Capitolul 48

57 6 3
                                    

...1 iunie...

Sunetul perdelelor abia trase iar lumina orbitoare de afara o fac pe sărbătorită sa deschidă ochii. Se ridica somnoroasa în șezut și își privește prietenele ce ii zâmbesc dulce. Ludmila tine în mana o briosa cu glazura albastra ce are o lumânare aprinse, iar Francesca filmează tot momentul, lăsând mici surasuri sa se audă.

--- La multi ani printeso!---spun amândouă, Iris sufla în lumânare

--- Ți-ai pus o dorința?---italianca o întreabă curioasa

--- Dacă îți spun nu se îndeplinește.---zâmbește

--- Corect.---sar amândouă pe ea și o îmbrățișează

--- Draga mea, te lăsăm sa te pregătești iar noi mergem jos.

Cele doua pleacă lăsându-și prietena sa facă un dus, sa se îmbrace și apoi sa coboare pentru o alta surpriza. Ea se ridica cu greu din pat, nu s-ar desprinde de el. Merge încet spre baie, își lasă hainele sa cada pe gresia alba și intra în cabina de dus. Pornește apa calda și își mângâie pielea catifelata cu un gel de dus cu o aroma dulce. Își spala și parul blond, nuanța care ii vine cel mai bine. Nu durează mult și iese, se șterge cu un prosop și merge în dressing. Imbraca o fusta neagra extrem de mulata și un croptop alb cu dantela, în picioare ia o pereche de conversi albi.

Nu exagerează cu machiajul, dorind sa aibă un aspect natural. Parul și-l descurca și usucă urmând sa și-l lase în valuri peste umeri. Își pulverizează pe gat puțin parfum, unul dintre preferatele ei. Își ia telefonul și coboară. Este surprinsa de toți prietenii sai, confetii cu steluțe zboară spre blonda aducându-i zâmbetul pe buze.

--- La multi ani!---spun toți

--- Wow!---se uita la toți și zâmbește--- Mulțumesc!---se duce spre ei formând o mare îmbrățișare

--- La multi ani frumoaso!---Matteo o prinde de mana, se privesc unul pe celalalt

--- Draga mea surioara, 19 ani fericiți!---Nico întrerupe momentul, însă primește un cot între coaste de la soția lui

--- La multi ani Iris!---Jim, Yam, Delfi, Ambar si Jazmin ii urează la multi ani

Așa fac toți, imediat după mănâncă împreună un mic dejun gustos. Planul este ca frumoasa blonda sa rămână împreună cu prietenele ei cele mai bune întreaga zi cat timp ceilalți pregătesc ceva. Fiecare își găsește o scuza pentru a pleca astfel încât Ludmila și Francesca sa își înceapă partea din plan.

--- Ce zici sa ne petrecem ziua în mall? Vedem un film bun, ne plimbam prin magazine, mâncăm ceva. Vrei?---Ludmila o întreabă

--- Desigur.---zâmbește și își ia cheile de la mașină

Ies toate din vila, urca în masina sărbătoritei. Merg la mall-ul lor preferat, cel din capătul opus al orașului. Intre timp, în localul lor preferat, Jam&Roller, toți ceilalți încearcă sa pună cap la cap planul de decorare al barului împărțind treburile intre ei. Trebuie sa se încadreze în timp. Nu au plănuit nimic pana azi dimineață când lui Nico i s-a aprins beculetul și s-a gândit sa facă o petrecere surpriza pentru Iris. Au o lista uriașă de cumpărături pentru asta, însă Matteo s-a pregătit din timp cu tot ce ii trebuie. Are lista completata.

Ele au ajuns la mall, imediat cum au intrat în măreața clădire Ludmila a avut grija sa îi înștiințeze pe ceilalți cu un mesaj. Este abia doisprezece fără douăzeci, iar în jurul orei cinci, aproape sase Iris trebuie sa fie la Roller. Intra la un film ce tine doua ore jumătate, după calculele Ludmilei timp au suficient.

...Mai târziu...

După ce au văzut un film destul de bun, după ce au colindat toate magazinele din acel mall și după ce au mâncat ceva fetele se îndreaptă spre ieșire. Timpul s-a scurs repede, dar a mai rămas o ora. Nu pot merge acum la Roller, nu e totul terminat. Italianca se asigura ca nu o vede nimeni când trimite un mesaj, nu știu ce sa mai facă o ora.

|Matteo|--- Mergeți acasă, am pregătit pentru Iris ceva. O aranjați și veniți la Roller.

Un zâmbet de adolescenta apare pe buzele italiencei, mai romantic de atât nu poate fi nimeni. Își aduce aminte, acum câteva zile Matteo a venit la ea sa o întrebe ce rochie ar alege, îi arătase doua poze. Asa a făcut și cu doua perechi de pantofi. Trebuia sa își dea seama dar de când este mama ii cam așează unele lucruri.

--- Fetelor, mergem acasă?---fata de 19 ani își treaba prietenele

--- Da.---Ludmila o privește ciudat pe bruneta--- În seara asta la Roller este karaoke, zic ca ne-am putea distra. Și ca sa fim frumoase la karaoke trebuie sa mergem acasă sa ne pregătim.

--- Îmi place ideea. Ce zici Iris?---Ludmila o privește, aproba din cap

Mai discuta ele cate ceva și ajung acasă. Intra în casa, urca la etaj. Pe patul blondei sta o cutie mare, alba cu o fundita roșie. O deschide, îndepărtează bucățile colorate de hârtie și vede o rochie superba. Topul negru și fusta din tull alb, ceva simplu și perfect. Lângă rochie mai sunt și o pereche de sandale negre cu toc și un medalion în forma de inima.

--- Superb!---exclama Ludmila--- Hmm, este și un bilețel.---ii da biletul prietenei sale

--- "Un cadou frumos pentru o fata frumoasa, la multi ani!"---citește ea bilețelul

--- De la cine crezi ca e?

--- Îmi vine un nume în minte.---privește cadoul

--- Pot sa te machez?---prietena ei bună ii pune o întrebare pe la care nu poate răspunde cu nu

Merg la masa cu farduri, Iris se așează pe scaun lasand-o pe Ludmila sa își transforme talentul în arta. O machiază frumos. Mai adaugă la machiajul pe care îl purta puțin fard de pleoape negru pentru smokey eyes, puțin pentru ca nu vrea sa exagereze, puțin highlighter și gloss. E gata, e superba. Își lasă prietenele sa se pregătească și ele în timp ce ea mai privește încă odată biletul. Își dorește ca cel ce i-a dăruit cadoul sa fie Matteo. Se imbraca și pleacă toate.

Drumul spre Roller ea scurt, casa fiind aproape de bar. În fata ușilor, pe trepte mai este o cutie și un trandafir rosu. Deschide cutie admirând frumoasa coronița. Ludmila ii așează coronița pe cap și o lasă să intre prima.

I love youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum