_________________________ Άρσα ____________________________
"Τι θέλεις Μπεν"; Πάλι αυτός ο ηλίθιος συγκάτοικος που νόμιζε πως θα μπορούσε να γίνει αδερφός μου. Βασικά με τον τρόπο του μάλλον ήθελε να με ρίξει στο κρεβάτι αλλά δεν θα τα κατάφερνε ποτέ του. Γιατί ήταν ανάγκη να έρθει εδώ τώρα που είχα πάρει την απόφαση μου να φύγω ήθελε να με κάνει να νευριάσω και άλλο πριν να φύγω για να βρω που ανήκω.
"Δεν θέλω τίποτα. Αντιθέτως σου λέω πως θα μείνεις εδώ και δεν θα φύγεις".
"Ω ναι; Και ποιος Θα με εμποδίσει εσύ; Δεν σφάξαμε, μπορεί να είμαι κορίτσι αλλά και πάλι δεν μπορείς να με αναγκάσεις να κάνω τίποτα και το ξέρεις". Από τότε που θυμάμαι... Βασικά δεν είναι και πολύ μέχρι δύο χρόνια πριν θυμάμαι αλλά το ίδιο είναι μπορεί να μην είχα την δύναμη ενός κανονικού έστω και αδύναμου λυκάνθρωπου όμως μπορούσα να τους κερδίσω όλους σε μάχη. Το μόνο στο οποίο τους ξεπερνούσε όλους σε φυσικές ικανότητες ήταν οι θεραπευτικές.
"Είναι τόσο σημαντικό το να βρεις που ανήκεις; Δεν είσαι ευχαριστημένη εδώ μαζί μας; Φεύγοντας άσε με εμένα αλλά θα αφήσεις την Μιχαέλα και την Μισέλ, θα αντέχει να τις αφήσεις ξεκρέμαστες έτσι και να φύγεις για να ψάξεις κάτι που μπορεί να μην υπάρχει πια; Και όταν γυρίσεις που θα το κάνεις και θα έχουν προχωρήσει τι θα κάνεις"; Πολύ κλισέ τρόπος να με κάνει να μείνω. Τόσο εκνευριστικός που ήθελα να του σπάσω την μύτη.
"Δεν πρόκειται να γυρίσω Μπεν και καλά θα κάνεις να το αποδεχτείς όπως θα το δεχτούν και αυτές. Επειδή είμαστε φίλες".
"Είσαι χαζή να το ξέρεις. Όταν θα αρχίσεις να πεινάς, να ψάχνεις άσκοπα, όταν θα συναντήσεις κάποιον που θα σε χτυπήσει ανελέητα ή θα σε βιάσει και θα σε πετάξει στον δρόμο να θυμάσαι πως εγώ προσπάθησα να σε κάνω να μείνεις". Αυτός ο μαλακά το τραβούσε πάρα πολύ και η φωνή του ήταν το αποκορύφωμα.
"Τι θέλεις γαμώτο να μείνω εδώ και να είμαι δυστυχισμένη και να κλαίω παγιδευμένη εδώ; Γιατί δεν με αφήνεις να κάνω αυτό που θέλω".
"Το να ξέρεις την αλήθεια δεν είναι πάντοτε καλό πίστεψε με".
"Τι σε κάνει τόσο σίγουρο. Έχω κάθε δικαίωμα να ξέρω την αλήθεια. Γιατί είμαι έτσι; Γιατί δεν μπορώ να κάνω ότι ένας κανονικός λύκος; Γιατί έχω αυτό το γινόμενο τα τατουάζ με τα γαλάζια μάτια στον ώμο μου. Γάμα το το μπάσταρδο το καλό εγώ θέλω να ξέρω. Δεν έχω σχεδόν καμία ιδέα του ποια είμαι οπότε που είναι το κακό στο να θέλω να βρω απαντήσεις";
VOCÊ ESTÁ LENDO
Διχασμένος (Ο Μαύρος Λύκος Βιβλίο 2) Now Completed
LobisomemΟ Κρις που πλέον έχει γίνει η σκιά του παλιού του εαυτού. Η Άρσα μια νεαρή γυναίκα που ψάχνει απελπισμένα το που ανήκει και θα κάνει τα πάντα για να το βρει. Και ο Ριξ ένας έφηβος που το μόνο που θέλει είναι να ζήσει. Τρία διαφορετικά άτομα που τυχα...