23.Apar problemele

7 2 0
                                    

Razele soarelui imi strabate-au fata ca in fiecare diminiata. O mana puternica ma mangaia pe cap linistitor. Am deschis putin ochii si am zarit un baiat in rezele soarelui care intra-u in cameta mea. I-am zambit baiatului si apoi o voce blanda imi sopti-se ceva.

-Buna dimineata, Jess, trebuie sa te trezesti...E timpul sa pleci.

-Unde..?

-La scoala..Eu te astept.

In momentul ala mi-am dat seama cine era persoana care imi vorbea.

-Leo, tu esti?

-Da...Hai Jess.

M-am ridicat din pat si mi-am pus pana pe frunte, ma durea putin capul, dar voi fi bine. Cand l-am vazut mai bine pe Leo mi-am dat seama ca acesta, iar a dormit cu mine in camera.

-Unde ai dormit noaptea trecuta?

-Aici...Tu mai adus..

-Eu?

-Da...Hai acum schimba-te.

M-am dus la dulap si am ales niste haine, m-am imbracat si apoi am coborat la parter. Leo si mama erau acolo asteptand ca eu sa cobor.
Am trecut in viteza pe langa ei si m-am dus fix la usa.

-Jess!

-Da?

-Nu mananci?

-Nu mai am timp, trebuie sa plec.

In spatele meu se auzeau multe rasete. Apoi il vad pe Leo venind.

-Hai, ca ai intarziat.

Am iesit amandoi pe usa si am mers la masina. Cand am ajuns la scoala, Sky si Jessica erau acolo si vorbeau cu prietenii mei. Cand Jessica m-a observat a venit catre mine, cel putin asa aveam eu impresia, dar ma inselam, aceasta a venit la Leo si s-a apropiat de el privindu-l adanc in ochi, dupa care a pus un deget pe abdomenul lui si a inceput sa il coboare pana la finalul burtii.

-Tu cine esti?

-Sunt Leo...

-Pari dragut...

La auzirea acestor cuvinte am izbucnit de nervi si am sarit sa o bat, dar aceasta era prea puternica si m-a tramtit pe jos dupa care m-am ales cu multe julituri.

-Jess, esti bine?

-Da...Da sunt.

Leo m-a ajutat sa ma ridic, dupa care am plecat in scoala. Jessica era in clasa asteptand ca ceilalti.

-Ca sa vezi...Nu am cum scapa de tine, scorpie mica.

Am incercat sa o ignor cat de mult puteam, dar vocea si cuvintele care le spunea imi iritau auzul si nu aveam cum sa nu ma enervez.

-Deja ti-am luat o parte din prieteni. In curand ti-l voi lua si pe Leo si o sa fiu fata populara.

-Mai vedem...

Am zis eu in liniste..

-Poftim?

-Nimic...

-Daca, crezi ca il poti avea pe Leo, doar pentru tine te inseli.

Chiestia e ca eu nici ni tine-am cu adevarat la Leo, doar ca lipsa lui Justin ma facea sa ma simt foarte, rau si am hotarat sa fiu cu Leo..

-Nu imi pasa ce spui..

Proful a venit in clasa si a inceput sa isi predea lectia. Dupa ora, trebuia sa mergem la ora de sport, unde trebuia sa dau o tura de teren. Cand in vizorul meu intra Jessica dandu-se mare la amjorete ca poate sa faca gimnastica foarte bine, apoi am observat cum aceasta apara fiecare gol de la echipa de rugby. Am intors privirea in alta directie, dar ceva m-a facut sa observ cum dublura mea Jessica il saruta pe Leo, atunci m-am oprit si am hotarat sa plec de la ora. In timp ce mergeam pe holul liceului directorul imi apare in vizor.

-Jessica?

-Da....

-Te poftesc in biroul meu....

-Am facut ceva?

Directorul nu mi-a raspuns la intrebare si a insistat sa intru in biroul lui.

-Jessica, am o veste proasta...

-Care e aceea?

-Pentru faptul ca ai alergat pe holuri murdarind podeaua proasptat spalata de doamna Ellise, v-a trebui sa ramai dupa ore sa faci curat.

-Poftim?! Nu am facut nimic!

-Camerele de filmat spun altceva....

Am privit pe laptopul directorului si am observat cum cineva muradareste holurile alergand. Nu eram eu, chiar nu eram eu, chiar daca sunt o rebele nu as face asta. Nu am un motiv ca sa o fac. Brusc...Mi-am dat seama...Jessica, dublura a facut asta. Imi face numai probleme, din cauza ei apar probleme. Dupa ore am ramas sa fac ceea ce mi s-a cerut...Iar apoi am plecat catre casa pe jos, pentru ca autobuzul l-am pierdut si Leo sigur a plecat cu Jessica.

Stand pe o banca Sky m-a observa si imi face semn sa vin pana la el.

-Ce s-a intampat? Sora mea ti-a furat prietenul?

-Sora ta imi face numai probleme, din cauza ei apar problemele.

-Asa e ea..Nu am ce sa ii fac. Bun, tu mai ajutat sa o readuc inapoi si eu iti sunt dator sa te ajut sa il salvezi pe Justin...

-Ultima data m-ai muscat.

-Aia a fost de proba..Acum te voi ajuta. Trebuie sa mergi cu mine undeva in seara asta.

-Unde?

Sky a zambit si a pufait putin. Expresia fetei lui ma speria, dar era singura solutie de al salva pe Justin. Trebuia sa merg cu el...

Un inger cazut.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum