Timp de 2 saptamani nu am mai vazuto pe Jessica. De cand a disparut si Sky a disparut si Jessica. Ma bucur va am scapat de ea. Leo si cu mine acum stam mai bine, el si-a dat seama ca nu sunt eu fata care o avea in fata ochilor zilnic si ca de fapt e Jessica dublura mea. Cufarul cu cheia era pus bine oe raftul de sus din dulapul meu, stiam bine ca nu v-a putea nimeni sa ajunga acolo.
-Hey, Jess.
Ii aud vocea lui Leo, care se afla pe partea cealalta a tocului de la usa.
-Hey, Leo. De ce nu intri?
-Nu doream sa deranjez.
-Dar, nu deranjezi.
-Sigur?
-Dap.
Leo a intrat in cameta mea multumit si m-a cuprins pe la spate cu bratele lui puternice.
-Ce vrei sa facem azi?
-Azi ma intalnesc cu Olivia, Bella, Anna, Edwardo, Jimmy, Brend si Alberto.
-Pot veni si eu?
A zis Leo soptimdu-mi la ureche incet si facandu-ma sa mi se faca "pielea de gaina".
-Nu stiu...depinde..
-Depinde de ce?
-Cei care i-am intalnit sunt adolescentii cu puteri supranaturale, ca un fel de vrajitori.
-Eu sunt un inger lup.
-Stiu.
-Pot venii?
Nu am raspuns intrebarii...si am plecat din camera. Am coborat la parter unde se afla mama care chicotea plangand. Nu imi pasa de ea, niciodata nu mi-a pasat, ea nu e mama mea, e mama Jessicai. Am incercat s o ignor si sa ies pe usa casei fara sa bag in seama, dar ceva m-a facut sa ma intorc inapoi la ea si sa ma asez langa ea sa vad ce a patit, dar apoi ceva m-a intors inapoi si nu m-a mai lasat sa merg. Leo a venit la parter si mi-a facut semn sa plec, ca el v-a sta cu sa. Asa am si facut. Am plecat. Urma sa ma intalnesc cu ei la Olivia acasa. Aceasta locuia undeva pri apropierea mall-ului. Am batut la usa de la intrare si un baiat mi-a deschis usa. Era unul inalt cu parul lung si blond. Avea ochii rosiatici-caramizi.
-Te pot ajuta cu ceva?
-Da...sigur. O caut pe Olivia.
-Imediat.
Baiatul s-a intors si a strigato pe Olivia. In timp ce ea venea am ramas putin la povestu cu baiatul respectiv.
-Apropo, numele meu este Teed.
-Eu sunt Jessica.
In momentul in care mi-am spus numele zambetul de incantare a lui Teed a disparut.
-S-a intamplat ceva?
-Nu, nu stai linistita.
Stiam ca minte, sinteam ca a Crezut ceva. Intre timp a aparut si Olivia.
-Hey, Jess.
-Hey. Ai zis sa vin azi la tine.
-Teed, lasa-ne o secunda, te rog.
-S-a facut.
-Deci...unde sunt restu?
-Restu care? Ceilalti?
-Da...
-Nu au mai venit. Sutem doar noi doua, hai in casa.
Ceva ma cam irita, nu era normal comportamentul Oliviei. M-am asezat pe canapeaua din living si aceasta a venit cu un platou cu piscoturi si cesti de suc.
CITEȘTI
Un inger cazut.
SpiritualIn aceasta carte este vorba de o fata, care a murit si nu a ajuns nici in rai nici in Iad. Sufletul ei umbla liber pe pamant, fara ca nimeni sa stie, era blocata practic. Dar intr-o zi gaseste un corp de fata care era proaspat ingropat si intra in a...