- Și de ce as fi supărată?
- Pentru ca am dormit împreună.
- Nu găsesc motivul, pentru mine nu e nimic ciudat.
- Da?
- Da, acum eu merg sa fac un dus.
Trec pe lângă el și când sa ies mă opresc și îl privesc.
- Mersi ca ești lângă mine.
Apropii și îl sărut scurt pe obraz. Îmi continui drumul urcând scările spre camera mea. Intru nepăsătoare și îl văd pe Gaston stand întins pe pat.
- Unde ai fost?*venind la mine
- Am avut treaba!
- Ce treaba?
- Hmm, îmi urmez visul.*plecand
- Iris te rog, vreau sa vorbesc cu time.
- Despre ce? Despre cum ma ignori total?
- Am fost ocupat asta e adevărul dat o casa de discuri e interesata de mine si mi-a zis ca sa mai fac cover-uri.
- Și asta nu e un motiv sa fiu invizibila.
- Scuze! Dar tu unde ai fost?
- Plecata.
- Asta știu dar unde?
- La Roller.
- Și ce ai făcut la Roller?*venind după mine în baie
- M-am înscris într-o competiție.
- Pe bune?
- Da. Acum poți sa pleci ca vreau sa fac un dus.
- Dar după vi sa mă vezi cum înregistrez o melodie?
- Posibil.
Închid ușa apoi pornesc apa. Îmi dau hainele jos apoi intru sub picurii fierbinti de apa. Mă spăl cu un gel de dus parfumat. Mă clătesc repede apoi merg spre dressing. Îmi aleg niște blugi mulați negri rupți în genunchi și un tricou tot negru cu spatele de voal. Cobor înapoi spre baie și mă spăl pe dinți apoi pe fata. Îmi dau cu puțin fond de ten și puțin rimel. Ies din baie și cobor în living. Matteo stătea pe canapea, era îmbrăcat și cred ca era gata sa mergem la Roller. Cobor la el apoi merg după Vane sa îi spun sa îmi facă o cafea cu lapte. După mă întorc în sufragerie. Coboară Francesca nervoasa și merge țintă în bucătărie. Vine și Diego după ea și merge în bucatarie.
- Asta ce a fost?*întreabă Matteo
- O cerata tăcută, ce știu eu?
O aud pe Francesca cum țipa și îl văd pe Diego cum iese disperat.
- Ce s-a întâmplat tampla?
- Francesca...apa rupta...spital acum!*spune Diego venind cu Fran
- Poftim?*spun eu mergând la ea
- Eu merg sa pornesc masina.*zice Matteo
- Uite cheia.*arunca Diego cheia.
- Hai sa o ajutam pe Fran.
O iau Diego pe Fran în brațe în stil mireasa și fuge cu ea pe ușa afară. Eu iau bagajul de la usa și ies repede la masina. O așezăm pe Fran în spate cu Diego în timp ce eu ma așez în fata. Matteo apasă accelerația și gonește spre spital.După 10 minute
Suntem la spital, suntem în sala de așteptare doar eu cu Matteo. Francesca naște în momentul ăsta, Diego e lângă ea și o tine de mana. Stau cu capul pe umărul lui Matteo în timp ce țipetele Francescai se aud din ce în ce mai tare. În sfârșit apar și ceilalți asa ca eu ma ridic în picioare.
- Unde e Francesca?*întreabă Ludmila
- În sala.
- Dar termenul nu era peste o săptămână?
- Dar i s-a rupta apa.
- Am venit!
Gaston vine și mă îmbrățișează strâns. Îi accept imbratisarea și după mă așez la loc pe scenele după hol.
- Iris te rog, trebuie sa vorbim!
- Gaston nu avem despre ce sa vorbim. Ai fost distant asta a fost tot nu mai am ce face.
- Iris vreau sa vorbim ca sa înțelegi tot.
- Dacă nu vrea las-o în pace!*zice Matteo nervos
- Și tu de ce bagi? Sa iti amintesc ca tu ai băgat-o de doua ori în spital?
- Te crezi smecher? Hai sa văd eu smecher.
- Oprițiva!
Tip la ei dar în zadar. Nu sunt băgată în seama. Mă ridic de pe scaun și trec pe lângă ei. Plec, de ce? Pentru ca nu vreau sa iau parte la astfel de situații. Iau liftul si cobor, ies afara și merg la cel mai apropiat magazin. Îmi iau o doza de suc, plătesc și plec. O lacrima măruntă scăpa ceea ce mă face sa îmi dau seama ca plâng. Nu mai pot sa le opresc asa ca le las sa cada. Ahh ma suna Ludmila
C.T
Eu/ Da?
Ludmi/ Hai înapoi! Da stai puțin, ai plas?
Eu/ De ce sa vin înapoi? Sa ii vad cum se bat dintr-o prostie? Și de plâns, da chiar am plâns.
Ludmi/ Nu mai sta în fata magazinului și hai.
Eu/ Stai? De unde ști ca sunt la magazin?
Ludmi/ Te văd pe geam.
Eu/ Aaa!
Ludmi/ Hai ca s-au potolit, a intervenit Leon și gata.
Eu/ Hai ca vin, pa.
Sf.C.T
Intru înapoi în spital și iau liftul. Ajung la etajul unde e Francesca și pășesc impunător în fata. Merg direct la Ludmila și o imbratisez. Mă așez la loc pe un scaun și mă uit pe telefon. Privirile băieților sunt ațintite asupra mea, îi ignor și îmi văd de treaba.
- Îmi pare rău!*spune încet Matteo
- Și mie!*zice și Gaston
- Ok, scuze acceptate dar după scandalul făcut vreau doar sa nu se mai întâmple.
- Bine!*spun băieții în sincronDupă o ora
Usa salonului se deschide iar pe ea iese un doctor și câteva asistente. Apare și Diego care ne face semn sa intram. Ne ridicam tot de pe scaune și intram. Francesca era în pat cu fetita în brațe.
- Nu mă așteptam sa fie fata.*spune Diego
- Eh, noi știam.*spune Ludmila
- Da? Francesca?
- Ce? Mi-a scăpat.
- Ok, nu mă bag în treburile voastre.
- Fran, pot sa o țin și eu?
- Desigur.
Iau micuța ființă în mâini. E așa drăguță! Micuța Selena doarme liniștită. Îi dau un pupic pe vârful nasucului, apoi îi iau mânuță în a mea si o privesc. Degetelele sunt așa de mici, dar unghiurile sunt și mai mici. După mâini îmi cuprind talia și ma lipesc de abdomenul lui. Își sprijină bărbia pe umărul meu și mă sărută încet pe gat.
- E așa de mica!*spune Gaston
- Dah.
Micuța Selena începe sa plângă. Automat fata mea devine puțin speriata. Mă uit la Fran care încă zâmbea. La auzul scancetelor fetitei întinde mâinile spre mine. O ia în brate iar micuța se opreste din plans.
- Vin imediat.*spune Gaston ieșind din salon
Diego se uita cu atenție la micuța ființă pe care Francesca o tine în brate. O pupa pe frunte pe Fran apoi îi sărută mânuța Selenei.
- Am sa va dau o veste foarte importanta.
- Spune!*zice Leon
- Un producător de muzica este interesat de mine și vrea sa mai fac un video live și dacă iese bine ma ia la casa lui de discuri.
Gaston vine la mine și mă sărută pasional. Îmi încolacesc mâinile după gatul lui iar el ma lipește de el. El deține controlul în sărut, iar eu îl las pentru ce e foarte fericit. Opresc sărutul din lipsa aerului și mă uit la el
- Și unde e casa de discuri?
- Cred ca aici, adică are mai multe.
- Aha. Și live-ul îl faci cu băiatul ala de tot vine la noi?
- Maxi? A da, el e deja la casa de discuri.
- Ok.
Diego se așează în genunchi lângă patul Francescai și scoate din buzunar o cutiuță roșie. O deschide iar Fran își pune mana la gura.
- Draga mea Francesca, îmi faci onoarea de a deveni soția mea?
- Dah!*spune Fran cu lacrimi în ochi
Diego ii pune inelul pe deget și după o sărută pasional. O mângâie pe micuța Selena pe cap apoi o mai pupa odată pe frunte. Toți aplaudam și scandau încet cat sa ne trezim îngerașul din brațele Francescai.
CITEȘTI
I love you
RomanceVolumul al doilea de la Best Friends Forever(o casa de nebuni) Un nou an plin de aventuri și întâmplat fericite sau mai puțin fericite. Persoane noi și altele de ne înlocuit. Relația Iris și Gaston nu o sa decurgă ca înainte, o sa fie certuri, mici...