part 18

1.3K 95 1
                                    

Meglepetésként ért amikor láttuk amikor a szörny keze kék fényszerű sugarat lőtt ki. "Okés ez nem olyan piskóta mint amilyenre számítottam." Lőtt ki két nyilat egyszerre Clint. "Kerítsük be." Adta ki az utasítást Steve. Úgy tettünk ahogy a bátyám mondta. Ahalyett hogy a szörny meghalt volna egy portálféle jelent meg mellete a talajon és még két hozzá hasnló lény lépet elő a földből. "Ez most komoly?" Kérdezte Tony. "Három csapatra oszoljunk." Állt elő Steve egy újabb ötlettel. A szörnyek elkezdtek a civilek irányába rohanni. Meg kellet őket állítanunk. Nem hagyhattuk hogy bárkinek is bántódása essen. Steve, Sam és Thor mentek a jobb irányba futó lény után aki a békésen pihenő emberekre hozta a frászt. Tony, a Hulk és a Vashazafi a ball oldali után sietett. Clint Natasha és én mentünk a harmadik után aki kaput nem ismerve robogott át egy kerítésen hatalmas lyukat hagyva maga mögött. "Hogy állítjuk meg ha golyóálló?" Kérdeztem szaladás közben. "Reméljük hogy nem tűzálló!" Húzta mosolyra a száját Clint és egy nyilat helyezett az idegre. Futás közben is iszonyat pontossággal találta el a szörny hátának a közepét a két lapocka közötti pontban. Egy robbanó nyíllal kínálta meg Sólyomszem a lényt amitől darabokra hullot a szörnyünk és csak egy hatalmas marék trutymó maradt utána. "Fúj. Undi." Grimaszoltam az undortól. "Na, ne szórakozz velem." Törlődött le Natasha mosolya az arcáról. "Mi az?" Fordultam hátra hogy láthassam amit Nat. Újra előjött a portálkapu és újabb szörnyek léptek ki rajta. "A Hydra. Ők irányítják a kapu nyitását és zárását." Osztottam meg a hypotézisem a Fekete Özveggyel. "Meglehet Kölyök." esett Natasha gondolkozóba.
"Ahhoz hogy nagy távolságból el tudják ide irányítani ezt a kaput biztos egy műholdat használnak. Megtudnám találni és fel is tudnám törni de kellene egy számítógép." Néztem Natasha-ra. "Biztos vagy benne hogy ez működhet?" Húzta fel a szemöldökét kérdőn. "Úgy 12%ig majdnem biztos hogy igen." Bólogattam. "Nekem az elég." Mondta Natasha és elővette a mobilját. "Hamarosan jön neked egy fuvar." Kacsintott rám Nat amikor lerakta a telefont. "Remélem nem gond hogy közbeszólok de egy kis dolog közepén vagyunk." Szólt Clint miközben nyilakat lövöldözött a kapun kiáramló szörny hordára. "Egyre többen vannak." Szállt le mellénk az égből Tony Stark a páncéljában. "Lexienek van egy ötlete." Fogta meg a vállam Nat. Abban a pillanatban egy újabb Quinjet landolt a fűben. "Itt a fuvarod." Biccentett a repülő iranyába Clint. Odasiettem a Quinjethez kicselezve egy felém szaladó szörnyet majd amint felértem a repülőre azon nyomban fel is száltunk. "Üdv. Phil Coulson vagyok." Nyújtotta ki kezét egy férfi kedves mosollyal az arcán. "Alexandra Rogers." Fogadtam el a kezét és kezetráztunk. "Most hova megyünk?" Kérdeztem körbenézve a repülőn. "A Playgroundra." Mondta Phil egyszerűen mintha tudnom kellene az mi. "Van ott gép hogy feltörhessem a műholdat?" Kérdeztem rá. "Van sőt segítséget is kapsz." Üllt le Coulson és én követten a példáját. "Arra nem lesz szükség de köszönöm." Szóltam Philnek. Hamarosan meg is érkeztünk a Playground névre keresztelt létesítményhez. Phil Coulson elvezetett egy szobába ahol egy hatalmas számítógép a legfejlettebb technikákkal felszerelve csak rám várt. "Megfelel?" Érdeklődte meg tőlem. "Elmegy." Jelent meg egy kis vigyor a szám sarkában. Odaléptem a géphez és elkezdtem egy kódot írni hogy képes legyek a Hydra által használt műholdat felülírni. "Honnan tudod melyik műholdra csatlakoztak?" Hallottam meg egy nő hangját a hátam mögül. "Egyszerű. Az lesz amelyik egy német IP című Műhold, titkos referencia hányadossal átírt behatolási kóddal ellátott kapuval van biztosítva." Mondtan miközben teljes figyelmemet a kód felülírásának szenteltem. "Lenyűgöző. Logaritmuson alapuló adaptált kód." Nézte a nő a monitort. "Amúgy, Dasiey Johnson vagyok." Mutatkozott be. "Alexandra Rogers." Mutattam magamra. "Várj. Rogers? Rokonod Steve Rogers az Amerika Kapitány?" Kérdezte elkerekedett szemmekkel Dasiey. "Igen..ő..a..bátyám." mondtam el két gomb lenyomása között.  "Ez eszméletlen. Itt állok Amerika Kapitány kishuga melett." Szólt boldogan Dasiey. "5-3-98-22-1-0-74-62." Írtam le a számokat egy jegyzettömbre. "A kód? Már meg is szerezted?" Lépett mellém Johnsson. "Persze. Már csak a coordináták kellenek és kész." Mondtam büszkén. "Radar traszfeniális mód?" Kérdezte Daisey meglepetten. "Seperc alatt bemérhető vele akármi." Bólogattam és már meg is voltak a szükséges koordináták. "Megvagytok rohadékok." Mosolyodtam el és lenyomtam az entert. "A felülírás megtörtént." Jelzett egy gépies hang. "Kikapcsolás." Pötyögtem be a rendszerbe. "Szólok Coulsonnak hogy megcsináltad." Lépett ki a szobából Dasiey. "Bizonyosodjunk meg róla hogy tényleg működött." Mondtam magamnak és megnéztem a műholdal a parkot hogy mi történik ott. Rengeteg kidőlt fa, kráter, és harcoló hős. "Ez az kapunak hűlt helye sincs." Könnyebbűltem meg. "Hallotam sikeresen elvégezted a munkád." Jelent meg Coulson ügynök mellettem egyszercsak. "Nézze csak meg. Eltűnt az ájáró." Muttattam büszkén a monitorra. "Szép munka Alexandra." Dícsért meg Phil. "Hívjon csak Lexienek. Jaaa és tessék. Itt egy újabb Hydra bázis Koordinátái." Nyújtottam át egy papírfecnit. "Köszönöm." Vette át Phil az adatokat. A Quinjethez sétáltunk hogy visszajussak a bátyámékhoz. "Esetleg...nem érdekel egy állás a SHIELDnél?" Kérdezett rá Coulson. "Talán, majd egy nap." Válaszoltam. "Örülnék ha az én csapatomat erősítenéd." Nézett rám Phil. "Rendben. Ha csatlakozom a SHIELDhez akkor magához fogok jelentkezni." Adtam a szavam. "Megjöttünk. Sok sikert a szörnyekkel." Nyitotta ki Coulson a repülő ajtaját. "Hamar végzünk a kis mocskokkal." Kaptam kezembe a fegyverem és elindultam csatlakozni a szörnyekkel való küzdelembe.

Captain's SisterWhere stories live. Discover now