Kapitel 18

857 19 0
                                    

Første gang?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Første gang?

Jeg kan mærke hvor ivrig han er.

Og måske også en smule beruset.

Ikke, at jeg selv ikke er det.

Men jeg er ikke klar.

Og slet ikke her.

jeg stopper ham.

"David" siger jeg en smule genert og mærke mine kinder blive varme.

Han fjerner med det samme sine hænder fra mig og jeg kan se i hans blik, at han skammer sig.

Han vil ikke helt se mig i øjnene og hans kinder har fået en smule farve.

"Undskyld" siger han.

"David" siger jeg og lægger forsigtigt begge hænder på hans kindben for at få ham til at kigge mig i øjnene.

Hans mandelbrune øjne.

Ikke, at han ikke giver mig lysten.

Forhelvede da også.

Han bider sig let i læben.

Jeg kniber øjnene sammen et kort øjeblik for at kunne fokusere.

"Det gør ikke noget. Du gjorde ikke noget forkert. Jeg er bare ikke klar endnu" siger jeg og piller let ved kanten af dynebetrækket.

Hans blik bliver mildt.

Han stryger en tot af mit hår om bag mit øre.

"Hey" siger han og kysser mig blidt på næsen.

Jeg ser op.

"Det er okay. Jeg troede bare, at jeg havde gjort noget galt" siger han.

"Det gjorde du på ingen måde. Tværtimod" siger jeg genert.

"Jeg er bare ikke klar til at tage skridtet videre. Endnu. Men jeg vil gerne have, at min første gang bliver med dig" siger jeg og mærker mine kinder blusse op.

Han læner sig frem og hans læber møder mine.

Jeg kan mærke varmen fra hans krop.

"Jeg respekterer fuldt ud, at du ikke er klar endnu. Ikke, at jeg ikke ville ønske du var, meeen" siger han og smiler kækt.

Jeg puffer let til ham.

"Jeg vil vente på dig" siger han og vælter mig bagover på sengen.

Jeg kan mærke vægten af hans krop mod min og det føles som om hele min krop er ved at eksplodere.

Hans markerede bryst mod mit og varmen fra hans underliv så få cm. fra mit.

Jeg tør dårlig nok at trække vejret.

Da han skal læne sig om på siden lægger han sit ben imellem mine og det snitter ved en fejl mit underliv.

Jeg gisper ved berøringen og et lille støn forlader min mund.

Jeg lukker øjnene og nyder det.

Han trækker mig tættere ind til sig.

EllenWhere stories live. Discover now