Láska.
Co to vlastně je?
Je to nemoc nebo druh čaje?Ne.
Je to něco, co lidi navzájem k sobě cítí. Něco co je k sobě přitahuje. Co spojuje lidi dohromady. Každý člověk potřebuje lásku, aby se cítil líp. Ale také se dobře dá využít. Když se člověk špatně zamiluje, trpý někdy víc než si to uvědomí. Láska dokáže zahřát, ale také ublížit. Člověk se uchyluje k sebevraždě, pije alkohol, týrá, zabíjí. Neví co má dělat, všechno co měl, měl v lásce kterou ztratil.
Ale, co já s tím mám společného? Miluji Jacoba, ale nevím jestli on miluje mě. Přes to všechno, jestli se mnou není, abych ho jenom chránila. Musím se ho na to zeptat. ,,Ahoj." zdraví mě Kiara. ,,Ahoj." odpovím se smutným obličejem.
,,Co se děje?"
,,Měla jsi někdy takový pocit, že jsi někoho milovala, ale nebyla jsi si jistá jestli opravdu ti dává takovou lásku jako ty jemu?"
,,Ach... ano.... měla. Dost mě to bolelo, když jsem zjistila pravdu, že jsem byla jenom figurka, která ho měla zavést k jiné dívce. Proč se ptáš? Jde o Jacoba?"
,,Ano. Nejsem si jistá jestli mě miluje tolik jako já jeho."
,,Ale dyť jsi s ním spala ne?"
,,Ano. Ale co když mě právě kvůli tomu miluje. Co když jsem pro něj jenom holka do postele?"
,,To podle mě nejsi. Kdyby ano, tak by tě určitě nenechal zemřít. Tak víš co? Zeptej se ho na to. A máš to vyřešené."
,,Ale toho se právě bojím. Zase bychom se hádali o tom že mu nevěřím a toho rozčiluje."
,,Tak tím pádem není pro tebe ten pravý. Pokud se rozčílí jenom kvůli jedné otázce."
,,Asi máš pravdu. Tak se ho jdu zeptat. Jo a ještě něco, nechtěla by ses stát alfou?"
,,COŽE?! Jak tě to prosím tě napadlo?"
,,Nedokážu být alfou, pořád mám sklony ke klukům, kteří na mě pořád koukají a to mi vadí."
,,Jo aha takže kluci."
,,Ne. Prosím. Já už to nezvládám, nejsem hodna být alfou. A navíc jsi starší než já. Prosím udělám cokoliv aby jsi mohla být alfou."
,,No dobře. Ale napřed musíš ze mně udělat člověka. A to jde jenom při krvavým úplňku. Ale ten je za dva měsíce. Do té doby si najdi v knihovně ve vesnici kde jsi dříve žila knihu o krvavým úplňku. Ale dávej si pozor, není to obyčejná knížka, když řekneš tomu prodavači, krvavý den je noc při kterém se každý z nás mění. Až vyjde nad horami my budeme mít moc a lidé se nás potom bojí.' Když to řekneš dá ti tu knihu, kterou ty budeš chtít."
,,Ten prodavač knih je vlkodlak?"
,,Ano a to je heslo, které používáme abychom si půjčili knihy, abychom zjistili něco víc o naší rase."
,,Dobře."
,,A teď jdi za tím tvým Jacobem." usmívá se na mě a já vím, že je to propustka. Snad mi Kiara pomohla a dala mi odvahu. Musím se zeptat Jacoba jestli mě opravdu miluje.AHOJ, TAK JE TADY DALŠÍ DÍL. JESTLI BY JSTE SI PŘÁLI DALŠÍ KNIHU NEBO TO UKONČIT TAK MI NAPIŠTE.
ČTEŠ
VLČÍ KREV 2 [Dokončeno]
Werewolfdruhy díl pokračování vlci krvi. Nenechte si ujít druhý díl plný lásky, bojů a smrti.