Tânăra lăsase copilul la mama lui după care se retrage în camera sa, în liniștea și singurătate ce ii predomina în suflet. O dor cuvintele pe care i le-a aruncat lui Matteo, însă adevărul doare uneori. Se duce în mijlocul camerei și privește pe geam, era desprinsa din lumea asta.
Se gandea la multe însă printre toate gândurile sale se strecura o imagine de a lui Matteo, secunda când s-a lăsat în genunchi în fata ei cerându-i sa își petreacă viata alături de el. În acea zi credea ca odată ce i-a pus inelul pe deget o sa fie a lui pentru eternitate, dar nu a fost asa.
Își îndepărtează șuvițele albăstrui ce ii căzuseră pe ochi ca mai apoi sa își privească tatuajul de pe încheietura. O alta dovada ca o relație nu poate dura atât de mult. Pana la urma nici Leon cu Ludmila nu mai formează un cuplu de ceva timp, o doare ca prietena s-a suferă dar încerca să creadă că iubirea nu învinge de fiecare data.
Inspira și expira în camera auzindu-se doar respirația sa. Se întinde pe covorul pufos de pe jos și se sprijină de pat. Ce ar putea sa facă? Își strânge la piept un picior lăsându-și fruntea pe genunchi.
...După câteva zile...
Fata cu parul ca oceanul se schimbase mult, nu doar la aspect. Era rece cu toată lumea, retrasa și singuratica. Prefera sa stea singura în camera ei ascultând muzica. Comportamentul sau i-a surprins pe toți, nu mai petrecea atâta timp cu Nico sau cu Ludmila, avea momente în care se comporta ca o fata normala ce nu părea sa aibă nimic dar în alte zile parca avea un norișor înfuriat deasupra capului se ii transmitea stări proaste și de nervozitate.
Toți au încercat în toate modurile posibile sa o scoată din lumea ei pe care o descria ca un desert cu nisip negru și cerul de oglinda ce își arata foarte defectele și greșelile pe care le-ai făcut. Nopti jumătate nedormite din vina coșmarurilor realiste ce o împiedicat sa doarmă.
Prietena sa cea mai buna cauta o sulițe sa își readucă amica înapoi, nu îi plăcea cum a ajuns, defapt nimănui nu îi plăcea cum a ajuns. Orice fărâmă din vechea Iris dispăruse și era de negăsit. Zâmbetul sau imaculat dispăruse, nu reușeai sa îl vezi.
Ludmila deschise ușa de la intrare, plătește și semnează. Ce ținea acum în mana spera sa îi readucă prietena înapoi. Dacă aceste bucăți de hârtie și acele cartonase nu o sa o schimbe pe Iris înapoi în ceea ce e, nimeni nu poarte. A încercat sute de variante, sa ii organizeze videochat-uri cu Gaston, Matteo sa îi cânte Eres le chitara ce o primise de la ea de Crăciun, sa înceapă Nico sa descoase amintiri amuzante care sa o facă sa rada, nici ideea cu Roller-ul n-a ieșit.
Urca pe vârfuri spre camera acesteia, intra ca un ninja în camera și o vede la fel de deprimata ce în fiecare zi. Stătea pe pervaz privind cerul, tăcută si ingandurata.
--- Iris?---Ludmila se apropie de ea
--- Ă?---întoarce capul spre Lud având acea privire goala
--- Am ceva pentru tine, bine, pentru noi.---se uita la ceasul de la telefon--- Într-o ora sa fi gata pentru ca noi mergem la concertul lui Justin Bieber din seara aceasta.---Ludmila începe sa țopăie fericita încercând sa își molipseasca prietena cu fericirea sa
--- Justin Bieber?---aceasta se ridica în picioare luând biletele VIP din mana amicai sale
--- Dap, sa te faci frumoasa pentru ca o sa îl cunoaștem.---vede cum colturile gurii fetei se ridicau încet în încercarea de a crea un zâmbet
--- Ok.---raspunde sec , însă zâmbetul ce ii rasarise pe fata o tradesera
--- Ești foarte frumoasa când zâmbești, acum du-te sa te îmbraci.---Ludmila o îmbrățișează pe Iris și iese din camera mulțumită de reușită sa
Câțiva fluturași inflorisera în burtica tinerei ce rămăsese socata ca urmează sa își întâlnească cântărețul preferat. Într-o secunda o lua la goana spre dressing pentru a-și găsi ținută adecvata. Pantaloni scurti negri de blugi cu inimi negre de lac în anumite locuri, un tricou negru cu Justin cu spatele rupt pentru a se vedea sutienul tot negru și adidasii cu platforma cu sclipici. Coborâse în baie pentru a se machia, același machiaj sexy care o definea pe noua Iris, își lega în jurul capului o bandana neagra și era gata.
Iese din camera și coboară în living, Matteo, Diego și Leon erau în fata televizorului jucând toți un joc pe consola. Însă sunetul pașilor fetei în face pe toți trei sa întoarcă capul. În ochii lui Matteo prințesa încuiata în turnul de cleștar coborase pentru prima data. Era superba, avea zâmbetul pe buze ceea ce îl bucura și mai mult.
In sfârșit a văzut zâmbetul ei perfect. Se opreste în dreptul lor privindu-se tăcută în oglinda. Ludmila coboară și ea, purta o pereche de blugi albi rupți și un hanorac cu Justin. Mereu au fost fanele lui.
--- Unde plecați domnișoarelor?---întreabă Diego adoptând o poziție de părinte
--- La concert, nu me așteptați!---Ludmila o trage pe Iris de braț afara din casa
Se urca amândouă în masina Ludmilei plecand spre locul unde o sa se desfășoare vestitul concert. Iris se privea în oglinda retrovizoare încercând sa își aranjeze parul.
--- Imediat ajungem.---Ludmila ii zâmbește și apasa accelerația mărind viteza
Privea pe geam, seara se lăsase ușor, ratase apusul. Adora cerul sângeriu ce se scurgea în abis, adora cum se ridica luna ca o regina peste marea de sânge.
Masina se opreste iar amândouă coboară mergând spre intrare, multe fane înfocate deja plângeau de emoție, altele se certau intre ele despre locuri. Atmosfera era una agitata iar pe fundal se auzeau cântăreții locali ce cantau în deschidere.
Un paznic bine făcut le stampileaza cartonașele ce le purtau în jurul gatului și le lasă se intre. Ținându-se de mana, își fac loc prin marea de persoane ajungând la locurile lor.
CITEȘTI
I love you
RomanceVolumul al doilea de la Best Friends Forever(o casa de nebuni) Un nou an plin de aventuri și întâmplat fericite sau mai puțin fericite. Persoane noi și altele de ne înlocuit. Relația Iris și Gaston nu o sa decurgă ca înainte, o sa fie certuri, mici...