VZPOMÍNKA NA VEČER

60 3 1
                                    

Když jsem otevřela pomalu oči zjistila jsem, že jsem v posteli. Cizí posteli, když jsem konečně byla při smyslech, uvědomila jsem si, že jsem nahá a na mém boku leží ruka. Ležela jsem na pravém boku. Byla to silná svalnatá ruka, která na mě ležela jemně a někdy se pohnula a pohladila. Když jsem otočila hlavu na levou stranu, ucítila jsem jak se o mě opírá Jacobova hlava.
,,Dobré ráno." zašeptal, aniž by otevřel oči a víc si mě k sobě přitáhnul a políbil mě na rameno.
,,Dobré ráno." odpověděla jsem. Ještě na chvíli jsem zavřela oči a přemítala si co se včera stalo.
Pamatuji si jak jsme se s Jacobem líbali.
V lese nedaleko jeho domu. Potom jsme šli do domu, kde mi několikrát říkal, jak byl zaslepený žárlivostí a nevěděl, že miluji jenom jeho.  Políbila jsem ho něžně na tvář, potom mě obejmul a líbal mě na pravé straně krku. Bylo to příjemné, ale také mi to vyvolalo divný pocit v břiše. Dostal se až k mým rtům, jeho doteky byli jemné a okouzlující. Jacob mi mezitím rozepínal pomalu knoflíky od bílé košile, až mi košili celou sundal. Já jsem jeho šedivé tílko roztrhla a odhalila tak jeho silně svalnaté tělo. Potom si už pamatuji jenom jak jsme byli v posteli a seděla jsem na něj nahatá a... a.... Panebože! Já jsem spala s Jacobem!
,,Sakra." řekla jsem a vyskočila z postele s dekou kolem sebe. Musela jsem se rychle převléknout.
,,Co se děje?" zeptal se mě Jacob, který na mě koukal z postele. 
,,Mám sraz s Patrikem a Terezou. Kiara nám slíbila, že nám ukáže celé teritorium." odpověděla jsem, když jsem si zapínala poslední knoflík na košili. Obejmul mě zezadu a dal mi pusu na krk. Otočila jsem se k němu a dala si ruce kolem jeho krku.
,,Přijdeš zase večer?" zeptal se mě
,,Nemůžu, máme táborák a zítra máme loveckou. Ale neboj přijdu za tebou a tentokrát si vezmu jenom halenku, aby ti to tak dlouho netrvalo." odpověděla jsem a políbila ho. Už jsem vybíhala do lesa, když jsem si uvědomila že jdu pozdě.
,,Kde jsi byla tak dlouho? Čekáme jenom na tebe!"slyšela jsem Kiařiný myšlenky.
,,Byla jsem s Jacobem." odpověděla jsem.
,,Celou noc?!"
,,Celou noc." a mrkla jsem jedním okem na Terezu.

VLČÍ KREV 2 [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat