era si ea tot acolo, incercand sa il scoata pe Sky din temntita. Am ajuns la timp pentru a o oprii.
-Jessica stai! Nu fa asta!
-Si cum ai sa ma opresti?
Nu i-am raspuns la intrebare, am facut doar un mic semn din cap si Alberto a inpunso cu o seringa in spate care a facut-o sa adoarma.
-Ce ai avut in seringa aia?
-O planta anestezianta. Se numeste Verrillya.
-Bun..plan.
Am luat cufarul si am.plecat din locul acela oribil. Cand am ajuns acasa m-am dus in camera mea unde era Leo, stand in acelasi loc. Pe patul meu, nemiscat. M-am asezat langa el si l-am privit in ochi. Mi-am folosit puterea pentru al trezii. Acesta a dat putin din cap dupa ce s-a trezit din hipnoza.
-Esti ok?
-Da...sunt bine. Ce s-a intamplat?
-Nu stiu. Tot ce stiu este ca am venit in fuga pana acasa si te-am gasit aici hipnotizat. Chiar nu iti aduci aminte ce s-a intamplat?
-Nu...decat ca...
-Ca ce?
-Ca eram in camera ta si ma uitam prin lucruri si Olivia a venit si am inceput sa ma bat cu sa si de atuncu nu imi mai amintesc.
Aveam dreptate. Jessica l-a hipnotizat pe Leo. Am pus mana pe pieptul lui si acesta m-a luat usor in brate punandu-ma pe pat. Bratele lui ma cuprindeau pe la spate si la un momemnt dat buzele noastre au facut contact, un sarut indelungat a urmat si simteam cum imi era din ce in ce mai pofta sa il sarut. M-a luat de mijloc si m-a ridicat putin. Dupa cateva ore m-am trezit in pat acoperita cu plapuma alba si laga mine era si Leo. Mi-am dat seama ce s-a intamplat intre noi noaptea trecuta in momentul in care am observat ca nu mai aveam decat un maieu subtire si megru pe mine. Dupa ce s-a trezit si el am luat o pereche de pantaloni scurti si un tricou si am coborat amandoi la parter. Mama a pregatit o omelta cu branza pe care noi am mancato cat am putut de repede. Acum ca aveam cheia ma puteam duce sa il salvez pe Justin. Dar cum ramane cu Leo? Eu sunt impreuna cu el? Sau suntem doar prieteni pe benefici? Pe cine iubesc mai mult? Pe cine iubesc de fapt? Nu stiam ce se intampla. In timp ce mancam m-am ridicat de la masa si am fugit spre usa. Vocea lui Leo spunandu-mi sa stau si sa astept s-a auzit in urma mea. Am fugit in padure si m-am asezat pe jos si am inceput aa plang. Dupa putin timp Leo a venit la mine si m-a intrebat ce am patit. Eu am ridicat privirea catre el si nu stiam ce sa ii zic.
-Nu stiu. Nu stiu cum sa iti spun.-Ce sa imi spui?
-Eu...eu inca simt ceva pentru Justin.
-Stiam asta.
-Si de ce nu ai zis nimic?
-Pentru ca sunt sentimentele tale. Nu te pot obliga sa ma iubesti. Tu il iubesti pe el. Pentru el simti ceva. Nu pentru mine. Noi doi suntem prieteni pe benefici.
-Tu simti ceva pentru mine?
-Nu conteaza ce simt eu. Eu sunt bine asa cum sunt. Tu nu esti prea bine.
Leo s-a asazat lang mine si m-a luat in brate. Incercand sa ma calmeze. In fata am vazut cum veneau Jonny, Alberto, Brend, Anna, Edwardo si Bella.
-Sunteti gata?
-Gata pentru ce?
Am intrebat eu.
-Sa ii scoatem spiritul Jessicai din corpul Oliviei.
-Da. sunt gata.
Cei 6 s-au asezat in stea formand o pentagrama. Eu trebuia sa stau in ultimul colt. Olivia era pusa in mijloc. Edwardo a spus niste cuvinte mormaindu-le si asa fiecare a spus pana au ajuns la mine si mi-au transmis din puterea lor mie dupa care eu am transmis tot ce aveam catre Olivia si acest lucru o inpingea pe Jessica din Olivia. Spiritul Jessicai s-a aratat si apoi a fost prins intr-o sticla dupa care Anna a mers si i-a dat drmul undeva in cel mai inalt copac pentru ca spiritul Jessicai sa ajunga acolo.unde ii e locul.
Am plecat cu totii din padure si pe drum am simtit cum mana lui Leo o cuprinde pe a mea. M-am uitat la el si i-am zambit, iar el mi-a raspuns cu acelasi zambet....
CITEȘTI
Un inger cazut.
SpiritualIn aceasta carte este vorba de o fata, care a murit si nu a ajuns nici in rai nici in Iad. Sufletul ei umbla liber pe pamant, fara ca nimeni sa stie, era blocata practic. Dar intr-o zi gaseste un corp de fata care era proaspat ingropat si intra in a...