M-am trezit de dimineata si m-am pregatit pentru scoala. In timp ce imi alegeam hainele din dulap soneria casei ma atentioneaza ca cineva ma cauta. Am iesit din camera mea si m-am dus catre usa, m-am uitat prin vizor pentru a afla cine se afla pe partea opusa a usii. Era Ella care astepta sa ii deschid usa.
-Ce faci?
-Bine, ma pregateam.
-Mai dureaza mult?
-Nu, i-a loc aici, in 5 minute sunt gata.
-Okey.
M-am indreptat catre camera mea iar si mi-am luat hainele pregatite acum 10 minute.
-Sunt gata.
Am iesit pe usa si ne-am dus la masina.
-Conduc eu sau tu?
A intrebat Ella.
-Conduc eu.
Am urcat in masina si ne-am indreptat catre liceu.
-Am auzit ca ieri ai fost la Justin acasa.
-Da...poveste lunga.
-Sa sti ca am timp.
Am inceput sa ii povestesc Ellei cum am ajuns eu in casa lui Justin.
-Misto, si cum a fost?
-Nu mi-a placut....
-Minti, ti-a placut, doar ca nu vrei sa recunosti.
Nu am mai zis nimic pana in parcarea liceului, poate ca Ella avea dreptate, poate ca mi-a placut. La intrare in liceu o fata blonda cu niste ochii albastrii statea de vorba cu niste baieti.
-Cine e aia?
Ella nu mi-a raspuns imediat dupa ce am intrebat, a stat putin analizand intrebarea si apoi a raspuns.
-O cheama Genifer Stweeart.
-Nu am vazuto pana acum.
-Nu aveai cum sa nu o vezi, e cea mai populara fata din liceu.
-Nu-mi pasa, eu o sa fiu mai populara ca ea.
-Jess, ce vrei sa faci?
-O sa vezi.
M-am dus cu viteza catre intrarea liceului si am trantit cafeaua pe Genifer.
-Uita-te pe unde mergi!
-Ai stat in drum, nu e vina mea.
Si asta a fost, am zis ce am avut de zis si am intrat in liceu. M-am indreptat catre dulap sa imi pregatesc cartile pentru ora si apoi m-am indreptat catre clasa. Niste pasi veneau din spate alergand.
-Jess!!!
Era o voce masculina, m-am intors sa vad cine ma striga, cu speranta de a fi Roby, dar era Justin.
-Jess! Asteapta.
-Da?
-Ieri...
-Ieri??
-La bal, a fost ceva intre noi, m-ai sarutat...
-Si ce Justin? Si ce??
S-a uitat la mine incercand sa zica ceva ce nu reusea.
-Si ce?
-Si, asta inseamna ca si tu simti ceva pentru mine si nu vrei sa recunosti.
Nu am mai zis nimic, nu mai aveam nimic de spua, am ramas practic fara cuvinte, poate ca avea dreptate...
CITEȘTI
Un inger cazut.
SpiritualIn aceasta carte este vorba de o fata, care a murit si nu a ajuns nici in rai nici in Iad. Sufletul ei umbla liber pe pamant, fara ca nimeni sa stie, era blocata practic. Dar intr-o zi gaseste un corp de fata care era proaspat ingropat si intra in a...