Dnes mám službu já s Terkou. Poslední dobou se Terka s Patrikem chovají divně. ,,Ahoj Terko." pozdravil jsem ji. ,,Ahoj Carol. Co se děje?" zeptala se mě opatrně.
,,Nic, jenom máme spolu službu. A mám na tebe pár otázek."
,,Dobře, ale nejdřív půjdeme na místo."
,,Dobře."
Po pár minutách jsme si sedli do trávy na paloučku uprostřed lesa. Bylo tam příjemně, svítilo sluníčko do obličeje a stíny stromů se pohybovaly jako stromy ve větru.
,,Tak, jaké otázky pro mě máš?"
,,Řekneš mi něco o vaší minulosti?"
,,O naší?
,,Ty a Patrik."
,,Aha. No.
Bylo to už dávno kdy jsem se s Patrikem kamarádila. Ale ten den si pamatuji dobře. Stalo se to asi tak před rokem a půl, kdy jsem odcházela z lesa a ucítila kouř ohně. Nevěděla jsem, co to je a tak jsem se vydala do vesnice. Když jsem byla už asi 5 metrů od začátku, když jsem viděla jak vesnice hoří. Neváhala jsem a šla jsem do vesnice. Hodně lidi už bylo venku, jenomže zase hodně lidí zemřelo včetně mých rodičů a rodičů Patrika. Oni tam přijeli poté, co i jeho vesnice vyhořela. Mal-ach nás našel nedaleko té vesnice. Přijal nás k sobě a přeměnil nás, abychom se o sebe postarali. Od té doby jsem s Patrikem, kdyby se něco stalo."
,,A ví to Mal-ach co se stalo?"
,,Ano ví. Řekli jsme mu to už když nás našel."
,,Děkuji."
,,Nemáš zač."Je tu další díl. Nezapomeňte hodit hvězdičku😉✨
ČTEŠ
VLČÍ KREV 2 [Dokončeno]
Werewolfdruhy díl pokračování vlci krvi. Nenechte si ujít druhý díl plný lásky, bojů a smrti.