Capitolul 1

248 11 0
                                    

Buuuunaaaaaa! Sunt tot eu Iris Black și am înțeles ca vreți sa îmi știți în continuare povestea vieții. Pai sa începem:

Acum suntem în luna ianuarie. În aceste luni pline de întâmplări fericite și puțin mai nefericite.
Francesca e în luna a 8a de sarcina. Are câteodată niște dureri groaznice. Micuța Selena o lovește cu piciorușele mereu și mereu. Jim e și ea cu durerile dar nu la fel ca Fran. Jim nu are la fel de multe pofte dar orice vreau Nico ii aduce pe tava. Asa am uitat sa spun, Jim o sa nască gemeni. O fetita și un băiețel. O sa ii cheme Elenor și Michael Balsano.
În casa de lângă noi s-au mutat Nico și cu Jim dar cum Jim are nevoie de cea mai buna prietena aproape s-au mutat și Yam cu Ramiro.
Gardul care separa curțile vilelor au dispărut. Asa ca acum avem o gradina uriașă. La mine aveam piscina și la Nico un foișor cu bar și grătar.
Acum as putea trece la sărbătorile pe care le-am petrecut împreună. De Crăciun am fost în Brazilia la părinții, ei. Am fost toți plecați acolo. Dar nu am încăput în căsuța părinții lor mea în asa ca am fost la un hotel din apropiere. Am petrecut foarte frumos Crăciunul. Am primit foarte multe cadouri frumoase dar am dat și eu la rândul meu. Înainte de Crăciun am făcut acel joculeț numit "Secret Santa", iar eu am tras ca trebuie sa le fac cadouri lui Matteo și Nico cu Jim. Știu ca Ludmila trebuie sa ii facă cadou lui Jasmin și Delfi. Doar eu ma fost singura care trebuie sa facă cadou la trei persoane? Cred ca da.
Și cum spuneam Gaston nu a vrut sa îmi zică cui ii face cadou și nici Matteo. Ok cam asta e jocul, nu trebuie sa știm cine cui ii face cadou dar mna. Lui Matteo i-am luat o chitara noua și lui Nico și Jim niște tricouri personalizate pentru copii. Pentru Elenor sunt roz și pentru Michael albastre pe care scrie "Mami e Jim" sau "Tati e Nico" sau este texte pe care nu le înșir acum. I-am luat și lui Gaston ceva separat, un ceas inscripționat cu numele meu și Ludmilei o noua trusa de machiaj uriașă.
În ziua când ne-am dat cadourile Matteo era foarte surprins ca eu am fost cea care i-a dat darul. Nico mi-a luat și el o brățară de argint cu "N-BFF" îmi place foarte tare ca tine mult la prietenia noastră.
- Iris?*se aude vocea Ludmilei venind de pe hol
- Da, prinss aici sunt.
- Cauți haine pe net?*așezându-se lângă mine în pat
- Mă uit la poze. La pozele ce le-am făcut când m-am îmbătat de revelion.
Am uitat sa spun. De revelion am petrecut la Roller. Eu cu ceilalți și cu Tamara cu soțul ei. Alexander e chiar de treaba. Ce e faza cu beția? Pai sa zicem ca am băut cam doua pahare de Jack Daniel's. Cu siguranță nu știu ce m-a apucat sa fac asta asa ca nu mă chinui sa îmi aduc aminte.
- Hai sa bem o cafea.*trăgându-ma din pat
- Dar eu vreau milkshake.
- Nico e jos, se joaca pe consola cu Ramiro.
- Da?
- Da.
- Atunci îl pun sa îmi facă unul.
- Pai hai.
Mă dau jos din pat și o urmez pe scări spre living.
- Nico.spun eu venind lângă canapea
- Da.
- Îmi faci și mie un milkshake?
- Desigur.
Se ridica și merge la bucătărie.
- Dar mai întâi trebuie sa stai cu mine.
- Normal.
- Eu o rog pe Vane sa îmi facă o cafea cu lapte și multa frișcă.
- Ok.
Mă așez pe blat și îl privesc cum se joaca cu ingredientele pentru milkshake.
- Și cum ai reacționat când ai aflat ca sunt doi?
- Pai sincer sa fiu eram șocat dar și foarte fericit.
- Mă bucur pentru tine.*imbratisandu-l pe la spate
- E gata milkshake-ul.*imbratisandu-ma și el
- Mersi.
- Te joci cu noi pe consola?
- Nu mai bine ieșim și noi pe afara?
- E cam răcoare.
- Eu cred ca o sa stau cu Ludmila pe terasa.
- Ok, dar sa te imbraci bine.
- Bine bine cum zici tu.
- După sa îmi zici mie ca ți-e rău.
- Dacă mă îmbrac nu o sa ma vait.
- Pai asta sa și faci.
Urc spre camera și intru cu gândul de a lua un hanorac peste tricou. Am găsit unul mai lărguț negru. Cobor scările în graba și îl văd pe Gaston cum iese din bucătărie.
- Gaston!
-Ah bună iubire.
- Doar bună? Gaston, de ceva vreme stai numai în sala de muzica. Ești foarte distant!*coborând scarile. Ce ai pățit?
- Iubito nu vreau sa crezi nici o secunda ca sunt distant sau ca nu te mai iubesc.
- Atunci de ce abia ma bagi în seama?
- Îmi urmez visul.
- Și visul tău e sa stai departe de mine?
- Nu, Iris nu gândi asa!
Prea târziu eu deja plecasem. Unde? Pur și simplu am ieșit din casa, am luat cheile de la mașină și am urcat în ea. Mă indreptam spre Jam&Roller, patinele erau în portbagajul mașinii și m-am gandit ca dacă patinez putin ma relaxez.

I love youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum