Posledních pár dní jsem byla celá bez sebe. Když jsme museli cvičit běh, byla jsem nejrychlejší. Dokonce jsem předběhla i Patrika.
,,Výborně Carol tohle byl tvůj nejlepší čas. Jen tak dál a za dvě minuty budeš mít naběháno 20 kilometrů."řekl mi Sam. To je kluk kterému je 19 let a učí nás jak pořádně běhat. Patrik normálně uběhne 25 kilometrů za 2 minuty.
,,Díky Same."
,,Poplach, poplach na našem území u táboráku jsou upíři. Mal-ach všechny vlky svolává!" řekl nám nějaký mužský hlas v hlavě, asi podle hlasu to byl Will.
Všichni jsme teda vyrazili, samozřejmě já a Patrik jsme byli rychlejší než ostatní. Will měl pravdu, je tady asi pět upírů, kteří byli hezky vystrojení, jak na nějaký soud. Když jsme kolem nich šli všichni vrčeli. Ani se nebáli, tak to jsem zvědavá, co tu chtějí.
,,Co tu chcete?"zeptal se jich Mal-ach. ,,Chceme se domluvit na jedné věci."řekl muž, který byl blíž k nám.
,,O co jde?"zeptal se Mal-ach.
,,Jde o vesnice kolem vašeho území. Podle toho tak jsou naše-"
,,Nic není vaše!" skočila jsem mu do řeči.
,,A kdo jsi, že se mě pokoušíš znemožnit?"zeptal se.
,,Ta, co ti ukáže, kdo má právo na ty vesnice. Jestli jim něco uděláte, můžete se být jisti, že budu vaše noční můra."odpověděla jsem. Zasmáli se.
,,Dobře, už se nemůžu dočkat. Tím pádem bude boj o vesnice, kdo vyhraje bude mít ty vesnice ve svém, jak tomu říkáte? A jo, teritorium. ve svém teritoriu. Budeto za tři měsíce. Snad budete mít ještě čas se vzdát."
,,Nikdo z nás se nevzdá dokud neřeknu."odpověděl Mal-ach.
,,Tak tedy dobrá, už se nemůžu dočkat."odpověděl upír a rychle i s těma dalšíma odešel.
,,Má Vlčata, tohle bude tvrdý boj. Potřebuji, abyste někoho sehnali a připravili na boj."řekl nám Mal-ach a odešel.
Napadnul mě jeden člověk, ale nechci, aby kvůli nám se přemněnoval. A nedej bůh zemřel.Tak, je tady další kapitola. Snad se vám líbí, kdyby jste něco chtěli opravit tak mi napište do komentáře.
ČTEŠ
VLČÍ KREV 2 [Dokončeno]
Werewolfdruhy díl pokračování vlci krvi. Nenechte si ujít druhý díl plný lásky, bojů a smrti.