2.Din nou la liceu

33 2 0
                                    

Clasa a 12 a, din nou la liceu, inca nu m-am obisnuit cu oamenii, pentru ca am fost moarta si acum am o alta viata intr-un alt corp, ma intreb ce o face fata care a trait in acest corp? Poate si-a gasit si ea alt corp sau poate a ajuns in Paradis.
M-am pregatit pentru scoala si la usa casei aud soneria dintr-o data. M-am dus la usa am privit prin vizor si in fata usii era o fata roscata si inalta. Am deschis usa si ea a intrat fulgerator in casa luandu-ma in brate.

-Jess!

Am ramas stana de piatra privind speriata in jurul meu in timp ce fata ma imbratisa.

-Cine esti?

Si-a luat mainile de pe mine si a facut un pas inapoi si ma privea ca pe cel mai prost om de pe planeta.

-Nu ma cunosti?

-Nu.

Chiar nu stiam cine e fata asta si ce cauta in casa mea.

-Sunt eu! Prietena ta cea mai buna, Ella!

Ma uitam la ea confuza si incercam sa inteleg...

-Bun, eu sunt Jess!

-Stiam cine esti! Nu te-as putea uita.

S-a facut liniste pentru cateva secunde.

-Hai sa mergem la liceu!

-Imediat!

Mi-am luat geaca pe mine si geanta si am iesit amandoua pe usa.

-Jess...pot sa te intreb ceva, dar sa nu te superi.

-Ok. Spune.

-Cum a fost?

Am stat putin si am privit-o cu atentie ce vrea sa spuna, dar nu stiam sigur la ce se refera.

-Ce sa fie?

-Sa fi moarta! Cum e?

Am ramas putin fara cuvinte, nu stiam cum sa explic.

-Pai...esti ca o umbra si observi fiecare detaliu, dar pe tine nimeni nu te vede.

-Deci....chiar existi?

-Da...

-Super! Dar cum te-ai intors inapoi?

Am ramas putin pe ganduri, nu stiam cum sa ii raspund.

-Nu stiu.

Am spus eu scurt, fara sa adaug altceva. Linistea s-a lasat pana am ajuns in fata liceului.

-Deci aici e?

-Da. Tu nu mai ti minte nimic?

-Nu chiar...

Am inteat in liceu si priveam totul incercat sa imi reamintesc si eu am invatat la acelasi liceu ca fata aceea, nu o cunosteam, dar o stiam din vedere. In timp ce ii priveam pe toti incercand sa imi reamintesc toate fetele, un chip frumos masculin mi-a aparut in fata. Mi-a zambit si el mie, iar eu i-am raspuns cu acelasi zambet.

-El e Justin.

-E dragut.

-Da! Foarte si pe langa asta este si foarte bun. Are o sora mai mica si e foartr adorabila si se conporta cu ea foarte foarte frumos, nu cred ca am mai vazut un frate asa protector ca el.

-In ce clasa e?

-A 12 a.

-A sau B?

-B.

-Noi suntem in A.

-Da, din pacate.

-De ce spui asta?

Un inger cazut.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum