Am intrat in casa abandonata si arata ca o casa locuibila pe interior, dar pe dinafara arata parasita. Sigur era cineva care locuia acolo, doar ca trebuia sa aflu cine, dupa banuielile mele parea a fi locuinta unei vrajitoare. In timp ce scotroceam prin lucruri, niste pasi se auzeau venind. M-am ascuns dupa o masa si asteptam a vad cine se arata a fi persoana care vine. O femeie in varsta de cam 40 de ani. Femeia cauta ceva, cred ca si-a cam dat seama ca cineva i-a umblat prin lucruri. O auzeam cum spunea ceva, dar nu intelegeam ce, cuvintele care le spunea erau spuse in soapta si repde, dar imi dade-am seama ca e o alta limba. Am luat privirea de pe acesta pentru cateva secunde si cand mi-am intorso femeia nu mai era in directia de dinainte. Niste picioare au aparut n fata mea, imi batea pulsul inimi foarte repede, deoarece imi era frica sa nu ma observe, daca imi v-a face rau? Nu pare o femeie primitoare. Picioarele din fata mea au plecar, mi-am tras sufletul usurata ca am scapat cu bine, dar am avut o surpriza neplacuta brusc. Fata de masa a fost ridicata de o mana si o voce se auzi dintr-o data.
-Iesi de acolo.
Am iesit de sub masa si am privito pe femeie. Parea foarte suparata ca i-am intrat in casa ei neinvitata.
-Ce cauti aici? Si cine esti?
-Sun Jess....am fost atrsa de o energie foarte puternica aici.
-Jess....hmm....
-Da...sunt fata care...
Nu am apucat sa imi termin fraza ca aceasta s-a bagat sa o completeze.
-Fata care a murit, apoi s-a reincarnat si l-a intalnit pe Roby si gasca s-a si apoi l-ai cunoscut pe Justin, care acum e inchis in lumea ingerilor intunecati si pe tine te-au transformat in unul de al lor, dar nu in totalitate...
-Cum...cum adica nu in totalitate?
-Adica, tu doar ai infatisarea de inger intunecat atunci cand te arati cine esti cu adevarat, dar ai parti bune in tine si nu esti rebela aia care vrei sa pari....
Imi era frica sa intentionez sa o intreb de unde stie toate astea, dar mi-am lasat frica de oparte si am lasat curiozitatea sa inainteze.
-De unde sti toate astea?
-Sun o vrajitoare, sunt vrajitoarea acestui oras, stiu totul despre fiecare.
-Ma poti ajuta sa il salvez pe Justin?
-Nu te pot ajuta, doar tu il poti ajuta.
-Eu? Cum?
-V-a trebui sa devi in totalitate buna.
-Dar, ai zis ca sunt buna...
-Nu. Am zis ca ai si parti bune, nu ca esti buna.
Vestile date de vrajitoare nu ma prea incantau. De ce? Pentru ca eu nu pot fi mereu fata aia cuminte, nu pot fi un ingeras, bine....depinde in ce sens.
-Stai Jess, am uitat sa ma prezint...ma numes Angleesy.
Am iesit din casa acesteia "cu coada intre picioare" nu eram deloc fericita de ce auzisem. In timp ce ma indreptam spre casa observ ca sunt urmarita de cineva. M-am uitat in stanga si in dreapta, dar un era nimeni. Brusc dintr-o data inainte sa intreb cine este ceva m-a trantit pe jos si m-am adormit. Dupa cateva ore am deschis ochii si am observat ca sunt legata de un stalp inalt si gros....ma aflam undeva intr-o curte care deasupra avea o plasa facuta din sarma electrocutabila. Pare a fi o inchisoare. Ce caut aici? Am facut atatea rautati incat sa ajung aici? Doream sa scap de acolo si ma chinuiam sa imi desfac mainile care erau legate cu o sfoara foarte groasa, dar degeaba ma chinuiam caci nu reuseam oricat de mult imi doream. O silueta inalta se vedea venind din capatul curtii intunecate. Din ce in ce mai mult se apropia, dar nu puteam sa imi dau seama cine e persoana respectiva. Intr-un final a ajuns in cadrul luminii care atarna de plasa electrocutabila. Era un barbat de inaltime medie cu un par scurt si dat pe o parte, iat cateva fire de par ii ajungeau pe fata, facand sa nu se vada ochiul drept in totalitate.
-Cine esti?
Am intrebat rautacios.
-Sunt.....hmm..i-a ghiceste.
Barbatul ma punea la incercare.
-Nu stiu cine esti!
In momentul ala acesta incepu sa rada in hohote si foarte sadic.
-Chiar nu sti? I-a uita-te la mine, poate iti aduci aminte.
-Nu stiu cine esti! Spune-mi ce vrei de la mine.
-Ce vreau? Nici asta nu sti?
-NU.
De data asta chiar m-am enervat. Nu mai suportam sa vad cum isi bate joc de mine, asa ca am hotarat sa imi scot adevarata fata la iveala. Mi-am scos aripile mari si negre, iar apoi am reusit sa scam din sfori datorita puterii mele. Ochii mei devenira negrii complet. Barbatul era speriat, se vedea pe fata lui, chiar daca acesta dorea sa ascunda asta nu ii prea reusea.
-Ce se intampla? Ti-e frica de mine?
Acesta nu spunea nimic, doar se dadea in spate crezand ca o sa il las sa traiasca, dar din pacate pentru el mi-am folosit toata puterea pentru al omora, Dupa ce l-am omorat am revenit la forma mea naturala. Am cazut din picioare, eram deja extenuata de la atat putere folosita. Am simtit cum niste maini puternice ma ridicau. Am fost intinsa pe un pat moale si cald, dupa care am adormit instant. Dupa ce m-am trezit mi-am dat seama ca ma aflu la Angleesy acasa. Am mers in living, acolo unde am vorbit cu ea cu cateva ore in urma.
-Jess, nu pleci acasa acum. Asteapta pana vine Leo sa te ia.
Nu am zis nimic si m-am asezat pe canapea asteptand. In cateva ore cineva a
CITEȘTI
Un inger cazut.
SpiritualIn aceasta carte este vorba de o fata, care a murit si nu a ajuns nici in rai nici in Iad. Sufletul ei umbla liber pe pamant, fara ca nimeni sa stie, era blocata practic. Dar intr-o zi gaseste un corp de fata care era proaspat ingropat si intra in a...