15. Vrajitoarea.

15 2 0
                                    

Razele soarelui patrundeau  in dormitor facandu-ma sa ma trezesc. Am deschis ochii si un baiat se afla in patul meu. Acesta dormea dus. M-am uitat cu atentie si acest baiat misterios s-a devenit a fi Leo. Ce cauta Leo in patul meu? Nu imi gaseam raspuns la intrebare. M-am ridicat usor din pat si m-am indreptat catre dulap. Am ales niste haine la intamplare, iar apoi am coborat pe scari. Mama era in living beindu-si cafeaua impreuna cu mama lui Leo.

-Buna dimineata, Jess!

-Neata!

Am zis eu respingator.

-S-a intamplat ceva?

Am privit-o pe mama cu putina atentie.

-Jess...

-Da, scuze. Nu s-a intamplat nimic.

Mi-am luat iaurtul si am plecat in camera mea. Leo era in picioare si se uita pe fereastra.

-Cum ai ajuns aici?

L-am intrebat pentru a afla ce s-a intamplat cu adevarat.

-Unde? Aici?

-Da. Aici.

-Nu stiu la ce te referi, Jess.

-Faci pe nestiutoru?

Leo ma privea de parca eram cel mai prost om de pe pamant.

-Hey...

-Jess, daca nu stiu la ce te referi!

-Cum ai ajuns in patul meu!!!!

Leo se uita la mine, dandu-si seama la ce ma refer.

-Aa, scuze....

-Scuze pentru ce?

-Chiar nu iti amintesti nimic?

-Nu....

Am facut o pauza încercând sa imi amintesc ce s-a intamplat....Mi-am amintit ca ne uitam la un film cu totii, iar apoi a urmat o petrecere, cu totii ne-am imbatat si apoi  eu l-am luat de mana pe Leo si l-am tras in camera mea, apoi  l-am trantit pe pat si l-am sarutat, iar apoi am adormit amândoi.

-Jess...

-Lasa, mi-am amintit.

Intre timp in lumea ingerilor cazuti Justin era chinuit si torturat de catre ingerii cazuti. Acesta nu isi lua gândul de la Jess si spera ca, cat de curând aceasta v-a reusi sa il salveze din acel loc oribil si greu de suportat.

-Inca te gandesti la Jess?

-Nu e treaba ta.

-Nu fi asa obraznic.

-Fata poate a si uitat de tine..

Roby tot incerca sa il faca pe Justin sa isi piearda speranta ca Jess v-a reusi sa il salveze. In timpul asta Jess se pregatea de liceu.

-Jess, esti gata?

-Imediat.

Am iesit pe usa si Ella era in statie asteptandu-ne.

-Jess, micuta Trixey cum mai e?

-E bine...e acasa cu mama.

Ella m-a tras de oparte pentru a-mi spune ceva in secret.

-Cine e baiatu, Jess?

-El e Leo...

-E dragut...e liber?

-Da, poti sa il ie-i tu...

Ne-am uitat amandoua catre Leo si asta l-a facut curios de ce se intampla...

-S-a intamplat ceva?

-Nu...Leo, ea este Ella.

Amândoi s-au privit in ochii si si-au zambit putin. Aurobuzul a sosit in statie, iar noi ne-am urcat in el printre primi pasageri. Dupa cam 15 minte am ajuns in fata liceului. Am coborat si ne-am dus catre intrae. Ella s-a dus pana la toleta, iar eu am ramas sa o astept.

-Hey, Jess.

M-a strigat Leo..

-Da...

-Ella e libera?

-Da....de ce?

-E o fata draguta...si ma gândeam ca...

-Ca ce?

-Sti tu...

-A..pai succes si ea simte ceva pentru tine..

-Serios?

-Da....

Dupa ore am simtit o atragere putrnica din padure...m-am dus dupa aceea energie care ma atragea, pana când am ajuns la o casa micuta, putin prafuita si destul de veche. Am bautut la usa, dar nu a raspuns nimeni. Atunci am pus mana pe cleanta pentru a deschide usa.......





Un inger cazut.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum