Part 24

1K 78 0
                                    

Lexie Rogers szemszöge:

Phil Coulsonnal a Playgroundra mentünk. Ami a SHIELD egyik titkos bázisa. Ott találkoztam a csapatának a tagjaival. Mind kivételes és remek ember. Fitz és Simmons a laborban dolgoztak ahol még körbe is lettem vezetve. Csak ámultam és bámultam a találmányok láttan. Hihetetlen mire képesek ezek a zsenik. Biztos vagyok benne hogy Howard Stark némelyik találmányra még féltékeny is lenne picit. Coulson csapatából már Dasieyvel találkoztam az első ittartózkodásomnál. Aztán megismerkedhettem Melinda May-el. A lovassággal. Legendák keringtek róla hogy miért lett a neve lovasság de senki se tudta melyik történet az igazi. Bobbi és Hunter kedvesnek bizonyultak. "Nem....nem találkoztunk mi már ?" Kérdeztem meg Bobbitól. "Hát...voltam beépítve a Hydránál." Gondolkodott el Barbara. "Akkor barna volt a haja." Mutattam a nőre. "Igen. Most már emlékszem...csodálkoztam is hogy egy gyerek volt a Hydránál." Mondta Bobi kis szomorúsággal a hangjában. "De én voltam ott a legmenőbb nem?" Kérdeztem rá egy kis mosollyal a szám sarkában, mivel láttam Bobbin hogy egy kis bűntudata lett. "Te bizony." Nevetett egy pirinyót Bobbi. Legvégén Mack-kel találkoztam aki hatalmas egy ember volt. De amilyen magas olyan kedves egy fickó. "Volna kedved egy videójátékhoz?" Kérdezte Mack. "Mi az a videójáték?" Érdeklődtem meg. "Nemtudod hogy mi az a videójáték?" Lepődtek meg a körülöttem állók. "Fogalmam sincs mi az..ilyen nem volt a 40-es években." Védtem meg magam. "Akkor most...te és én...videójátékozunk egyett." Mosolygot Mack. Bementünk egy pihenő helyiségnek tűnő szobába ahol egy nagy barna kanapé foglalt helyet vele szemben meg egy hatalmas tv. "Tessék Kölyök...ez it a controller. Ezzel fogod tudni irányítani a kis emberkédet a tv-ben." Adta a kezembe Mack az irányítót. "A gombok mire vannak?" Kérdeztem meg a szines kis gombok jelentősségét. "Mindegyik más és más lehetőséget kínál...majd meglátod." Kacsintott Mack. Kiválasztott egy ját3kot ahol egymás ellen kellet bunyózni. "Most válaszd ki hogy kivel szeretnél lenni. A nyilakkal rájuk tudsz menni és utána nyomd meg az X-et ha megvan a karaktered." Monda az istrukciókat Mack. "Úúú a barna macival leszek." Örültem fel amint megláttam az aranyos karaktert. "És akkor a gombokat nyomkodva tudsz harcolni." Magyarázta Mack a visszaszámlálás alatt. Igaz hogy egyszersem nyertem de nagyon élveztem a játékot. Jó volt játszani Mack-kel és kipróbálni a 21.század vívmányait. "Lexie...ühmm...nem..nem lenne gond ha...esetleg vennék tőled egy kis vért. Igérem nem fog fájni." Kérdezte kedvesen Simmons. "Minek kell a vérem?" Érdeklődtem meg. "Megszeretném tudni...hogy a Hydra mit..mit adot be neked. De persze ha nem akarod a vérvételt teljesen megértem..nem eröltetem." Mondta Jemma. "Rendben...megengedem." bólintottam. "Tényleg?...ühm köszönöm." Lepődött meg Simmons hogy belementem. A laborban ültem az asztalon amint Jemma a vérvételhez szükséges felszerelést vette elő. "Itt van minden ami kellhet." Rakta le mellém az eszközöket. "Ez egy picit lehet csípni fog." Nyugtatott Simmons a kezében a tűvel. Szépen siklott be a tű a karoba egyenesen a vénámba. Simmons nagyon ügyesen csinálta. Alig éreztem meg bármit is. "Kész." Mondta amint kihúzta az utcsó diolát a harangból majd a tűt kihúzta a karomból és egy sebtapasszal leragasztotta a vérző kis pontot. "És pontosan mit fogsz keresni a véremben?" Néztem Jemmára kérdőn. "Egy speciális géppel olyan anyagok után fogok kutatni amik alapjáraton más embernél nincsenek jelen a szervezetben. Így megtudom mit adtak be neked." Mesélte el Simmons. Egyszercsak sietve rohant be a laborba Fitz. "Jemma...gyere...a csapatot kiküldik segíteni a Bosszuállóknak." Mondta lihegve Fitz.

Captain's SisterDonde viven las historias. Descúbrelo ahora