6. Aflarea misterului partea a II a.

11 2 0
                                    

Eram ascunsa dupa un copac foarte gros si urmaream cu privirea tot ce se intampla. Erau asezati in forma de pentagrama iluminati. Ce se intampla? Ce faceau? Incantati? Am asteptat ascunsa sa vad toate actiunile. Au inceput sa spuna niste cuvinte pe care eu nu le intelegeam, apoi au inceput sa faca un dans in cerc o lumina puternica a iesit din misjlocul pentagramei. Eram complet concentrata la ce se intampla cand simt o mana pe umarul meu si ma sperii.

-Ce cauti aici?

-Ella. Hu. Tu erai.

-Da...ce se intampla acolo?

-Nu stiu...

Intr-un copac deasupra lor era cineva, incercam sa imi dau seama cine e si il observ pe Justin. Unu din cei care faceau ritualul iese din cerc si aduce o fetita blonda si mica. Era Trixey, sora lui Justin. Imaginea din fata mea m-a uimit si pe mine si pe Ella. Brusc celor 4 le-au iesit aripi negre din spate. Imaginea ma uimea din ce in ce mai tare.
Roby a luat fetita de mana si a indreptato catre portalul deschis de ei.

-Jess, ce se intampla???

-Nu stiu nici eu.

Cand mai era un centimetru ca fetita sa intre in portal Justin a sarit din copac si si-a scos niste aripi albe la vedere.

-Ce?!!!

-Ella, taci...

Vocea Ellei a sunat destul de tare incat si ei sa auda. Toti s-au oprit si s-au uitat in directia unde ne aflam noi.

-Iesiti!

A zis Roby cu o voce brutala.

Am iesit incet de dupa copac si in urma mea a venit si Ella.

-Jess??

Vocea mirata a lui Justin s-a auzit.

-Ce se intampla aici?

Atunci Roby a venit catre mine.

-Nu stai! imi e frica de tine...

-De ce? Sti ca nu ti-as face nimic.

-Nu te cred. Unde ai vrut sa o duci pe Trixey?

-Trebuia sa o ducem in lumea ingerilor cazuti, la stapamanul nostru.

-De ce??

-Pentru ca altfel trebuia sa te ducem pe tine.

-Si ai ales sa iei un copil nevinovat?

-Nu doar. Trebuia sa il ducem pe Justin de fapt.

-De ce??? De ce sa le faceti rau celor nevinovati???

-Pentru ca tu nu sti cine e el!

M-am uitat catre Justin si apoi m-am dus catre el.

-Cine esti de fapt??

*V-a continua...*

Un inger cazut.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum