10. Barbatul dubios

8 2 0
                                    

In timp ce alergam pe strazi nestiind de ce si care era motivul, dar era ceva ce parca simteam ca ma cheama. Mi-am deschis aripile si am inceput sa zbor incercand sa vad de sus, dar tot ce vedeam erau acoperisurile caselor. Am aterizat pe sol si am continuat sa alerg. O ceata deasa s-a lasat pe strada si deja vazul meu era din ce in ce mai slab. Brusc m-am lovit de ceva tare, era un corp dur, care m-a facut sa cad pe jos. M-am uitat in sus pentru a identifica persoana. Era un barbat inalt cu o roba pe cap. Acesta era imbracat tot in negru, iar fata nu ii iesea la iveala. Si-a intins mana catre mine ca semn sa il prind de ea. M-am prins de mana sa si acesta m-a tras in sus pentru a ma ridica. Cand am fost din nou pe picioarele mele acesta si-a dus mana la spate si a scos ceva. A intins mana catre mine si mi-a inmanat o cutie micuta si un bilet, pe care scria "du aceste pastile la 12 adolescenti din scoala ta. Adolescentii sunt : Joseph, Sofi, Lara, Greg, Josephin, Alez, Roby, Lolo, Ferry, Ronny, Alexo si Elon."

-De ce?

Am intrebat eu razbunator.

Barbatul nu a raspuns la intrebare. Acesta s-a retras usor cu spatele incepand sa dispara in ceata deasa. Dupa ce acesta a disparut toata ceata ce-a deasa a disparut si ea. Respiram agiata nestiind ce s-a intamplat. M-am intors cu fata catre drumul care ducea spre casa si am inceput sa merg usor catre aceasta......

Un inger cazut.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum