24. Locul secret

7 3 1
                                    

-Deci vi?

-Sigur...

M-am ridicat de pe banca si am hotarat sa imi continui drumul catre casa.

-Stai.

Il aud pe Sky, strigand dupa mine.

-Ce?

-Am uitat sa spun ora. Ne vedem in fata padurii la 20:00.

Am dat din cap aprobator si am mers catre casa..
Cand am ajuns in data usii am scos cheia sa intru in casa si o vad pe mama ca face curat.

-Jess?

-Da...De ce?

-Tu nu erai in casa?

-N...Ba da..Am iesit pana afara putin...

Jessica era in casa mea si pun pariu ca era in camera mea.
Am mers sus si am deschis usa. Am vazuto pe Jessica in patul meu, acolo era si Leo. Cand acesta m-a observat, si-a dat seama ca nu sunt eu fata care il seducea la maxim.

-Jess, asteapta!

Mana Jessicai facu-se contact cu abdomenul lui Leo, oprinu-l sa vina dupa mine.

-Jessica lasa-ma.

Leo s-a ridicat din pat si a venit in fuga catre mine.

-Jess, te rog asculta.

-Nu am ce sa ascult! Te-am vazut toata ziua cu Jessica si acum te vad cu ea in camera mea si in patul meu?! Cum ai putut crede ca ea e eu? Nu semanam deloc.

Jessica a aparut si ea imediat dupa ce Leo a venit la mine.

-Sa nu te mai prind in camera mea!

-Pardon...Camera mea.

-Ei bine acum e a mea!

Leo m-a prins de brat si m-a tras de o parte.

-Asculta, chiar nu am stiut ca nu esti tu.

-Nu imi pasa....Nu vreau sa te mai vad!

In momentul ala Leo m-a prins iar de brat tranadu-ma inapoi si sarutandu-ma, crezand ca sarutul v-a avea efect asupra mea, dar se insela. M-am tras brusc si i-am plesnit o palma, iar apoi am iesit din casa si am fugit in padure.
Dupa ceva timp il observ pe Sky.

-Ce cauti asa de devreme aici?

-M-am certat cu Leo.

-Uuuch...Imi povestesti?

-Hai sa facem ce trebuie, de ce mai adus aici?

-Exista un loc secret ascus sub pamant. Acolo este un cufar cu o cheie si un talisman, cheia aia te poate ajuta sa deschizi celul lui Justin, iar Talismanul iti v-a deschide portalul pentru a ajunge acolo unde Justin e. Tot ce trebuie sa faci sa il deschizi trebuie sa te concentrezi mult pe el, iar apoi vei ajunge unde iti doresti.

-Si cum putem intra in locul acela secret?

-Trebuie sa gasim trapa.

-Cum arata?

-Asta e problema...Este exact ca pamantul, poate fi orice bucata de pamant de aici.

Am stat pe ganduri si apoi am pornit sa caut trapa. Afara se intuneca si trapa tot nu am gasito.

-Nu avem nici o sansa, multi au incercat sa o gaseasca, dar nu au reusit.

-Poate ca daca...

-Daca ce?

Am inceput sa sar ca sa vad unde se audea fi geva gol, si fix sub picioarele mele era trapa.

-Ai reusit..

-Da..

Am deschis trapa si am observat o lumima im capat...M-am uitat la Sky si el l-a mine si ne-am zambit unul altuia......

Un inger cazut.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum