*Ruhumdaki Sesler

219 12 2
                                    

Gözlerimi kapatıp ellerimi beyaz tuşlar üzerinde nazikçe hareketlendirdim. Uzun zaman sonra bile hala unutmadığım, ruhuma yapışan bu melodiyle ben fark etmeden gözlerimden yaşlar süzülmeye başlamıştı.

"Ayla"

Duyduğum sesle ellerimi piyanodan çekip etrafa bakınma dürtümü yenip parçayı çalmaya devam ettim. İkinci kez adım yankılandığında derin bir nefes alarak durmadan devam ettim. Duyduklarım sadece sanrıydı. Bir ölünün yakarışlarıydı bunlar. Tıpkı müziğim gibi, yok olan yaşamların sesleriydi. Sevdiklerimin sesleri. Var olmayan bir ateşten gelen çatırdamalarla çalmaya devam ettim. Çığlıklar ulaştı kulaklarıma, sıcak ve ateş işledi tenime sanki yangının ortasındaymışçasına ve alnımdan ter damlacıkları süzüldü. Alevlerin ışığı kör etti gözlerimi.

Gözyaşlarım tuşların üzerine damlıyordu, çalarken parmaklarımda hissettiğim ıslaklıktan bunu fark etmemem olanaksızdı. Dudaklarıma sızan tuzlu gözyaşlarım boğuluyormuşçasına boğazımı tıkadı. Yine de onun notalarını çalmaya devam ettim. Alevler içerisinde çatırdayan evin içindeki çığlıklardan müziğimi duyamaz olsam da durmadım. Yine de tüm olanların arasında bir fısıltı ulaştı kulaklarıma,

"Kaç Alya" onun son sözleri zihnimde yankılandığında ve en sonunda gözlerimi açıp sakince şarkıyı sonlandırdığımda kalkıp karşımdaki devasa kalabalığı selamladım. Onun en büyük hayali vardı şimdi karşımda. En sevdiği şarkısını alkışlıyorlardı, bu şarkıyı onlara ulaştıran en değerlisini alkışlıyorlardı ve tüm ruhumun derinlerindeki acının arkasındaki, onu alkışlıyorlardı...

-------------

Merhaba arkadaşlar bu bölüm gibi bir hikayenin parçası gibi olan yada kısa hikaye tarzındaki bölümlerde bölüm adının başına yıldız (*) işareti koyuyorum.

Ruhumdaki SeslerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin