Η Αυγή Της Ανάρρωσης

203 33 6
                                    

3rd person pov

Τα πράγματα ήταν πολύ σοβαρά. Όλοι ήταν χαρούμενοι που ο Κρις τελικά είχε καταφέρει να κερδίσει ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, η νίκη αυτή είχε και συνέπειες. Για να χρησιμοποιήσει το σκοτάδι μέσα του με σκοπό να ελευθερώσει προσωρινά τον σκοτεινό του εαυτό και να σκοτώσει τον εαυτό του από το μέλλον, έπρεπε να πάρει το ρίσκο να έρθει πολύ κοντά στο σκοτάδι μέσα του. Η μαύρη μαγεία που χρησιμοποίησε χωρίς να το καταλάβει γιατί να διαχωρίσει τον εαυτό του ήταν πολύ επικίνδυνη για την κατάσταση του. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσει κάθε επαφή με το περιβάλλον και όλα γύρω του. Το σκοτάδι μέσα του τον τραβούσε και τον μετέτρεπε σιγά σιγά στο ίδιο άτομο που σκότωσε πριν από λίγο.

Η αδερφή του προσπαθούσε να τον κάνει να αντιδράσει, τα δάκρυα στα μάτια της να εμφανίζονται ξανά για τον μεγάλο της αδερφό που έβλεπε να χάνεται μπροστά της. Ο Άλεξ προσπαθούσε να σκεφτεί έναν τρόπο για να κάνει το ίδιο, ενώ ο Τζακ και ο Μάρκους ήταν τόσο ταραγμένοι που δεν μπορούσαν να κουνηθούν. Ο μόνος που έδειχνε έστω και λίγη ψυχραιμία ήταν ο Λίο που σχεδόν είχε καταλάβει τι είχε πάθει ο άνθρωπος που τον βοήθησε να βρει την δύναμη για να σώσει την πόλη του.

"Καμιά αντίδραση. Είναι σαν να μην έχει καμία επαφή με το περιβάλλον. Μπορώ να νιώσω τον πόνο του μόνο και μόνο που τον αγγίζω". Η Κάθριν είχε αρχίσει να κλαίει ξανά και σιωπηλοί λυγμοί έβγαιναν από τον λαιμό της. Ο Άλεξ δίπλα της προσπαθούσε να την παρηγορήσει αγκαλιάζοντας την και τρίβοντας τους ώμους της.

"Πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος να τον επαναφέρουμε. Ιδέες κανένας"; Ακόμα και ο δίδυμος αδερφός του όμως δεν ήξερε πως να τον βοηθήσει ενάντια σε κάτι τέτοιο, ήταν η πρώτη φορά που τα τρία αδέρφια αντιμετώπιζαν τέτοιο πρόβλημα.

"Ίσως να υπάρχει ένας τρόπος". Όλοι γύρισαν να κοιτάξουν τον Λίο που έμοιαζε να είχε αρκετή αρκετή αυτοπεποίθηση για την ιδέα που μόλις του ήρθε, η αγωνία και η ελπίδα στα μάτια τους εμφανής όπως και αν το κοιτούσες. "Αν δεν έχει επαφή με τίποτα τότε δεν μπορεί να μας ακούσει ή να μας νιώσει. Όμως εμείς δεν έχουμε έναν ειδικό δεσμό μαζί του που μπορεί να ξεπεράσει και τις αισθήσεις".

"Που το πηγαίνεις Λίο"; Ο Τζακ είχε καταφέρει να συνέλθει από το σοκ και τώρα είχε μπει το παιχνίδι και το μυαλό του ήταν πιο κοφτερό και από ξυράφι καθώς στοχαζόταν τον τρόπο που είχε ήδη βρει ο νεαρός Άλφα.

Διχασμένος (Ο Μαύρος Λύκος Βιβλίο 2) Now Completed Où les histoires vivent. Découvrez maintenant