Capitolul 8

94 4 0
                                    

În ziua competiției

Dimineața
Alarma telefonului îmi da deșt
eptarea într-un mod zgomotos. Ridic încet capul din perna mea pufoasa și opresc alarma. Mă ridic din pat și merg la baie. Apropo am uitat sa va spun sunt într-un fel despărțită dar împreună cu Gaston. Adică nu prea mai dormim împreună dar ne luam în brațe când ne vedem și de sărutat, asta o facem foarte rar. Cu Matteo? Mă înțeleg foarte bine e cu el, suntem într-o relație foarte buna.
Pornesc apa dusului și intru sub picurii fierbinti. Mă spăl repede și ies. Acum e ceasul opt, iar la ora patru jumătate începe competiția. Am timp pana la patru sa mă fac gata. Matteo șterg pe corp și ies din baie.
Deci sa îmi fac programul pentru azi:

1 După ce mă îmbrac și mănânc merg cu Matteo la Roller. De ce? Noi mereu am fost singurii concurenți care au vrut sa mai repete înainte de concurs. Și Tamarei e la Roller de dimineață și o sa ne lase sa intram pe pista, la fel ca în celelalte dați.

2 După ce ne antrenam cam pe la doisprezece si ceva venim înapoi acasă sa ne relaxam puțin și eu sa îmi fac un dus.

3 Cam pe la doua o iau pe Ludmila la coafor ca am programare sa îmi facă parul și machiajul. Apoi când ajungem acasă pe la trei jumătate merg sa mă îmbrac și plecam pe la patru de acasă.

Deci ăsta e programul meu de azi. Ce ar fi sa îl și încep.
Mă îmbrac într-o salopeta colorata și parul îl las pe spate. Cobor din dressing și merg sa mă spăl pe dinți și sa ma machez. Termin repede și cobor în living. Matteo se plimba prin casa cantand.
- Neața!
- Neața!
- Unde sunt ceilalți?
- Iris, e opt dimineața, ști bine ca ăștia nu se ridica din pat dimineața!
- Ah da. Ești gata?
- Da.
- Hai!
- Nu crezi ca ai uitat ceva? Patinele?
- A da și alea.
- Ok.
- Iris, iubito unde pleci?
- Gaston, am treaba.
- Poți sa îmi dai măcar un sărut?
- Poate mai târziu.
- Ok.
- Paaa!

Ieșim din casa și ne îndreptăm spre masina. Matteo se urca la volan și eu în dreapta. Calcă accelerația și ajungem de graba la Roller.
- Bună Tamara!
- Bună Iris și Matteo. Se pare ca obiceiul vostru a rămas.
- Dap.*zice Matteo înaintea mea
- Haideti pe pista, nu e nimeni și e special pregătită pentru voi.
- Ok, hai Matteo!
- Pana la competiție vreau sa îmi zici Regele pistei.
- Și tu mie o sa îmi zici Regina pistei?
- Desigur regina mea!
Mergem să ne punem patinele și apoi ieșim pe pista. Matteo pune stick-ul cu melodia la laptop-ul Roller și începem sa dansam și cântăm.

Mai târziu
Suntem deja acasă. Acum este ora de relaxare. Stau în pat și mă uit pe telefon când dintr-o data cineva vine la mine.
- Prinss?
- Aici!
- Deci când plecam?
- Ludmila, mai avem o ora.
- Știu. Ne uitam la un film?
- Eu zic sa stăm mai bine așa, întinse în pat și sa mai depanam amintiri.
- Este mult mai buna ideea ta, dar mai întâi punem alarma la doua fără zece sa fim gata sa plecam.
- Ok.
- Mai ști când te-ai despărțit prima data de Matteo în clasa a 9a și stăteai mai mult cu Nico? Erai mereu cu ei în pauza mare la terasa de după colț.
- Dar nu doar cu el, mai erau și Jim, Yam, Ramiro și Gaston.
- Da, mereu nu erai de găsit în avea pauza. Pe mine de ce nu ma chemai?
- Tu atunci erai înnebunită după Leon, nu te puteam lua de lângă el.
- Ști și tu când erai cu Matteo, înainte sa va despărțiți pentru prima oara. Erai și tu exact ca mine. În fiecare pauza pe banca din spate, de la locul nostru erai acolo cu el. În brațele lui, de mana cu el, sarutandu-va asa ca nu mai spune de mine.
- Intradevar erau niște momente frumoase! Și îmi lipsesc foarte mult.
- Banca din spatele scolii sau Matteo?
- Tu ce crezi?
- Matteo!
- Hai prinss, doar nu ți-ai dat seama ca vrea sa te recâștige?
- Normal ca mi-am dat seama.
- Și ce o sa faci în legătură cu asta?
- Încă nu știu dacă mai sunt cu Gaston.
- Hă? Pe bune? De ceva zile dai scuza ca nu ști dacă mai ești cu Gaston.
- Pai e adevarat!
- Iris, prinss tu niciodată nu o sa reușești sa găsești pe cineva pe care sa îl iubești cum l-ai iubit pe Matteo. Asa sunteți voi. Ați fost cu persoane diferite doar ca sa uitați unul de celalalt. Și tu cu gura ta mi-ai zis ca ti-au plăcut săruturile extraconjugale cu Matteo!
- Și asta e adevărat dar...-*suna alarma*- ups, se pare ca trebuie sa plecam!
- Nu uita, Matteo a fost și este iubirea vieții tale!
- Nu uit!
Coboram în living și ieșim la mașină. Eu conduc de data asta.

După salon
Abia ce am ajuns acasă. Parul e făcut, machiajul la fel, mai trebuie sa mă îmbrac și după plecam.
- Arăți Wow!
- Mersi Matteo!
- Chiar iti sta foarte bine!
- Tu nu ar trebui sa fi gata?
- Ba da.
- Pai fugi.
Merg și eu in camera mea sa mă îmbrac. Tinuta este una speciala pentru scena sau pista și ceea ce contează e ca îmi vine perfect!
Mi-am luat în picioare o pereche de pantofi negri cu toc, care au vârful decupat.
- Prinss noi suntem gata! Plecam acum ca sa ocupam locuri open fata.
- Bine, dar tot mai e timp!
- Lasă că mai bine știm sigur ca stam în fata.
Cobor după Ludmila și îi găsesc pe toți jos.
- Iubito arati genial!
- Mersi Gaston.
- Pai noi plecam, lăsăm regii pistei sa vina ultimii, ca de obicei.
- Trebuie sa avem o intrare spectaculoasa, nu?
- Ba da.
- Pai noi va lăsăm, succes!
- Așa sa fie!
Ceilalți pleacă iar eu rămân singura cu Matteo. Vine spre mine și mă trage de mana.
- Unde mergem Matteo?
- Am o surpriza pentru Regina pistei.
- Ce surpriza?
Matteo ridica de pe canapea un buchet uriaș de trandafiri roșii și îmi înmânează o cutiuță.
- Wow, Regele pistei sa știi ca nu trebuia!
Îl imbratisez strans și îl sărut pe obraz.
- Orice pentru Regina pistei! Acum hai.
Ieșim din casa și mergem spre masina lui. Ne urcam în ea si plecam.

La Roller
Cobor din mașină cu patinele în mana. Doi bărbați bine făcuți și puțin sinistrii stăteau la usa.
- Bună! Sunt Iris Black, știți eu și cu prietenul meu participam la competiție.
- N-aveți cartonaș nu intrati.
- Poftim?

C.T.
Eu/ Tamara matahalele de la usa nu ne lasă să intram!
Tamara/ Poftim?
Eu/ Poți sa vi tu sa ne bagi înăuntru?
Tamara/ Normal!
Sf.C.T

- Iris, Matteo intrați!
- Hei, îi cunoști?
- Normal! Sunt foștii noștri campioni mondiali la patinaj!
- Atunci ne cerem iertare!

I love youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum