Stiu ca am gresit multe pana acum, dar acum e timpul sa ma razbun pe cei care merita cu adevarat. Am sa ma razbun pe Roby, pentru ce i-a facut mamei mele si am sa ma razbun pe toti ingerii intunericului! Nu o s mai las pana de inger pe aceasta lume. Destinul meu e acesta, de a scapa lumea de acesti ingeri, de aceea cred ca am fost si transformata intr-un inger cazut, nu pentru a fi o fata rea si rebele ci pentru a avea destul putere sa ma razbun pe cine trebuie. I-am dat un sms lui Roby sa ne intalnim im padure chiar acum. Am iesit din casa pe geam si am fugit in padure. Cand am ajuns Roby si gasca lui erau deja acolo.
-Ai venit singura?
-Da. Vreau sa ma razbun pe tine de una singura! M-am saturat de tine! Din cauza ta ii pierd pe cei dragi!
Roby a inceput sa rada si la fel si restul, dar nu m-am lasat injosita de asta. Am continuat sa vorbesc si sa repet chesti.
-Bina. Atunci hai! Treci la lupta!
Mi-am acumulat iar toata puterea in mine si mi-am aratat forma de inger. De data asta mult mai evoluat. Am inceput sa ma lupt cu fiecare, era destul de greu, dar nu imi pasa! Voiam dreptate! M-am saturat pana peste cap. In momentul ala Anna, Olivia, Bella, Jonny, Alberto, Brend si Edwardo au venit, eu nu i-am chemat cum de au stiut ca sunt aici? Acestia au inceput sa ma ajute cu lupta. Brusc a aparut si Leo cu Ella si Trixey? Ei ce mai cautau aici? Leo s-a transformat in acel lup alb cu aripi si a inceput sa ii atace pe ingerii, Trixei a aprins cateva crengi si a inceput sa fuga cu ele catre ingeri arzandu-i de vii. Ella ii deruta pentru ca restu sa ii poata batea, si acum? Acum eu ce fac?Brusc am observat ceva. Roby nu mai era printre ei sigur s-a strecurat si a fugit. Am pornit in cautarea lui, dar nu am dat nici urma de el. Cand m-am intors in locul unde era lupta i-am vazut pe toti ingerii intunericului omorati, mai putin Roby, macar ma simt bine stiind ca m-am razbunat pe jumatate....
Dupa ce ne-am terminat treaba am hotarat toti sa mergem acasa sa ne uitam la un film. In toata casa am ramas foar Eu, Ella, Trixey si Leo. Ne-am pus toti in pat si am stat unu langa celalalt pana am adormit cu totii uitandu-ne la film....
CITEȘTI
Un inger cazut.
SpiritualIn aceasta carte este vorba de o fata, care a murit si nu a ajuns nici in rai nici in Iad. Sufletul ei umbla liber pe pamant, fara ca nimeni sa stie, era blocata practic. Dar intr-o zi gaseste un corp de fata care era proaspat ingropat si intra in a...