...Următoarea zi...
Îmbrăcată într-o rochie lunga bleumarin, dintr-un material fin ce cade cum trebuie pe corp cu o crăpătura uriașă ce ii arata unul dintre picioare. Încălțata cu o pereche de sandale scumpe argintii.
Machiaj de seara și parul albastru ondulat. Tânăra domnisoara coboară ținându-se de braț cu chipesul Bieber în fata tuturor.Zâmbetul lui imaculat o face sa chichoteasca, îi place atmosfera de aici. Chiar dacă în doua zile pleacă din America aceste amintiri o sa ii rămână mereu în suflet.
--- Mamă, tata, ea este Iris. Iubita mea.---o prezintă în fata părinților sai pe domnisoara emoționată--- Iris ei sunt mama și tata, Pattie și Jeremy.
--- Iris Black, încântată.---dă mana cu fiecare
--- Și noi suntem încântați draga mea, ești o fata frumoasa și din ce am văzut și civilizata. Justin a ales ce trebuie.---mama lui ii zâmbește dulce
--- Știu.---șatenul ii cuprinde talia și o lipește el--- Voi puteți merge la masa.
--- Bine.---mama sărbătoritului îl sărută pe obraz și pleacă lăsându-i pe cei doi singuri
--- Arăți bestial în rochia asta!---ii așează ușor mana pe obraz ca mai apoi sa își unească buzele cu ea--- Dacă am fi singuri jur ca as rupe aceasta rochie doar ca sa te readuc la plăcerea suprema---ii șoptește la ureche în timpul unei scurte îmbrățișări
--- Pai nu suntem---chicoteste--- Acum hai, toți prietenii tai te așteaptă.---își împreuneaza mâinile
--- Defapt ne astepta, toți vor sa te cunoască.
...Peste doua zile...
"Eu o sa ma gândesc la tine în fiecare zi, în fiecare minut, în fiecare secunda, ok? O sa îmi lipsești!"
Aceste cuvinte încă se plimba prin capul fetei, iarăși suferă, iarăși lasă alte lacrimi sa îi invadeze ochișorii ei albaștrii. S-a obișnuit cu asta, cu suferința. Iubește automat și suferă. Își aduce aminte cum a început scurta lor poveste de dragoste, ea era într-o stare idioata pentru ca se simțea groaznic și din senin prietena ei s-a gândit sa cumpere doua bilete la concertul lui. Statea frumos în primul rand se bucura pe muzica lui și a fost chemata pe scena. Acolo s-a înfiripat totul. Primul sărut si prima noaptea, momentul când au mers împreună la Roller sau când au plecat împreună în America. O poveste frumoasa sfârșita cu o despărțire pentru ca vechea vorba e adevărata "Relațiile la distanta nu funcționează".
Merge cu capul sus prin marea de oameni din aeroport. Pare ca nu e prezenta în locul de fata, fiind pierduta printre gânduri. Trage de geamantan de parcă și-ar trage toate durerile. Se izbește de o persoana ce în loc sa scoată o înjurătură și sa o numească neatenta, acea persoana scoate un țipat ascuțit urmat de un surâs.
--- Iris!---fata cu parul creț își strânge prietena în brațe
--- Ludmila!---aproape ca o sa cada din picioare, se strâng cu putere de parcă nu s-au m-ai văzut de un secol
--- Nu știam ca o sa vi după mine.---se desprind una de cealaltă
--- Eu cred ca știai, ți-am dat mesaj mai devreme dar se pare ca ai telefonul închis sau dat pe silențios.---o apasa cu degetul arătător pe nas
--- Ah da mi-a apărut notificare dar ascultam muzica.---își trece mana prin par
--- Te gândeai la frumușel, precis. Trebuie sa îmi povestești toți.---se prind de braț și ies din aeroport
CITEȘTI
I love you
RomanceVolumul al doilea de la Best Friends Forever(o casa de nebuni) Un nou an plin de aventuri și întâmplat fericite sau mai puțin fericite. Persoane noi și altele de ne înlocuit. Relația Iris și Gaston nu o sa decurgă ca înainte, o sa fie certuri, mici...