S-au intamplat atatea in ultimul timp. Chiar foarte multe, incat am uitat de Ella, am uitat ce ce-a mai buna prietena a mea, practic mi-am inselat iubitul care este Justin, eram sa ma aleiez cu niste vrajitori malefici, poate fi viata mea mai rea de atat? Nici nu vreau sa ma gandesc. Am noroc ca acum am cheia si ca Olivia e bine si restul la fel. Tatal meu a plecat de ceva vreme in strainatate pentru a aduce banii in familie. Gandindu-ma la toate astea imi amintesc ceva. Leo a venit acun 6 luni la mine in casa, mama a zis ca v-a sta la noi pana mama lui gaseste o locuinta in cartier. De ce nu au gasit pana acum? Sincera sa fiu nu stiu. In timp ce imi puneam toate inteebarile astea carora nu le gaseam un raspuns o bataie se aude la usa camerei mele.
-Intra.
Era Leo. A venit usor catre mine si s-a asezat pe patul meu.
-Hey. Ce faci?
-Nimic. Ma gandesc.
-La ce?
-De ale mele. Auzi tu cat mai ai de gand sa locuiesti in casa mea?
Expresia lui s-a schimbat radical. Dupa ce am pus intrebarea mi-am dat seama ca nu a sunat la fel de bine cum a sunat in capul meu.
-Ups....nu am vrut sa sune asa.
Leo s-a ridicat de pe pat suspinand adanc.
-Vezi sa nu uiti sa o duci pe Trixey la scoala.
A zis el si a plecat dezamagit din camera mea. O da! Am uitat complet de Trixey! Am uitat ca o am in grija! Am ignorato asa mult in ultimul timp. M-am dus la ea in camera si am observat cum sr uita la TV.
-Hey Trix.
-Ce vrei?
Mi-a raspuns ea obraznic.
-Am vrut sa vad ce faci...
-Stau. Ma uit la TV, mai ignorat timp de 4 luni. Ce se intampla Jess? Nu a zis Justin sa ai grija de mine?
-Ba da...si imi cer scuze. In ultimul timp numai la mine m-am gandit.
-Nu e nimic.
-Trebuie sa te duc la scoala. Hai imbraca-te sa mergem.
-Imediat.
Am iesir afara din camera si am lasat-o sa se schimbe de hainele pentru casa. In timp ce asteptam sa se Schimbe Leo a venit la mine.
-Sti...mai vrei raspunsul la intrebare?
-Ce intrebare?
-Cat mai stau aici...
-Oh..da...sigur...
-Ei bine ....maine dimineata eu Cu mama si sora mea plecam la una din casele de pe strada 15.
-Tot in cartierul asta?
-Da....stiu ca te deranjeaza prezenta mea, dar suntla liceul la care esti si tu, deci nu ma pot duce prea departe.
-Nu..nu e nimic..e ok...
M-am simtit cam naspa...in ultimul timp fac numai probleme. Nu de parca ar fi prima data, dar numai ce mi-am mai revenit si eu si acum din nou incep. Imi pare rau ca l-am facut sa se simta asa.
-Sunt gata.
A zis Trixey iesind din camera.
-Ok. Hai sa mergem.
Am luat masina pana la scoala ei si am lasato in fata usii de la scoala. Trixey a intrat in cladire, iar eu m-am intors inapoi acasa. Cand intru pe usa o aud pe mama vorbind la telefon cu cineva. Nu imi dadeam seama despre ce e vorba, dar am observat ca, conversatia era pe sfarsite.
-Oh, bine ca ai venit. A fost directoarea.
-Ce...ce a vrut?
-A zis ca nu mai mergi la ore si ca inparti droguri la elevii din scoli.
-Poftim?! Nu e adevarat! Eu nu mai am treaba cu drogrurile!
-Nu te pot crede. De cand ti-ai revenit la viata faci doar probleme!
-Mama...
-Nu vreau sa aud.
Imi venea sa plang. Eu chiar nu am vandut nici un drog. Nici unui elev din scoala. Stai asa! Sigur Jessica e devina. Sigur ea a facut asta inainte cand a trait. Bine ca am scapat de da la timp. Poate imi facea probleme si mai mari. Pe la pranz dupa ce am aduso pe Trix acasa am plecat in padure sa ma plimb putin. In fata mea era Roby care a aduso pe Ella inapoi. De ce? Ce s-a intamplat?
-Roby...?
-Jess?
-Ce cauti aici?
-Te cautam pe tine.
Ma uitam a Ella, era legata si avea la gura o banda neagra, pielea ei ce-a fina a devenit una plina de rani, vanatai si cicatrici. Ce i-au facut Ellei? Daca Justin e mai rau? Trebuie sa il salvez la timp.
-Ce vrei de la mine? Ce mai vrei?
-Trebuie sa vi cu mine!
-Nu am sa vin!
-Daca nu ai sa vi am sa o ucid pe Ella aici in fata ta si dupa am sa merg sa iti ucid toate persoanele dragi tie, chiar daca tu negi faptul ca nu iti pasa de ele. Vrei sa pari dura, rebele si rea, dar nu iti prea iese.
-NU- AM - SA -VIN!
-Bine...cum vrei tu..
Roby. a scos un cutit ascutit si foarte curat, l-a indreptat catre gatul Elle, iar acesteia ii era teama sa se mai miste. Dar spre norocul meu am reusit sa imi activez puterile, iar restul au venit si ei ajutandu-ma sa o salvez pe Ella. Cutitul din mana lui Roby a cazut, iar Bella l-a prins in mana si l-a infipt fix in spatele lui Roby, iar acesta s-a prabusit pe jos. Ella a revenit, era teafara, dar corpul ei era plin de rani cum am mai zis.
Am dezlegato si i-am dat banda jos de la gura dupa care aceasta s-a bucurat sa ma vada chiar daca eu nu meritam imbratisarea daruita de ea. Sunt o prietena groaznica. Dar se pare ca Ella nu este si ma apreciaza asa cum sunt chiar daca i-am pus viata in pericol la maxim. Ella mi-a povestit tot ce a patit si ce a vazut, nu mi-a venit sa cred ca situatia este asa rea. Nu credeam a e asa greu.....
CITEȘTI
Un inger cazut.
SpiritualIn aceasta carte este vorba de o fata, care a murit si nu a ajuns nici in rai nici in Iad. Sufletul ei umbla liber pe pamant, fara ca nimeni sa stie, era blocata practic. Dar intr-o zi gaseste un corp de fata care era proaspat ingropat si intra in a...