Am ajuns acasa impreuna cu Ella, usa era incuiata si nu aveam cheile la mie, dar din fericire cineva a venit sa ne deschida usa, cred ca ne-a vazut pe geam. Era prima data cand ma asteptam ca persoana care vine sa Fie mama, intr-un fel imi era dor de ea, as fi vrut sa o imbratisez. Persoana care a deschis usa era Trixey. Fetita avea o fata trista si era toata galbena la fata, de parca ar fi vazut un monstru.
-Ce e Trix? Ce s-a intamplat?
Fata nu a zis nimic, doar m-a prins de mana si m-a tras in casa.
-Vino.
A zis ea intr-un sfarsit. Ma luam dupa ea si Ella venea dupa mine. Trixey m-a dus in dormitorul mamei mele. Am vazuto pe mama intinsa pe pat. Nu! Nu era posibil asa ceva! Nu se poate! Nu!!!! E imposibil! Mama era moarta?! De....dar...da...cu...cum??? Nu. Nu e posibil asa ceva. Mi-am zis eu in gand si am cazut in genunchi plangand.
-Hey, Jess. Nu mai plange...
Mi-a zis Trixey, incercand sa ma calmeze. Apoi si Ella s-a asezat langa mine pe jos pentru a ma calma.
-Trix...tu ai ramas acasa, sti cum s-a intamplat asta?
A intrebat Ella.
-Da..din pacate, am vazut tot...
-Ce s-a intamplat?
-Roby si gasca lui au venit aici, au zis ca te cauta Jess, eu le-am zis ca nu stiu unde esti si am inceput sa plang si sa fug prin casa, mama a obsetvat cum ei ma fugareau, si in momentul ala ea a vrut sa cheme politia, dar in timp ce statea si astepta ca telefonul sa sune, Roby i-a infipt un cutit in spate si asa a cazut pe jos. Eu m-am ascuns, nu stiam ce sa fac. Eram speriatam, Jess. Te rog sa ma ierti...
-E numai vina ta! Daca nu fugeai prin casa mama nu patea asa ceva!
-Jess, e doar un copil...
-Mai lasa-ma!
Am zis eu si am fugit in camera mea. In momentul in care m-am asezat pe pat am vazuto. Am vazuto pe mama, d fapt spiritul ei.
-Mama?
Am zis eu cu lacrimi in ochi si cu rimelul intins tot pe fata.
-Jess, draga mea stiu ca ai gresit mult, stiu cine esti, stiu ca nu esti fata mea adevarata, dar nu asta conteaza, conteaza ca tu sa fi bine si fericita, nu o invinovati pe Trixey, dar nici pe tine, nu e vina nimanui ca s-a intamplat asta, vreau sa sti ca te iubesc mult si vou fi alaturi de tine orice ar fi si ne vom mai intalnii atunci cand v-a fi momentul potrivit. Te iubesc draga mea. Sa ai grija de tine.
-Da, da mama am sa am.
Am zis eu zambind putin si stergandu-mi ochii plini de lacrimi si apoi. disparut. Ella si Trix au intrat in camera mea.
-Jess. A venit cineva sa te vada.
-Cine?
In momentul.ala Leo a intrat pe usa, iar eu am sarit in bratele lui imbratisandu-l cu putere.
-Imi cer scuze ca am fost asa. Leo, esti un prieten grozav si vreau sa ramanem prieteni.
-Hey, Jess, o sa ramanem prieteni orice ar fi.
-Multumesc.
Dupa toate astea ce s-au intamplat toata lumea m-a ajutat sa pregatesc totul pentru inmormantarea mamei, stiu ca o sa ne revedem intr-o buna zi, stiu ca ea v-a fi mereu acolo langa mine si asteptandu-ma sa ma alatur ei. Nu credeam ca eu pot iubi o persoana asa mult, dar se pare ca oricat orgoliu, dusmanie si ura exista intr-un om....acesta are si o parte buna a sufletului cu, care iubeste si iubeste nespus de mult. Seara toata lumea s-a adunat la cimintir si ceremonia a inceput. Am privit cum groparii ii coborau usor sicriul alb al mamei. Plangeam, plangeam pentru ca sunt un om am un sufletsi si sunt sensibila, dar in stanga si in dreapat mea se aflau prietenii mei care imi erau alaturi si acum, dupa toate greselile facute de ei, ei imi sunt inca alaturi si ma iubesc, iar eu ii iubesc pe ei.
*****************
In acest capitol am vrut sa demonstrez cum poti pierde o persoana pe care o crezi neimportanta in viata ta si dupa ce ai pierduti iti doresti sa o readuci in viata ta, dar din pacate aceasta e lucrul pe care toti il vrem atunci cand facem greseala de a da cu nepasare anumite persoane!!!
Sper ca invatati ceva din acest capitol.
CITEȘTI
Un inger cazut.
SpiritualIn aceasta carte este vorba de o fata, care a murit si nu a ajuns nici in rai nici in Iad. Sufletul ei umbla liber pe pamant, fara ca nimeni sa stie, era blocata practic. Dar intr-o zi gaseste un corp de fata care era proaspat ingropat si intra in a...