*Elveda

179 9 0
                                    

Umut (Saklı Hikayelerim) final;

Şimdi neredeysen orada dur ve yukarı bak. Ne görüyorsun?

Eğer yıldızları görüyorsan, beni gerçekten sevmiş ve tanımışsındır. Benim yıldızlerı ne kadar sevdiğimi biliyorsundur. Eğer tavana bakıyorsan ve bu senin odanın tavanıysa bir nebzede olsa bana değer veriyorsundur yada eski anılardan kurtuluyorsun. Eğer bulutalar ve mavilik varsa eline geçtiği anda açmış olabilirsin mektubu yine de umuyorum ki bıkkınlıkla değil daha güzel duygularla açmışsındır bu mektubu.

Yine de orada, ne olursa olsun, kalbinin bir köşesinde olan benim için önemli. Çünkü sen kalbimin bir köşesi hariç heryerindesin. Biliyorum pes ettiğim yada korkak olduğumu düşünüyorsunuz ama öyle diğil. Siz benim önce duvarlarımı sonra kılıcımı ve yumruklerımı parçaladınınız yinede ben devam ettim ama kalbimi yok etmeniz benim savaşacak hiçbirşeyim kalmaması demek. Ben korkak değilim yada pes etmedim ben yenildim fakat oyunun bitmediğini biliyorum. Belki evet bizim için bitti ama bazıları için de yeni başlıyor.

Ben bu mektubu, sen ne kadar benim kanatlarımı koparsan da o kanatlardan kalan son tüy parçasını avcumdaki sevgi yaşlarına batırarak yazıyorum. Kendi hayal dünyamda olsa bile ben herzaman senin "Meleğin", Kamerin'de "küçük kız"ı olacağım. Sadece şunu merak ediyorum az da olsa beni sevdin mi? Çünkü ben seni sevdim ve senin daha fazla acı çekmeni istemiyorum. Sende git uzaklara ben yokum artık özgürsün. Senden tek istediğim unutma sakın beni. Elveda Kara Şovalye.

-Kanatsız Melek-

----------------

Merhaba arkadaşlar bu bölüm gibi bir hikayenin parçası gibi olan yada kısa hikaye tarzındaki bölümlerde bölüm adının başına yıldız (*) işareti koyuyorum.



Ruhumdaki SeslerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin