part 19

1.2K 88 2
                                    

Amerika kapitány szemszöge:

Szétváltunk és úgy küzdöttünk. Még mindig bennem volt hogy féltsem Lexiet de már tudtam hogy megtudja magát védeni. Gond volt hogy ha megsemmísitettünk egyett a szörnyek közül, akkor kettő jött helyette ki az átjárón. "Thor...mögötted." szóltam a szőke Asghardinak. Thor lehajolt én meg a bajzsomat hozzávágtam a lényhez, majd Thor a pörölyével villámokat csapott bele amitől semmissé vált. A szörnyeket próbáltuk a parkon belül tartani és közben menteni a civileket. Egyszercsak Natasha fedezte a hátam mikor nem vettem észre a mögötem szaladó szörnyet. "Köszi." Bólintottam hálásan Nat-nek. "Merre van Lexie?" Kérdeztem amint megpillantottam Clint-et. "A SHIELD-nél. Becsukja az átjárót." Válaszolta Natasha két lövés között. "Rendben. Akkor jó helyen van." Nyugodtam meg és tovább küzdöttünk a szörnyek ellen. "Sólyóm. Hátúl két civil bajban van. Felmásztak a fára." Szóltam Sam-nek. "Azonnal megyek." Válaszolta és elrepült a fákhoz. Kiiktatta a lényt és lesegítette a civileket majd biztonságba kivitte őket a parkból. "Többen jönnek." Kiálltotta Natasha. Az átjáróra fordítottam a figyelmem. Rengetegen jöttek csapatostúl. "Fegyver van most náluk." Szóltam a többieknek. "Már csak ez hiányzott." hallottam Tony hangját mellőlem megszólalni. "Túl sokan vannak....és ha még jönnek lehetetlen lesz ellenük harcolni." Mondta Stark az átjáróra mutatva. "Lexie dolgozik a kapu megszüntetésén." Meséltem el neki miközben három szörnyet csaptam le egyszerre. "Jó lenne ha sietne a Kölyök." Szólt Clint. "Biztos hogy megtesz mindent ami tőle telhető." Szólt hozzánk Natasha. "Nézzétek. A kapu." Mutatott az átjáróra Thor.  "Kezd összeszűkülni." Mondta el Sam mit láthatunk. "Megcsinálta. Lexie. Megcsinálta." Mosolyogtam büszkén. "Nem tud több átjutni a mi világunkba." Örült fel Natasha. "Már csak ezzeket kell kinyírni és mehetünk haza." Vigyorgott Tony. "Csapassuk." Szólt Clint és újabb lendülettel küzdöttünk tovább. Egyszer egy Quinjett jelent meg és landolt a fűben. Lexie megérkezett. "Szép munka." Dícsérte meg Natasha a hugom amint csatlakozott hozzánk. "Kettő szörny a kapun akar átmászni." Szólt Clint. "Rajta vagyok." Bólintott Lexie és elindult megfékezni a mutáns lényeket. "Kb már csak úgy egy tucat maradhatot. A többinek kampenc." Mondta Sam. "Neee...." kiálltottam amint megláttam hogy az egyik szörny rálőtt Lexie-re aki a földre hullot. Odaszaladtam amilyen gyorsan csak tudtam és a szörnyhöz vágtam a pajzsom majd Lexie fegyverét felvévén a földről rálőttem a lényre és megsemmisült. "Menő ,mi? A SHIELD-től kaptam." Hallottam Lexie halvány hangját. Lepillantottam rá és láttam hogy a hasánál a fehér póló pirossá változott. "Ne ne ne ne...Lexie." gyorsan ráraktam a kezeim az erősen vérző sebére. "Segítsetek. Hívjatok mentőt." Kiálltottam oda a többieknek. "Nincs baj Steve." Mondta Lexie fájdalommal a hangjában. "Nem veszíthetlek el...megint. Légy erős." Gördült végig egy könnycsepp az arcomon. "Fázom." Mondta Lexie és azon nyomban elkezdett remegni és a bőre is sápadtá vált. Majd a víz is gyöngyözni kezdett a homlokán. "Itt vagyok. Minden rendben lesz." Néztem a kéken csillogó szemébe. "Segítsetek." Kálltottam oda ismét a többieknek. Sam szállt le mellém egy elsősegély dobozzal. "A mentő már úton van." Nyújtotta át nekem a dobozt. Kinyitottam és rengeteg kellék meg kötszer tárult elém. Fogalmam sem volt mit mire kell használni. "Fogj egy gézbucit...rakd a sebre és rögzítsd." Szólt Lexie. "Oké...rendben." vettem ki a gézbucit a dobozból. "Most...fogd azt a fáslit az nagyobb. Tekerd rá." Mondta az utasításokat halkan. "Megvan. Megmaradsz." Vetettem Lexie-re egy gyenge mosolyt. "Az jó." Kezdte becsukni a szemét. "Ne...maradj ébren. Kérlek." Fogtam meg a fejét a két kezem közé. "Itt a mentő." Szólt Natasha. A mentő tisztek megvizsgálták Lexiet majd oxigén maszkot helyeztek az arcára és egy hordágyra átrakták amivel könnyedén felrakhatták a mentőkocsiba. Beültem én is a kocsiba és végig fogtam Lexie kezét. "Mindjárt ott vagyunk." Szólt a mentőautót vezető sofőr.
"Hallod Lexie...mindjárt jobb lesz. Csak tarts ki." Suttogtam a hugom fülébe. Az autó megállt és rögtön nyílt a mentő ajtaja. "17 éves, nő. Lőtt alhasi sérülés. Belsővérzés gyanujával. Légzése nehéz." Tolta ki a mentőtiszt a hordágyat a hugommal. "Azonnal műtőt kérek." Szólt egy orvos a csapatához. "Most mi...mi lesz vele?" Kérdeztem az ápolónőtől. "Megoperálja a doktor úr. Elállítja a vérzést." Próbált nyugtatni a hölgy. "Lexie...melletted leszek amikor kijössz igérem." Sétáltam az ágy mellett a műtő irányába. "Ide már nem jöhet." Szólt rám egy férfi orvosi maszkot viselve az arcán. "Értem." Bólogattam és megálltam az ajtóban. Álltam és csak néztem ahogy viszik a hugom a műtőbe

Captain's SisterDonde viven las historias. Descúbrelo ahora