Αποτυπωμένες Αναμνήσεις

305 37 6
                                    

Απλά για να ξέρετε αυτό το κεφάλαιο χωρίζεται στα δύο, και όποτε θα είναι διαθέσιμος ο Κρις σε σημαντικά σημεία το πρώτο πρόσωπο θα αλλάζει και θα γίνεται αυτός. Αν δεν καταλάβατε θα δείτε περίπου στην μέση.

__________________________ Ριξ __________________________

Ακόμα και μετά από την δίωρη εξήγηση που μου δόθηκε από τρία διαφορετικά άτομα και μερικές εξετάσεις ακόμα δεν μπορούσα να πιστέψω αυτά που μου είχαν πει. Δεν ήταν δυνατόν να έχω κοινό παρελθόν με κάποιον μόνο Κ; ι μόνο επειδή και οι δυο μας πιστεύαμε πως είχαμε συναντηθεί σίγουρα πριν αποκτήσουμε την αμνησία. Και σαν να μην έφτανε αυτό οι αιματολογικές εξετάσεις που μες είχαν κάνει είχαν γυρίσει ακριβώς ίδιες, και όχι από την άποψη ότι είχαμε παρόμοιες παθήσεις αλλά είχαμε ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά. Ίδια συγκέντρωση αιμοπεταλίων, μοριακή δομή του αίματος, ίδιος τύπος αίματος, μέχρι και το ίδιο DNA για όνομα του θεού. Και δεν ήταν μόνο πως ήταν μόνο οι δικές μου και της Άρσα, αλλά ήταν ίδιες και αυτές ενός τρίτου ατόμου που δεν είχαμε δει ακόμα.

"Δηλαδή μας λες πως για κάποιον ανεξήγητο λόγο θα έπρεπε να είμαστε το ίδιο άτομο από όλες τις απόψεις"; Ακόμα και η ερώτηση μου δεν έβγαζε νόημα.

"Βασικά θα έπρεπε να είστε ένα άτομο και όχι τρία. Δηλαδή ουσιαστικά ναι το ίδιο άτομο. Δεν μου έχει τύχει ποτέ να εξετάσω τρία άτομα και να βγουν τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα". Αυτή η γυναίκα που μας είχε εξετάσει δεν είχε σταματήσει να πηγαινοέρχεται από την ώρα που είδε τις εξετάσεις. Και σαν να μην έφτανε αυτό ο άντρας της είχε σταματήσει να κάνει τον ψύχραιμο και έφυγε βιαστικά κάπου.  Από όσο θυμάμαι τα ονόματα τους ήταν Σκοτ και Άμπερ;

"Μα αυτό δεν βγάζει νόημα. Πως θα έπρεπε να είμαστε το ίδιο άτομο, εντάξει εγώ και ο Ριξ, αλλά ο Κρις που κολλάει. Εμείς οι δυο έχουμε κάτι κοινό αλλά τίποτα κοινό με εκείνον". Αυτό την πείραξε τώρα που δεν υπάρχει τίποτα κοινό μεταξύ εκείνου και εμάς.

"Δεν είναι μόνο αυτό. Πως ξέρουμε ότι έκανες σωστά τις εξετάσεις, ή έστω δεν τις μπέρδεψες και τύπωσε τις ίδιες ή δεν το έκανες επίτηδες". Ήξερα πως αυτό που είπα σε σύγκριση με τα λεγόμενα της Άρσα ήταν παρατραβηγμένο, και στο κάτω κάτω μας είχε πάρει ένα μόνο δείγμα αίματος, και είμαστε μπροστά όταν τα εξέταζε. Αμέσως κοίταξα αλλού και κατάλαβα πως είχα μιλήσει χωρίς να το σκεφτώ.

"Μην ανησυχείς δεν είναι η πρώτη φορά που με κατηγορεί κάποιος έτσι. Πολλοί όταν δεν τους άρεσαν τα αποτελέσματα τους με βρίζανε χωρίς λόγο. Αλλά δεν έχει σημασία τα χέρια δεν λένε ψέματα. Είσαι απολύτως σίγουροι πως δεν θυμάστε ο ένας τον άλλον";

Διχασμένος (Ο Μαύρος Λύκος Βιβλίο 2) Now Completed Où les histoires vivent. Découvrez maintenant