După doua ore
Sunt tot la Roller, dar nu pe pista. De data asta stau și eu puțin la o masa din bar sa mă relaxez. Îmi savurez latte-ul cu multa frișcă pana când o melodie cunoscuta răsună în încăperile Roller-ului. Analizez fiecare colțișor din bar pana îl văd pe Matteo cum se misca pe scena. Îmi face și mie semn sa vin, ceea ce și fac. Mă ridic de pe scaun și merg la el.(Porniți melodia)
După melodie
- Cea bine a ieșit!*îmbrățișându-ma
- Dah, ai dreptate!*acceptând imbratisarea
- Văd ca ați revenit cu o melodie noua!
- Da Tamara!
- Mai mergeți pe pista?
- Cred ca am terminat antrenamentul pe ziua de azi.
- Venim mâine, oricum e ceasul șase.
- Ok, va aștept mâine.
- Bine, pa Tamara!*spun eu cu Matteo
- Pa copii!Ieșim din Roller și vad cum un grup de fani se îndreaptă spre mine.
- Ai chef de ei?
- Chiar deloc!
- Atunci hai în masina.
- Nu pot sa fac asta.
- Eu te aștept în masina.
- Bine.
Fanii se apropiau din ce în ce mai mult și deveneau tot mai gălăgioși.
- Bună!*spun eu calma
- Iris! Iris! Iris, te rog o poza!
- Haideti la poze!*spun eu zambind
- Cine e în masina?
- Un prieten!
- De ce te-ai înroșit la fata?
- Nu știu, hai sa trecem la poze și sa încheiem discuția.
După ce am dat câteva autografe și am făcut sute de poze, înainte sa urc în masina le-am spus ceva fanilor.
- Hei! Fiți atenți! Marțea viitoare la Jam&Roller este competiția de patinaj și eu particip. Nu uitați ca biletul costa, nu mult dar aveți ocazia sa vedeți niște patinatori talentați! Va pup! Bye!În masina
- Tu chiar i-ai chemat sa vina sa ne vadă cum patinam împreună?
- Da, de ce?
- Nu te sperie viitoarele zvonuri ca il înșeli pe Gaston?
- Matteo, doar patinam. Și dacă o sa apară eu le zic ca am patinez cu Regele pistei, cum e și normal!
- E o idee buna!
- Doar sunt Regina pistei și tu Regele. Trebuie sa patinam împreună!
- Da. Uuu, am primit un mesaj.
- De la Gaston?
- Nu, de la Luna!
- Luna?
- Da, Luna. Stai ca o sun.C. T.
Eu/ Da Luna?
Luna/ Ce faci?
Eu/ Bine, tu? Nu prea pari în apele tale, ce ai?
Luna/ L-am văzut pe băiatul de care îmi palce ca se sărută cu fosta mea cea mai buna prietena!
Eu/ Ow, Luna stai liniștită am pățit și eu asa.
Luna/ Da?
Eu/ Da.
Luna/ Am nevoie de o prietena adevărată asa ca am apelat la tine.
Eu/ Ști ca poți conta oricând pe mine, da?
Luna/ Da! Ce pot face sa trec peste?
Eu/ Pai de început ar trebui sa iti suni prietena și sa o lași sa iti spună ce s-a întâmplat apoi mergi și vorbești cu băiatul de care îți placa, ok?
Luna/ Ok, nu strica sa te întreb ceva?
Eu/ Spune!
Luna/ Ție cu cine ți s-a întâmplat asta?
Eu/ Pai nu știu cum sa iti zic. Cu Matteo și Ambar. Dar atunci nu eram prietene și eram împreună cu Matteo.
Luna/ Ow, ok. Participați la competiție?
Eu/ Da, tu mai participi dacă s-a întâmplat faza aia?
Luna/ Nu ies din competiție doar din vina lui ca e fustangiu. Patinez cu el și asa.
Eu/ Așa te vreau! Ok, bye! Vorbim mai târziu.
Luna/ Bye!
Sf.C.T
- De ce vorbeai de mine?
- Pai m-a sunat Luna ce vrea sa vorbească mai târziu cu mine.
- Ow.
- Aha. Hai ca am ajuns.Coboram din mașină lui Matteo și intram în casa. Gaston stătea cu spatele la noi. Hmm, ce are băiatul asta? Nu spun nimic cu gândul de ai face o surpriza dar vad cum o mana de fata se așează după gatul lui.
- Gaston?*țipând
- Iris, iubito nu e ceea ce pare!
- Ba cred ca ceea ce pare, te săruți cu fufa aia fără pic de jena!
- Pe cine faci tu fufa, puștoaico?
- Nu sunt puștoaică am la dracu aproape 19 ani! Gaston nu mai ai ce discuta cu mine!
- Iubito!
- Sa nu te mai aud!
- Iris, stai!
- Nu, Matteo, am nevoie de puțin timp singura. O sa te sun ai târziu.
- B-b-bine!Perspectiva Gaston
Tentația a fost mult prea mare! Dar fata asta nu se compara cu Iris. Ce dracu a fost în mintea mea de am sărutat-o? Acum am făcut tot ce mi-am promis sa nu fac! Am rănit-o doar dintr-o tentație idioata! Ahh!- Frate ai belit-o!*zice Matteo
- Am făcut mult mai rău! Anne, poți sa pleci? N-am chef sa te mai văd! Din vina ta am distrus o relație perfecta!
- Ok, plec. Dar sa mă suni mai târziu.
- Nu o sa fac asta!Tini pleacă iar eu rămân cu Matteo. Acesta se uita dezamăgit la mine și probabil în mintea lui se gandea cum sa ma bata. Dau cu pumnul într-un perete ca sa îmi descarc nervii.
- Cum ai reușit sa o înșeli fix cu ultima curva?
- Pai a fost cu mine în clasa. Mi-a dat mesaj acum ceva zile ca vrea sa facem un cover împreună și am acceptat. Acum când ii dădeam CD-ul piesa m-a sarutat.
- Ești un prost! Acum simți și tu ce am simțit eu când dintr-o prostie m-am despărțit de ea!
- Tu mai simți ceva pentru ea?
- Normal! Este singura fata care m-a schimbat radical și cu ea am avut primul sărut cu ea am avut toate lucrurile importante!
- Ca sa înțeleg eu bine, tu ești îndrăgostit de iubita mea?
- Nu o sa mai fie iubita ta după asta!
- Hei hei hei, ce se întâmplă aici?*întreabă Nico
- Poți sa iti întrebi fratele ala prost care a înșelat-o pe Iris!
- Ow, atunci trebuie sa vorbesc cu amândoi!
- N-am chef de glume!*spune Matteo
- Adică tu Gaston ai înșelat-o pe Iris?
- Da, adică, nu!
- Ești prost?Perspectiva Iris
Sunt în parc. Abia îmi pot stăpânii lacrimile. Mă așez pe o banca mai retrasa. Îmi las capul pe genunchi și încep sa plâng. Lacrimi pline de amar. Cum a putut sa îmi facă una ca asta? Tocmai el zicea ca niciodată nu o sa ma însele. Aud niște râsete venind din spatele meu, erau niște fete care vorbeau și în timpul acesta trăgeau adânc din cate o țigară. O idee năstrușnica îmi trece prin minte. Mă ridic de pe banca, îmi șterg lacrimile și plec. Îmi pun gluga de la hanorac pe cap și îmi continui drumul. Câteva lacrimi își refac apariția nedorita. Încerc sa scap de ele dar degeaba. Îmi pun mana la ochi doar cat sa nu se vadă cum am rimelul întins și ochii roșii. Ajung în dreptul unui magazin. Îmi scotocesc prin buzunar și găsesc bani. Intru nepăsătoare și merg direct la casa. Las încet capul în jos cat sa nu fiu recunoscuta.
- Bună ziua, vreau și eu un pachet de țigări și o guma de mestecat extra mentolata.
- Desigur, ce fel de țigări?
- Stați sa îmi aduc aminte.Ah nu mai știu ce țigări fumează Pedro! Dar el fumează d-alea tari. Știu iau și eu țigări din care fuma mama.
- Un sobranie negru subtire.
- Desigur. Face 20, vreți și bricheta?
- Uitati, da.Iau pachetul de țigări și pe cel de guma și ies. Mai merg puțin pana în parc și mă așez iar pe o banca. Desfac cu grija ambalajul pachetul, scot o țigară și o aprind. O duc la gura și trag din ea. Automat fiecare mușchi din corp. Las încet capul pe spate și scot fumul afara. Repet de câteva ori pana termin țigara. Sunt complet relaxata, nu îmi mai pasa de nimeni și de nimic. Sting ultima țigară fumata și ascund pachetul. Iau câteva pastiluțe de guma și mă asigur ca mirosul a scăpat. Meh nu îl mai chem pe Matteo după mine, merg pe jos acasă. Mbun e ceasul șase, deja s-a întunecat. Nu îmi e frica sa merg singura, doar ca nu o sa mai iau taxi. Nu am de gând sa îl iert. Vreau sa merg spre ieșirea din parc dar o mana mă prinde de încheietura. Mă întorc cu fata și îl văd pe Matteo cu o floare în mana.
- Oh, buna și ție! Ce faci cu floarea aia?
- E pentru tine, trebuia sa te fac cumva sa zâmbești.
- Mersi! Nu ma așteptăm.
- Deci iti place?
- Da normal, mersi Matteo! Tu mereu m-ai făcut sa zâmbesc.
- Mai puțin când m-am despărțit de tine pentru Luna? Asta a fost greșeală vieții mele și încă o regret!
- Aww și eu regret despărțirea de tine dar îl iubesc și pe Gaston.
- Ok, înțeleg. Acum hai acasă.
CITEȘTI
I love you
RomanceVolumul al doilea de la Best Friends Forever(o casa de nebuni) Un nou an plin de aventuri și întâmplat fericite sau mai puțin fericite. Persoane noi și altele de ne înlocuit. Relația Iris și Gaston nu o sa decurgă ca înainte, o sa fie certuri, mici...