-Tu??
-Eu ce?
-Mai sarutat....
Leo se uita la mine.....nu stia ce sa spuna...ploaia torentiala incepea sa se opreasca.
-Jess.....imi pare rau.....
M-am uitat la el privindul cu atentie.
-Nu e nimic...
-Sigur?
-Mhm.
Am continuat sa ne plimbam prin padure si in acelasi timp incercam sa ne cunoastem mai bine. Leo mi-a pus prima intrebare, eram sigura ca asta ma v-a intreba.
-Ai un iubit?
-Âmm....da....
-Si cum il cheama?
In momentul ala mi-am amintit ziua in care Justin mi-a spus adevarul despre el...
-Justin, il cheama Justin....
-De ce ai stat atata timp sa te gandesti?
-Mi-am adus aminte ceva....scuze.
-Nu e nici o problema.....
Intr-un final am iesit din padure, amândoi era uzi leoarca. Ne-am dus acasa ca se ne uscam. Când am ajuns in fata usii, inainte ca sa intru in casa m-am orit pentru cateva secunde.
-S-a intamplat ceva?
-Nu....
I-am raspuns eu calm lui Leo. Am intrat in casa, mama era in bucatarie ingrijorata, parintii lui Leo erau pe canapeaua din living. In momentul când mama sa m-a observat s-a ridicat brusc de pe canapea si a striagto pe mama.
-Teodora! Au venit!
Mama era foarte fericita sa ma vada, insa eu eram foarte dezamagita. Faptul ca Leo m-a sarutat si l-am lasat sa ma cunoasca mai bine, asta nu inseamna ca il plac, singurul baiat la care tin este Justin, dar din pacate acesta nu se afla aici, ci inca in lumea ingerilor cazuti.
-Jessica! ai venit, mi-am facut atatea griji in privinta ta....
-Mama, sun bine.
Acesta s-a uitat in ochii mei si s-a distantat usor de mine. Stiam practic ca limbajul si comportamentul meu o dureau sufleteste foarte mult pe mama, dar asta sunt eu, nu ma pot schimba. De cand sunt un inger cazut, am devenit mai rea, dar nu arat mereu acest lucru. Chestia e ca singura persoana cu, care nu pot fi rea e Justin, tin prea mult la el. Spre seara am fost de acord cu totii sa ne uitam la un film...
CITEȘTI
Un inger cazut.
SpiritualIn aceasta carte este vorba de o fata, care a murit si nu a ajuns nici in rai nici in Iad. Sufletul ei umbla liber pe pamant, fara ca nimeni sa stie, era blocata practic. Dar intr-o zi gaseste un corp de fata care era proaspat ingropat si intra in a...