Dnes je poslední den, kdy možná budu žít. Zítra je už velký den, den kdy konečně budeme bojovat. Slunce. Jasné světlo na obloze, které svítí každý den. Ptáci, rostliny, stromy, vše živé už teď vidím naposledy. Zvuky v mých uších, pachy co cítím. Ten ráj kolem sebe. To všechno vidím naposledy.
A proto jsem se rozhodla, že vezmu Jacoba na procházku.
,,Ahoj Jacobe." přišla jsem k němu. ,,Ahoj. Co tady děláš?" zeptal se mě.
,,Zítra bojujeme, tak jsem se rozhodla strávit čas spolu. Jestli chceš?"
,,To víš, že chci."
,,Výborně. A co říkáš na projížďku?"
,,Že bys mě svezla?"
,,Jo."
,,Ano!!"
Hned jsem se přeměnila a Jacob na mě nasedl. Varovala jsem ho předem, že budu rychlá ale prej to zvládne. No, tak první dvě vteřiny se držel a pak spadl. Potom jsme to zvládli. Běžela jsem až na pláž kolem vody.
Kde jsem vběhla do moře a byli jsme celý mokrý.
,,Tímhle chceš naznačit konec?"zeptal se mě. Jenom jsem smutně přikývla.
,,Uvidíme se ještě?"
,,Vždycky budu vedle tebe i když nebudu na světě."řekla jsem mu pomocí myšlenek a položila si hlavu na jeho stehna a společně jsme pozorovali západ slunce. Než Jacob řekl.
,,Miluji tě Carol."
,,Já tebe taky."Je tu další díl, děkuji za shlédnutí první knížky, mám z vás radost.
ČTEŠ
VLČÍ KREV 2 [Dokončeno]
Werewolfdruhy díl pokračování vlci krvi. Nenechte si ujít druhý díl plný lásky, bojů a smrti.