Už je to měsíc co jsem neviděla mamku a Jacoba. Mám strach, že se jim něco stalo. Mezi tím já jsem vyrostla ve vlčí podobě a zesílila svaly, běh a jiné dovednosti. Seznámila jsem se s členy smečky. Většinou jsou to kluci. Ve smečce je nás 20 ( včetně mě, alfy a Kiary). Nejvíc jsem se seznámila s Patrikem, je to úžasný vlk. S velkými svaly a je nejrychlejší. Je to velkej kluk s bílou pletí. Má hnědé oči a krátké černé vlasy do patky. A pak je tu Tereza, úžasná vlkodlačice. Má nejlíp vyvinutý smysli. Taky má světlou pleť a modré oči. Vlasy má až po ramena a blonďaté. S nimi trávím nejvíc času. Učí mě jak vydržet nejdelší běh, jak vnímat jednotlivé pachy. A při lovu, co je nejlepší jídlo. Lovíme dvakrát nebo třikrát týdně. Teď zrovna máme jít všichni k velkému ohni. Všichni si sedlo kolem ohně do půl kruhu. Na druhé straně seděl Mal-ach, který čekal až tady všichni budou. Kiara šla k němu a řekla mi abych tady zůstala. Tak jsme ji poslechla a čekala jsem na druhé straně ohně.
,,Ticho, prosím!" zařval na všechny, abychom se utišili. A všichni utichli.
,,Děkuji. Sešli jsme se dnes abychom každý nastávající měsíc po červeném úplňku ukazujeme našem novým členům smečky naše pravé tváře. Jako první kdo se přeměnění bude Sam a od něj další." Poté, co to řekl se každý postupně přeměňoval, všichni byli velice namakaní kluci. Holky to samé akorát se tvářili trochu jako by se báli a nebylo jich tolik. Asi 5 holek tam bylo plus já a Kiara.
Když všichni byli přeměněny všimla jsem si, že Kiara není přeměněná. Rozhodla jsem se že se ji na to potom zeptám.
,,Tak teď vidíš nás všechny přeměněné v lidské podobě."
Koukla jsem se na Mal-ach a viděla velkého muže, který měl světlou pleť, hnědé krátké vlasy a měl vážný obličej. Nemohla jsem uvěřit tomu, že tohle je můj táta.
,,Teď se přeměn ty, má dcero."
Polkla jsem a přeměnila se. Vlasy jsem měla hnědé dlouhé, tělo silné a oči zelené.
,,Výborně, tvé tělo je připraveno bojovat se svým životem."
,,Děkuji. Ale nevím jestli jsem hodna být ve tvé smečce." Všichni se na mě otočili, jestli to myslím vážně.
,,Jak to myslíš? Řekla jsi, že se přidáš do mé smečky a teď pochybuješ jestli jsi udělala dobře?!
,,Nechtěla jsem tě rozzlobit, jenom jestli opravdu můžu být ve tvé smečce? Protože všichni, ten kdo tady je má nějakou schopnost, ale já ne."
,,Carol ty jsi vyjímečná. Protože jsi moje dcera." řekl a povzdechl si.
A šel ke mě, sklonila jsem hlavu, za jeho postavení. Vzal ruku položil ji na moji bradu a zvedl ji. Koukala jsem se do jeho krásně hnědých očích.
,,Už víš proč jsi vyjímečná?"
,,Protože jsem tvoje dcera."
,,Správně. A teď když to víš budeš mít hlídku s Patrikem a s Terkou." Potom co mi to řekl všechny rozdělil do skupin na hlídku. Většinou po třech, ale u koho to nešlo tak po čtyřech.
My jsme měli hlídku každou noc v pondělí, středu, pátek a neděli. A docela se mi to zamlouvalo.
Když jsme skončili rozhodla jsem se navštívit mamku s Jacobem. A protože je sobota tak jsem toho využila. Ale nejdřív jsem chtěla vědět proč se Kiara neproměnila. Ale než jsem se oni dostala zastihla mě Tereza a Patrik.
,,Kam jdeš?" zptala se mě Terka. ,,Jdu za Kiarou, zeptat se proč se nepřeměnila." odpověděla jsem ji.
,,Ne! Na to se ji neptej."
,,A proč ne? Udělala jsem něco špatného?"
,,Ty ne, ale ona." odpověděl Patrik. ,,Co udělala?" zeptala jsem se ho.
Koukli se na sebe a Terka odpověděla.
,,To ti řekneme jindy, teď není ten správný čas."
,,Dobře, tak já mezitím zaskočím za mamkou a Jacobem."
,,Můžeme taky? Ještě jsme nebyli blízko lidí od té doby co nás zachránil Mal-ach před požárem.
,,Můžete, ale držte se u mě."
,,Dobře." řekli oba dva najednou.Tak už je tady první díl druhé knihy vlčí krev, omlouvám se že to nevyšlo trochu dřív, ale byla jsem na lyžáku a neměla jsem čas. Tak zase příští týden. Ahoj
ČTEŠ
VLČÍ KREV 2 [Dokončeno]
Werewolfdruhy díl pokračování vlci krvi. Nenechte si ujít druhý díl plný lásky, bojů a smrti.