Ο Αληθινός Άλφα Όλων Των Άλφα

198 31 0
                                    

Από εκεί που οι επιθέσεις του ήταν πολύ γρήγορες έστω και για να προλάβω να κουνήσω τα σπαθιά μου αρκετά για να μην με κόψει, τώρα η κατάσταση ήταν εντελώς αντίθετη. Πλέον ο χρόνος αντίδρασης μου ήταν τόσο καλός που δεν οι κινήσεις του δεν ήταν αρκετά γρήγορες για να αποτελούν πρόκληση. Ήταν μεν γρήγορες αλλά ήταν λες και είχα όλο τον χρόνο του κόσμου για να τον αποκρούσω και να επιτεθώ. Εκείνος έκανε τις καλύτερες κινήσεις μας και εγώ τις πιο απλές σαν να μην χρειαζόταν να σηκώσω το δαχτυλάκι μου.

Όμως δεν ήταν μόνο αυτό που ήταν εξωπραγματικό. Κανονικά οι πληγές που μου είχε προξενήσει θα έπρεπε κανονικά να έχουν κλείσει και να έχουν μείνει σημάδια σε όλο μου το σώμα. Όμως δεν υπήρχαν καθόλου σημασία, ακόμα και το σημάδι επάνω στην καρδιά μου είχε εξαφανιστεί.

Τότε οι κινήσεις του έγιναν ακόμα πιο γρήγορες, τόσο που είχα αρχίσει να πιστεύω πως πραγματικά προσπαθούσε να μου επιτεθεί με την πλήρη του δύναμη. Μόνο ένα κούνημα του σπαθιού είχε αρκετή ταχύτητα και δύναμη για να προκαλέσει δονήσεις σε όλο μου το σώμα και ο αέρας ήταν τόσο πυκνός που ήταν δύσκολο να ανασάνεις.

Όλο αυτό όμως είχε τραβήξει αρκετά. Ξαφνικά λες και μέσα στο μυαλό μου ήρθε απότομα καινούρια γνώση, ικανότητες που δεν είχα φανταστεί ποτέ ήρθαν στο μυαλό μου. Χωρίς να σκεφτώ έκανα ένα άλμα προς τα πίσω και εκτοξεύθηκε δυο μέτρα πιο πίσω. Ήταν λες και κάτω από τα πόδια μου έγινε μια έκρηξη θερμότητας που με ώθησε με απίστευτη ταχύτητα. Χωρίς να χάσω χρόνο έκανα ακριβώς το ίδιο καθώς περπατούσα προς τον μελλοντικό μου εαυτό. Μέσα σε δύο βήματα είχα φτάσει από πίσω του και τον χτύπησα στην πλάτη με την λαβή των σπαθιών μου. Εκείνη τη στιγμή εκτοξεύθηκε προς τα δέντρα και έπεσε πάνω σε ένα κλαδί που καρφώθηκε στον ώμο του.

Μπορούσα να δω την θυμωμένη του έκφραση καθώς περπατούσα αργά προς το μέρος του ξανά. "Ώστε αποδέχτηκες την δύναμη σου και έγινες ισάξιος της δύναμης του Elucidator. Ένα βασιλικό όπλο χαιρετά για να σημαδέψει την άνοδο ενός βασιλιά".

"Ο καιρός για βασιλιάδες και κάστρα έχει περάσει εδώ και αιώνες. Δεν αποδέχτηκα την δύναμη για να σκλαβώσω τους ανθρώπους κάτω από την δύναμη μου, ούτε για να πάρω την θέση μου ως άλφα. Το έκανα απλά και μόνο γιατί δεν μου άφησες άλλη επιλογή".

Προχώρησε μπροστά προσεκτικά και απομακρύνθηκε από το κλαδί αφήνοντας την πληγή να κλείσει και άρχισα να τρέχει προς εμένα. Οι επιθέσεις του δεν ήταν πλέον στρατηγικές και απρόβλεπτες αλλά περισσότερο σαν αυτές ενός άγριου θηρίου που εξαγριώθηκε. Είχε έρθει η ώρα να του δείξω τα πραγματικά όρια της δύναμης μου.

Διχασμένος (Ο Μαύρος Λύκος Βιβλίο 2) Now Completed Where stories live. Discover now