Ölüm çanları çalıyordu sanki zihninin içinde. Atamadığı çığlıkların ve akıtamadığı yaşların hıçkırıklarının oluşturduğu bu ses dayanılmazdı. Saçlarını çekiştiriyor yanaklarından akan gözyaşlarının geçtiği yerleri parçalarcasına tırnaklarıyla kazıyordu. Tırnaklarının suratında açtığı çiziklerden akan kan yüzünden zemine damlayan göz yaşları kırmızıya boyanmıştı. Yalpalayarak kilitlediği kapıdan uzaklaştı ve dengesini kaybedip dizlerinin üzerine, yere yığıldı. Zorlanan kapı kolunun çıkardığı o ses, tahtaya vurulan yumruklar ve adının çınladığı bağırışlar zihninin köşelerine çarparak çoğalıyor ve ona işkence ediyordu. Zorlukla yerden kalkıp başını tuttu.
"Kapayın çenenizi!" diye bağırdıktan sonra balkon kapısına ilerledi. Günler önce balkondan atlama çabasından sonra kapıyı kilitlemişlerdi. Elini kaldırdı ve tüm gücüyle çama vurdu ama cam kırılmadı. Bir kez daha ve bir kez daha vurdu cama ta ki tüm eli kendi kanıyla kaplanana ve cam tamamen parçalanana dek.
Cam parçalarının üzerinden umarsızca yürüyerek geçti ve balkonun en ucunda arkasında kırmızı ayak izleriyle durdu. Hızla esen ve yaralarına bir bıçak gibi saplanan soğuk rüzgarla etrafındaki tüm sesler sustu ve yok oldu. Gözlerini denizin ucundaki ufuk çizgisine dikti kız. Martıların ve deniz dalgalarının kıyıya vuran sesleri huzur getirdi kulaklarına. Denizin kokusu çalındı burnuna ve belinde bir el hissetti. Sağına döndüğünde o vardı karşısında. Yarı saydam bir süliet gibi duruyordu.
"Ne oldu Selin? Neden acıyor canın." dediğinde kız başını yavaşça sevdiğinin hayaline yasladı.
"Özlemin Demir... Özlemin kavuruyor ruhumu, paramparça ediyor kalbimi." dedikten sonra derin bir nefes aldı ve denizin kokusuyla doldurdu ciğerlerini. "Yanına gelmek istiyorum." dediğinde adam yanından uzaklaştı ve karşısına geçti, tırabzanların öbür tarafında boşlukta duruyordu ama bundan etkilenmiş gibi değildi. İki elini de kızın beline koydu ve alnını alnına yasladı.
"Burada kalmalısın Selin. Kendine yeni bir hayat kur, çocukların olsun tıpkı hayal ettiğimiz gibi... Ben hep senin yanında olacağım, sol tarafında göğüs kafesinin içinde kalbinin bir köşesinde olacağım. Benim için yaşa Selin. Hayallerimiz için yaşa..." dedikten sonra kızın dudaklarına bir buse kondurup yok oldu adam. Kız elini uzattı ve adamı tutmaya çalıştı, yakalasa gitmesini önleyebilecek gibi. Aşağıya baktı ve vazgeçti atlamaktan. Yaşayacaktı, tıpkı sevdiğinin istediği gibi, birlikte kurdukları hayaller için...
----------------
Merhaba arkadaşlar bu bölüm gibi bir hikayenin parçası gibi olan yada kısa hikaye tarzındaki bölümlerde bölüm adının başına yıldız (*) işareti koyuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumdaki Sesler
Short StoryBazen bir anda aklıma düşen cümleler, bazen duygularımın sonucu paragraflar, bazen de herkesin bihaber olduğu hikayelerime yazdığım ama sonra silinenlerden arta kalan kelimeler... (Her bölüm çoğunlukla birbirinden bağımsız bir şekilde yazılmıştır.)...