Part 1

4.2K 213 6
                                    

Amerika Kapitány szemszöge:

Hihetetlen hogy itt van a legjobb barátom. Nehéz volt neki de egyre jobban van. Bucky a Hydra által szervezett Tél Katonája program keretein belül agymosáson vett részt meg megannyi kínzáson ,hogy érzéketlen hidegvérű gyilkológépet faragjanak belőle. De most itt van. Itt ül a nappalimban a kanapén. Kezdenek visszajönni az emlékei. Mind a régi szépidőkről és, sajnos a Hydránál töltött időkből is egyaránt. "Peggy hogy van?" kérdezte Bucky amint a fényképeket nézegette a lakásomban. "Jól. Minden szombaton meglátogatom. Legközelebb te is jöhetnél, biztos örülne neked" bíztató mosollyal néztem Buckyra. "Még nem igazán érzem késznek magam egy ilyen találkozásra." vallotta be Bucky őszintén. Amint tettem vettem megtaláltam a dobozt amiben a régi fényképeket tartottam a 40-es évekből. "Ezt nézd Buck." ülltem le a kanapéra és a tél katonája mellé. Kivettem a fekete fehér képeket a dobozból és úgy tartottam őket hogy Bucky is rendesen szemügyre tudja venni. "Emlékszel erre a napra?" kéredeztem Buck-ot az egyik fényképről. "Ez akkor volt amikor a karneválon szórakoztunk." Mosolyodott el Bucky. Tovább nézegettük a fotókat. Egy képnél megáltam. Hárman voltunk azon a fotón. Bucky Én...és a hugom. "Ő ki?" mutatott fém ujjaival a lányra Bucky. "Ő Lexie. A hugom. Mikor felkeltem a mély álomból megakartam keresni...de senki se tudta hogy merre van. Hogy él e még." meséltem el Buckynak szomorúsággal a hangomban. "Én láttam már őt." Nézett fel rám Bucky. "Mi? Hol?" kérdeztem izgatottan Bucky felé fordulva. "Ő is..ő is a bázison volt...a Hydránál." Mondta el Bucky amire emlékezet. Mintha a szivem kihagyott volna egy ütemet a szavak hallatán. Azoknál a gonosz ,becstelen, semmirekellőknél van a hugom.

Captain's SisterWhere stories live. Discover now