5.Ella se face bine. Aflarea misterului.

12 2 0
                                    

M-am trezit in acelasi pat si aceasi casa unde am adormit, la Justin acasa.
Fara sa mai stau pe ganduri, m-am ridicat de pat si m-am dus in living. Justin era pe canapea si se uita la TV.

-Buna dimineata Jess!

-Neata!

Am zis eu cu o voce somnoroasa si neavand chef de vorba.

-Ce e cu fata asta?

-Sunt obosita, ma gandesc la Ella daca s-o fi trezit.

Justin s-a ridicat de pe canapea si a venit la mine luandu-ma de maini.

-O sa fie bine, numai ai rabdare.

-Justin....

-Spune.

-Nimic, hai sa mergem la spital.

-Dar, trebuie sa mergi la liceu.

-Azi nu am chef sa merg.

-Dar, trebuie sa te duci!

-Nu vreau!!!

Am zis eu si m-am intors inapoi in dormitor. Mi-am adunat lucrurile si am mers catre iesirea casei.

-Unde te duci?

-La spital! Si apoi poate merg acasa.

Justin nu a mai spus nimic si nici nu a venit dupa mine, poate s-a saturat de figurule mele, recunosc..am figuri de rebela si nu imi place sa fac ce mi se spune, iar baietii ca Justin sunt destul de enetvanti.
Pe drum catre spital dau peste Ronny, Ferry, Sarah si Lolo, care stateau intr-un skater parck.

-Hey, Jess!!

-Salut!

Dupa ce i-am salutat m-am indreptat catre ei.

-Ce faci? Unde mergi la ora asta? Nu trebuia sa fi la liceu?

-Pai nu fac prea bine, ma duc la spital si nu m-am dus la liceu ca nu am vrut.

Toti se uitau la mine fara a mai spune ceva.

-Ce e? Ce s-a intamplat de ati facut fetele astea?

-De ce nu te simti bine?

A intrebat Sarah.

-Pai, Roby a plecat si nu mi-a zis unde plus o prietena care e in spital...si de aia merg la spital.

-Si de ce nu esti la liceu?

A indrebat Lolo.

-Voiam sa merg la Ella la spital.

-Venim si noi!

A zis Ferry.

-Haide-ti.

Am plecat cu totii catre spital. Cand am ajuns am luat-o la fuga prin spital cautand sala Ellei.
In final am gasit sala. Am instrat fara sa bat si m-am dus catre Ella, care inca era pe pat.

-Ella!

Am zis eu plangand.

Ceilati au ramas in usa uitandu-se la mine si la ea.

-Ella te rog..

Singurul raspuns din partea ei era resporatia si pulsul care inca mai batea.
Mi-am pus capul pe patul ei si i-am prins mana strangando tare.

-Jess!

Am auzit o voce care m-a strigat, era vocea lui Justin, care a venit in fuga catre patul Ellei.

-Plecati de aici! Ii faceti rau!!

-Justin termina!

I-am zis eu impindandul de langa ei.

-Tu nu ii cunosti cum ii cunosc eu! Tu nu cunoti persoanele cum le cunosc eu!!!

-Dar, cine esti tu ca sa ii cunosti pe toti asa bine?! Esti cumva Dumnezeu sau cine?!!!

Atunci s-a lasat liniste si nimeni nu a mai zis nimic.

-De ce nu mai zice-ti nimic?

Am zis eu cu o voce calma.

-Da-te.

A zis Justin ducandu-se catre Ella. M-am uitat la el sa vad ce vrea sa faca si a prinso de mana pe Ella.

-Gata. Pa.

Astea au fost ultimele cuvinte pe care le zis inainte sa iasa din salon.

M-am dus repede catre Ella cand am observat ca isi deschide ochii.

-Ella!

-Jess?

-Da, eu sunt.

S-a uitat in jur si apoi si-a intora privirea catre mine.

-Unde sunt?

-La spital.

-Ce s-a intamplat?

-Am facut accident cu masina ieri.

S-a ridicat de pe pat si s-a uitat la Sarah, Ferry, Lolo si Ronny.

-Ei ce cauta aici?

-Au venit cu mine. Cum te simti? Cum ti-ai revenit?

-Ma simt mai bine, doar ca ma doare putin capul si nu pot spune cum mi-am revenit, dar o voce a venit in subconstientul meu si mi-a zis sa ma trezesc.

-Aha...bine.

Justim chiar era un baiat misterios.

-Ma duc sa anunt doctorul ca te-ai trezit.

Am cautat cabinetul doctorului ca sa il anunt ca Ella s-a trezit, dar l-am gasit cu greu. Se afla la etajul al doilea, coridorl 178, usa 12.
Am batut la usa si vocea sa a strigat sa intru.

-Buna ziua Ms.J.

-Buna ziua.

-Am venit sa va anunt ca Ella s-a trezit.

-Bun, atunci ii fac externarea.

Am asteptat aa completeze cateva fise pentru externarea Ellei si apoi m-am intors catre salonul Ellei.

-Bun, Ella hai sa te schimbi si plecam.

-Okey.

Am asteptat cateva minute pana s-a schimbat si apoi ne-am dus catre iesirea din spital.

-Jess.

-Da?

-Ai venit cu masina?

-Nu. De ce?

-Pentru ca imi e frica sa ma mai urc in masina cu tine.

-Imi pare rau...

Am zis eu intristata, practic Ella nu mai are incredere in mine ca v-a fi in siguranta cu mine.
Cu totii am duso pe Ella acasa si apoi eu am plecat cu Sarah si ceilalti.

-Voi stiti ce s-a intamplat im salon?

-La ce te referi?

-Chestia cu Justin...

Nimeni nu s-a obosit sa raspunda, am ramas cu iantrebarea asta.

-Unde mergeti?

Am intrebat asta pentru ca au dat pasul mai inainte ca si cand ar incerca sa scape de mine subtil.

-Mergem in padure.

-Ce faceti acolo?

-Chestii...

-Pot venii si eu?

-Nu, sunt chestii de ale noastre.

Toti ascundeau ceva de mine, de ce nu imi spune nimeni nimic? Nu sunt o persoana de incredere? Am ramas in urma lor lasandu-i sa se duca in fata. Am asteptat pana ce au intrat in padure si apoi m-am dus dupa ei sa vad ce fac.
I-am urmarit pana s-au oprit intr-um spatiu ras, adica nu mai erau copaci asa multi. S-au asezat in cerc si au asteptat ceva. Brusc Roby a aparut.
Am ramas cu fata mirata, oare ce se v-a intampla??....

Un inger cazut.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum