Fridayy
Det er fredag.
Solen skinner og jeg misser med øjnene mod dens skarpe stråler.
Vinden står stille.
Der har været hedebølge de sidste to dage.
Og nu glæder jeg mig bare til at nyde det i weekenden.
"Hey Ellen" råber Lisa og masser sig igennem de mange elever.
Jeg vender mig om og giver hende et hurtigt kram.
"Skal du noget senere ?" Spørger hun lidt forpustet.
Hun må have løbet fra sin sidste time.
"Næh det tror jeg ikke, hvorfor da?" Spørger jeg smilende.
"Der er fest hos Emma fra 3.y - det er udendørs og hun har vidst pool og alt det der" siger Lisa.
Det er længe siden jeg har været til en fest.
De sidste par uger har jeg brugt mine weekender med David.
Jeg overvejer det et kort sekund og ser så Lisas bedende udtryk.
"Kom nu! Det bliver sjovt !!" Siger hun og hiver mig med sig.
"Okay såå" siger jeg og smågriner.
"Yaaayyy" siger hun og klapper i hænderne.
"Lad os tage hjem til mig og gøre os klar" siger hun og trækker mig efter sig.
Jeg små griner lidt og følger med hende.
Solen varmer i ansigtet og jeg indånder den skarpe duft af nyslået græs og blomster.
"jeg er så glad for at du endelig kan være sammen" Siger hun og ser en smule såret ud.
Jeg får et stik af dårlig samvittighed.
"Undskyld Lisa, det har altså ikke været min intention at skubbe dig væk. Det hele har bare været så presset, med skole og David" siger jeg og lægger en arm om hende.
"Jeg føler mig bare en smule glemt" siger hun.
"Lisa.. jeg elsker dig og jeg er virkelig ked af at du har følt det sådan. Jeg lover dig at vi kommer til at ses MEGET mere fra nu af" siger jeg.
"Jeg har savnet dig" siger hun og tager mig i hånden.
"Kom så" siger hun og så løber vi hånd i hånd resten af vejen til hendes hus.
Vi griner og støtter os forpustet til hinanden da vi når til indkørslen.
Lisa finder sin nøgle og får låst os ind.
"Du skal se en sød top jeg købte her forleden. Jeg regner med at have den på i aften" siger hun begejstret og løber op af trapperne.
Jeg skynder mig efter hende.
Værelset ligger forenden af gangen og jeg føler næsten at jeg kunne fare vild i det store hus.
Lisa stikker hovedet ud fra et værelse og vinker mig grinende ind.
Hun har skiftet til en meget lille beige farvet top, som virkelig fremhæver hendes pæne bryster.
"Wauw" siger jeg en smule misundelig.
"Gid jeg så så godt ud i cute toppe" siger jeg.
"Årh pjat, du kommer til at se mindst lige så godt ud når jeg er færdig med dig-hvis ikke mere" siger hun og gør plads til mig på sengen.
Jeg ser skeptisk på hende.
"SÅ er det tid til makeover" siger hun og klapper begejstret i hænderne.
Vi bruger flere timer på at gøre os klar.
Drikker vin til vi er en lille smule for berusede, lægger makeup og nyder hinandens selvskab.
"Her! tag den her på, den vil klæde dig" siger hun og kaster en lille hvid top til mig.
Jeg holder den op.
Hvis ikke jeg havde været lidt beruset tror jeg aldrig jeg ville have taget den top på, men jeg vælger det dog alligevel.
Jeg trækker mine trøje af og prøver den hvide top.
Jeg stiller mig hen til spejlet og bliver helt overrasket.
"Okaaay wauw" siger jeg, stadig forundret over at det er mig i spejlet.
Blusen er meget nedringet, men det fremhæver mine bryster og ser overraskende godt ud.
"Du bør vise dem frem lidt mere" siger Lisa som har sneget sig om bag mig.
Jeg låner også en sort cowboy nederdel af Lisa og så er vi klar.
"Lad os smutte" siger hun.
Jeg tager min taske over skulderen og så går vi afsted mod festen.
YOU ARE READING
Ellen
RomanceUddrag: Hans berøring giver et sæt i mig og det føles som om mine ben forsvinder under mig. Jeg forstår ikke hvordan han stadig kan have den virkning på mig. Det føles som om der går flere minutter mens vi bare ser på hinanden. Den måde han ser på m...